Ja, so, man bend over and suck your dickquote:
Ruudquote:Op maandag 9 juli 2007 03:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Verkapt "ik heb 1 vriend op msn"
de pleasure spat er vanafquote:Op maandag 9 juli 2007 03:26 schreef Borkydude het volgende:
Verkapt "ik heb 12 harde schijven"
Ik moet zeggen. Je hebt wel skillsquote:Op maandag 9 juli 2007 03:24 schreef Elixabete het volgende:
ik begrijp best dat het te heet wordt onder je pootjes
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 03:26 schreef Borkydude het volgende:
Verkapt "ik heb 12 harde schijven"
Wat wil jij ermee bereikenquote:Op maandag 9 juli 2007 03:30 schreef Shigeru het volgende:
Ik snap niet dat je er zoveel moeite voor aan het doen bent. Wat bereik je hier nu mee?
Ze moet toch ook enige inhoud geven aan haar leven.quote:Op maandag 9 juli 2007 03:30 schreef Shigeru het volgende:
Ik snap niet dat je er zoveel moeite voor aan het doen bent. Wat bereik je hier nu mee?
Post eens fullsizequote:Op maandag 9 juli 2007 03:30 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Je bent wel een volhoudertje hoor
[afbeelding]
Ben je me nu aan het Jedi-mindtricken?quote:
Voor hetzelfde geld zit ze nu te masturberenquote:Op maandag 9 juli 2007 03:32 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ben je me nu aan het Jedi-mindtricken?
Ja ik besefte het pas toen ikme bedacht dat je te achterlijk bent om zoiets te photoshoppenquote:Op maandag 9 juli 2007 03:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Duh probeer ik de hele tijd duidelijk te maken
mooi zoquote:Op maandag 9 juli 2007 03:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik besefte het pas toen ikme bedacht dat je te achterlijk bent om zoiets te photoshoppen
Ik help graag de minderbedeelden in de samenlevingquote:Op maandag 9 juli 2007 03:39 schreef Shigeru het volgende:
Goeie hoor Dribbel_, nu heb je d'r weer een reden gegeven om te gaan masturberen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 03:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik help graag de minderbedeelden in de samenleving
Die kutkloontjes zijn altijd zo dapper hè?quote:
ik las koeiensexquote:Op maandag 9 juli 2007 10:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik zou wel eens een triootje willen met SHE én Elixabete. Kattige stoeisex en zo.![]()
Je houdt van beledigen he?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:02 schreef SHE het volgende:
Ze lijkt op Mel C
neuke?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:40 schreef Elixabete het volgende:
Ja helaas is dit een naamtopic.
Naar ik wilde zeggen dat zij een dom wijf is.
Grote bek en denken dat ze stoer is en zo haar neuqertjes kan krijgen.
Hopelijk houd ze het niet lang uit hier op FOK en dat ze weggetrapt word of iets dergelijks.
Zelfs honden vluchten voor haar als ze haar grafkop zien.
Damn ik kots op dat wijf.
Klacht:
Grote bek en denken dat ze stoer is en zo haar neuqertjes kan krijgen.
Hopelijk houd ze het niet lang uit hier op FOK en dat ze weggetrapt word of iets dergelijks.
Zelfs honden vluchten voor haar als ze haar grafkop zien.
Damn ik kots op dat wijf.
SHE
Sletjes
uitgewoonde hoeren
Ik post dit even onder een kloon, om een vooringenomen mening te voorkomen:quote:Op maandag 9 juli 2007 09:58 schreef MUUS het volgende:
Ik vind TS helemaal niet lelijk. Leuke griet om te zien.
en dat op maandag morgenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:58 schreef Shigeru het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het zeer hip vind dat je weet hoe je recalcitrant schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |