Ik had het dan ook over Elixabete. SHE vindt Elixabete lelijk en ik vind het een leuke griet om te zien.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik post dit even onder een kloon, om een vooringenomen mening te voorkomen:
Dat is waar. Maar het is wel opvallend dat in élk SHE topic de complete crew zover in haar hol kruipt dat ze jeuk in haar oksels krijgt. Alleen dat al zou een reden zijn om recalcitrant te doen.
Probeer je me nou te versieren ofzo? Ik val op vrouwen. Sorry.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:58 schreef Shigeru het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het zeer hip vind dat je weet hoe je recalcitrant schrijft.
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Probeer je me nou te versieren ofzo? Ik val op vrouwen. Sorry.
Haha, die post van je zegt wel heel veel over de seksuele frustratie van de gemiddelde Fokker hierquote:Op maandag 9 juli 2007 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Probeer je me nou te versieren ofzo? Ik val op vrouwen. Sorry.
Dat begreep ik ook al niet echt. Die zou ik zelfs nog doen als ik niet had gedronken.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:00 schreef MUUS het volgende:
SHE vindt Elixabete lelijk en ik vind het een leuke griet om te zien.
Waar heb ik dit eerder gezienquote:Op maandag 9 juli 2007 11:07 schreef yvonne het volgende:
SHE is gewoon een lekkere überbitch, klaar
She may be the face I can't forget
The trace of pleasure or regret
Maybe my treasure or the price I have to pay
She may be the song that summer sings
May be the chill that autumn brings
May be a hundred different things
Within the measure of a day
She may be the beauty or the beast
May be the famine or the feast
May turn each day into a Heaven or a Hell
She may be the mirror of my dreams
A smile reflected in a stream
She may not be what she may seem
Inside her shell....
She, who always seems so happy in a crowd
Whose eyes can be so private and so proud
No one's allowed to see them when they cry
She maybe the love that cannot hope to last
May come to me from shadows in the past
That I remember 'till the day I die
She maybe the reason I survive
The why and wherefore I'm alive
The one I care for through the rough and ready years
Me, I'll take the laughter and her tears
And make them all my souvenirs
For where she goes I've got to be
The meaning of my life is
She....She
Oh, she....
Oeh Elixabete, een complimentje van Krea.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook al niet echt. Die zou ik zelfs nog doen als ik niet had gedronken.
Oh man mijn hele huis hangt al vol met complimentjes.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh Elixabete, een complimentje van Krea.
Inlijsten en koesteren, want die zijn zeldzaam..
Toen ik je fotoboek zag had ik heel effe een klein fapmomentje, dat heb je bij deze verpest.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Oh man mijn hele huis hangt al vol met complimentjes.
Had ik het hele topic moeten lezen dan?quote:
Oprotpremies vallen niet onder complimentjesquote:Op maandag 9 juli 2007 11:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Oh man mijn hele huis hangt al vol met complimentjes.
Helaas niet geslaagd ik kreeg geen kickje hiervan.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:13 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Oprotpremies vallen niet onder complimentjes![]()
Dat vind ik ook, Kquote:Op maandag 9 juli 2007 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook al niet echt. Die zou ik zelfs nog doen als ik niet had gedronken.
Nou niet van jou, de foto die ik vannacht gezien heb van jouquote:Op maandag 9 juli 2007 11:15 schreef Shigeru het volgende:
Ik wil wel ff langskomen en je gigantisch hard gaan spanken, als je dat liever hebt. Misschien dat je daar wel een kickje van krijgt.
Foto gezien van mij? Je bedoelt gewoon degene die in mijn fotoboek staatquote:Op maandag 9 juli 2007 11:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nou niet van jou, de foto die ik vannacht gezien heb van jou![]()
jij krijgt een speciaal plekjequote:Op maandag 9 juli 2007 11:18 schreef Kreator het volgende:
Rip en MUUS? leg anders even het verschil uit tussen 500 complimenten die je huis behangen van allerlei leuke interessante knappe mannen - en één compliment van Krea.
ik zag hem op MSN met je bloempotkapselquote:Op maandag 9 juli 2007 11:18 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Foto gezien van mij? Je bedoelt gewoon degene die in mijn fotoboek staat? Waarom kijk je daar 's nachts naar
?
Geeft niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:20 schreef Shigeru het volgende:
MSN?!?!?!
WAS IK ZO ONTOEREKENINGSVATBAAR?!
No wai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |