watquote:Op maandag 9 juli 2007 02:02 schreef moemoe het volgende:
Ik wil het wel ruilen tegen iets leuks.
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mag ik een keertje op de toekomstige pup passen?
Tis geen kloon ofzo? Want ze is wel verdacht goed geïntegreerd in één maand. Haast té goed... Hmm...quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:25 schreef Sebasser het volgende:
aaaah kut, verkeerde volgorde.
die tevens geen gevoel voor humor heeeeeeftquote:
lapoquote:Op maandag 9 juli 2007 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
die tevens geen gevoel voor humor heeeeeeft
Gevoel voor humor is voor watjes.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
die tevens geen gevoel voor humor heeeeeeft
Maand?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:19 schreef Sai het volgende:
[..]
Tis geen kloon ofzo? Want ze is wel verdacht goed geïntegreerd in één maand. Haast té goed... Hmm...
Wie was je eerste account? Shirley?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Maand?
Hmm ik woon hier een jaar.
net iets langer dan een jaar![]()
lol?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:41 schreef Shigeru het volgende:
Ja, ze vroeg me in PM dit te posten.
Ik zei toch dat ze raar wasquote:Op maandag 9 juli 2007 02:44 schreef Shigeru het volgende:
Ontkenningsfase.
I knowquote:Op maandag 9 juli 2007 02:46 schreef Rxmundi het volgende:
En toch had ze gelijk dat je lelijk bent Dribbel.
Ja, en ze vingert zichzelf elke dag.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:19 schreef Sai het volgende:
[..]
Tis geen kloon ofzo? Want ze is wel verdacht goed geïntegreerd in één maand. Haast té goed... Hmm...
Idd gemiddelde/posts/perdagquote:Op maandag 9 juli 2007 02:49 schreef Shigeru het volgende:
Wat zijn uren in FoK-termen nu weer.
Dus wacht, je wilt hier excuses voor je eigen lelijkheid? Kun je dan niet beter treintje koppen ofzo?quote:
Geef ff je rekeningnummer dan maak ik wat geld naar je over voor een LOI cursus begrijpend lezenquote:Op maandag 9 juli 2007 02:58 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Dus wacht, je wilt hier excuses voor je eigen lelijkheid? Kun je dan niet beter treintje koppen ofzo?
Jij bent niet leuk.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:58 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Dus wacht, je wilt hier excuses voor je eigen lelijkheid? Kun je dan niet beter treintje koppen ofzo?
Ik vond het te sneu om iets in te kopen bij zó iemandquote:Op maandag 9 juli 2007 02:59 schreef Shigeru het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nu de enige die hier een inkoppertje in ziet?
In te kopen? Zei jij net iets over begrijpend lezen?quote:Op maandag 9 juli 2007 03:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vond het te sneu om iets in te kopen bij zó iemand![]()
Zal ik nou ook een topic voor jou openen om excuses van jou vragenquote:Op maandag 9 juli 2007 02:59 schreef Shigeru het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nu de enige die hier een inkoppertje in ziet?
quote:Op maandag 9 juli 2007 03:01 schreef Shigeru het volgende:
[..]
In te kopen? Zei jij net iets over begrijpend lezen?
JEZUS!!!
Snap je het nou echt niet ?quote:Op maandag 9 juli 2007 03:01 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Zal ik nou ook een topic voor jou openen om excuses van jou vragen
ik denk hetquote:Op maandag 9 juli 2007 03:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet ?![]()
[afbeelding]
Eigenlijk is het dyslectisch, maar ik vergeef het je.quote:Op maandag 9 juli 2007 03:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
schrijf je dat zo ?![]()
Belachelijk om zo'n aandoening zo'n naam te geven![]()
Hip en dus teveel eer.quote:Op maandag 9 juli 2007 03:03 schreef Shigeru het volgende:
Een topic met je eigen naam erin is altijd hip voor FoK-begrippen, niet?
Precies. Dus doe maar niet. Straks ga ik er nog op vooruit en jij achteruit.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 03:05 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Precies. Dus doe maar niet. Straks ga ik er nog op vooruit en jij achteruit.
quote:Op maandag 9 juli 2007 03:04 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dyslectisch, maar ik vergeef het je.
Voor ons beider belang, zal ik het achterwege laten.quote:Op maandag 9 juli 2007 03:05 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Precies. Dus doe maar niet. Straks ga ik er nog op vooruit en jij achteruit.
Gaaf man. Dank je!quote:Op maandag 9 juli 2007 03:07 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Voor ons beider belang, zal ik het achterwege laten.![]()
Je weet niet hoe je een topic moet maken hequote:Op maandag 9 juli 2007 03:07 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Voor ons beider belang, zal ik het achterwege laten.
quote:Op maandag 9 juli 2007 03:09 schreef Shigeru het volgende:
Daag hem nu niet uit Dribbel_, straks doet-ie het nog ook...! Deze man is tot alles toe in staat...!
Vertaling: ik ben een kale geek met een spaanse postorderbruidquote:Op maandag 9 juli 2007 03:07 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Voor ons beider belang, zal ik het achterwege laten.![]()
Vast binnen 2 weken besteld want dan kreeg hij zijn "hoe praat ik beschaafd Nederlands"-boekje voor maar 1,95quote:Op maandag 9 juli 2007 03:11 schreef Mars_ het volgende:
[..]
Vertaling: ik ben een kale geek met een spaanse postorderbruid
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hapt sneller dan een somalier naar peynenburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |