Je bedoelt deze uitspraak?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 'het' even teruggelezen en SHE is niet altijd even handig in haar uitspraken. Eufemistisch gesproken.
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:49 schreef seto het volgende:
Je bedoelt deze uitspraak?
Vrouwen die elke dag masturberen?
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:54 schreef Borkydude het volgende:
Voor een dame als SHE kan je alleen maar respect hebben, ik heb nog steeds een zwak voor haar. Hierbij bied ik me aan als toyboy voor een nacht
Sja, bordeline hequote:Op maandag 9 juli 2007 02:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 'het' even teruggelezen en SHE is niet altijd even handig in haar uitspraken. Eufemistisch gesproken.
Ik heb meer Fok!'sters gehad dan jij, knaapquote:Op maandag 9 juli 2007 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zei het 17-jarige broekventje a.k.a. Pleasureman
Ah...je hebt de TS geneukt?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb meer Fok!'sters gehad dan jij, knaap
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:57 schreef Shigeru het volgende:
Internetsex lijkt me zo hip heh. Vertel er eens wat over.
Dat geeft niet. SC ziet zelf het onderscheid niet tussen de realiteit en zijn fantasie. Dus hij zal zo best gelukkig zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 03:00 schreef Shigeru het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dat plaatje getekend is en dus niet echt is, jij deugniet!
quote:Op maandag 9 juli 2007 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dat geeft niet. SC ziet zelf het onderscheid niet tussen de realiteit en zijn fantasie. Dus hij zal zo best gelukkig zijn
Ik vatte deze hint natuurlijk meteen en kwam tot deze schrikbarende conclusie:quote:Op maandag 9 juli 2007 03:05 schreef Borkydude het volgende:
Voor de nieuwsgierigen; twee.
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zei het 17-jarige broekventje a.k.a. Pleasureman
Denk je echt dat iemand daar ook maar ene fuck om geeftquote:Op maandag 9 juli 2007 03:05 schreef Borkydude het volgende:
Voor de nieuwsgierigen; twee.
Meer dan jijquote:Op maandag 9 juli 2007 03:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk je echt dat iemand daar ook maar ene fuck om geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |