Toen moesten we nog achter die beesten aanrennen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ach vroeger ging het ook zo
Precies, het is allemaal de schuld van de Joden!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef -skippybal- het volgende:
Schandalig inderdaad. HJier hoor je nooit iets over maar dat gedoe met die Joden en Duitsland is niet weg te denken![]()
Dieren martelen is oke?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef Flashwin het volgende:
Dieren![]()
Mensen die dieren gelijk willen stellen aan mensen en gaan janken om hoe ze behandeld worden
Emotionele argumenten? Noems een een voorbeeld.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef SnowCockroach het volgende:
Eens.
Alleen heb ik nogal een hekel aan het stereotyp van jankende linkse boomknuffelaars die met tenenkrommende emotionele argumenten komen om hun standpunt te verdedigen. Ik ben het met ze eens daar niet van, maar please, zorg wel dat we nog serieus worden genomen.![]()
Mensen die denken datze zelf ook geen diersoort zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef Flashwin het volgende:
Dieren![]()
Mensen die dieren gelijk willen stellen aan mensen en gaan janken om hoe ze behandeld worden
'Hoe zou jij het vinden als we je hele familie zouden afslachten!'quote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef Steenarend het volgende:
[..]
Emotionele argumenten? Noems een een voorbeeld.
ik dacht nog, zou ze zo kinderachtig zijn..?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Motar het volgende:
[..]
Mensen die denken datze zelf ook geen diersoort zijn![]()
Volgens de wetten van de natuur heerst de sterkste dus de kans is groter dat ik jou kapot maakquote:Maar ik wil jouw keffertje wel even ontvellen voor je en hem dan teruggeven aan jou.
Ik lig er niet wakker vanquote:
Waar lees jij dat ik denk dat het er hier in NL ook zo aantoegaat?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef Meddo het volgende:
Ik heb snel wat stukjes gekeken, en die testen op dieren zijn inderdaad erg, dat mag niet gebeuren. Evenals het verwaarlozen van dieren. Maar het ergste van alles is nog wel die mensen zoals TS, die denken dat het hier in Nederland in de bioindustrie er net zo aan toe gaat.
Wij mensen zijn nou eenmaal zo geevolueerd dat wij op een makkelijk, en hier in nederland vooral, diervriendelijke manier aan ons stukje vlees kunnen komen.
We leven niet een paar eeuwen terug, dus waarom zouden we wel zoals vroeger aan ons eten moeten komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |