Toen moesten we nog achter die beesten aanrennen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ach vroeger ging het ook zo
Precies, het is allemaal de schuld van de Joden!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef -skippybal- het volgende:
Schandalig inderdaad. HJier hoor je nooit iets over maar dat gedoe met die Joden en Duitsland is niet weg te denken![]()
Dieren martelen is oke?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef Flashwin het volgende:
Dieren![]()
Mensen die dieren gelijk willen stellen aan mensen en gaan janken om hoe ze behandeld worden
Emotionele argumenten? Noems een een voorbeeld.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef SnowCockroach het volgende:
Eens.
Alleen heb ik nogal een hekel aan het stereotyp van jankende linkse boomknuffelaars die met tenenkrommende emotionele argumenten komen om hun standpunt te verdedigen. Ik ben het met ze eens daar niet van, maar please, zorg wel dat we nog serieus worden genomen.![]()
Mensen die denken datze zelf ook geen diersoort zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef Flashwin het volgende:
Dieren![]()
Mensen die dieren gelijk willen stellen aan mensen en gaan janken om hoe ze behandeld worden
'Hoe zou jij het vinden als we je hele familie zouden afslachten!'quote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef Steenarend het volgende:
[..]
Emotionele argumenten? Noems een een voorbeeld.
ik dacht nog, zou ze zo kinderachtig zijn..?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Motar het volgende:
[..]
Mensen die denken datze zelf ook geen diersoort zijn![]()
Volgens de wetten van de natuur heerst de sterkste dus de kans is groter dat ik jou kapot maakquote:Maar ik wil jouw keffertje wel even ontvellen voor je en hem dan teruggeven aan jou.
Ik lig er niet wakker vanquote:
Waar lees jij dat ik denk dat het er hier in NL ook zo aantoegaat?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef Meddo het volgende:
Ik heb snel wat stukjes gekeken, en die testen op dieren zijn inderdaad erg, dat mag niet gebeuren. Evenals het verwaarlozen van dieren. Maar het ergste van alles is nog wel die mensen zoals TS, die denken dat het hier in Nederland in de bioindustrie er net zo aan toe gaat.
Wij mensen zijn nou eenmaal zo geevolueerd dat wij op een makkelijk, en hier in nederland vooral, diervriendelijke manier aan ons stukje vlees kunnen komen.
We leven niet een paar eeuwen terug, dus waarom zouden we wel zoals vroeger aan ons eten moeten komen?
Gaaf dat je 10 minuten nadat ik deze post typte die film van anderhalf uur al gekeken hebt!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die vergelijking met de holocaust, vind ik vrij ver gaan.![]()
Verder vind ik het een landradige film..![]()
Let the games beginquote:Op maandag 9 juli 2007 00:11 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker vanBoeit me gewoon niet..het zijn maar dieren
Hoezo 10 soorten gehakt in de het koelvakquote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toen moesten we nog achter die beesten aanrennen.
Dat heb ik dan weer met rampen waarbij duizenden mensen omkomen. Die raken me gewoon niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:11 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker vanBoeit me gewoon niet..het zijn maar dieren
Ik stel voor dat we de vegetariers opeten, die schijnen bovendien toch het lekkerst te zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:28 schreef Aasgier het volgende:
Snap ook niet waarom er geen mensenvlees verkrijgbaar is in de winkels.
Dan is het tenminste eerlijk weet je en hoef je je ook niet schuldig te voelen dus ik zeg: mensenvlees in de schappen!
Beste oplossing ook om co2 tegen te gaan > minder mensen > minder co2.
Ach- met een beetje mosterd erbij proef je geen verschil.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de vegetariers opeten, die schijnen bovendien toch het lekkerst te zijn.
Mja, maar dat doen wij zelf met mensen, met ons eigen soort.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:21 schreef Meddo het volgende:
Moet je eens kijken wat we wel niet allemaal met (ongeboren) mensen doen:
http://www.godtube.com/vi(...)acd6606989f03769e8f7
![]()
beelden vanaf 3e minuut
![]()
laadt langzaam....
Wie zegt dat ik hem al heb afgekeken.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:15 schreef Motar het volgende:
[..]
Gaaf dat je 10 minuten nadat ik deze post typte die film van anderhalf uur al gekeken hebt!
Flapdrol.
Het is een romantische comedy hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:57 schreef Harajuku. het volgende:
Dit filmpje kan ik maar beter niet gaan kijken, hmm?.
Je geeft je mening (film is langdradig) dit kun je pas weten als je hem helemaal gezien hebt.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem al heb afgekeken.
Wat je zegt ben je zelf![]()
Flapdrol.
Ik gaf mijn mening over het intro, die ongeveer 6- 10 minuten duurde...quote:Op maandag 9 juli 2007 13:51 schreef Motar het volgende:
[..]
Je geeft je mening (film is langdradig) dit kun je pas weten als je hem helemaal gezien hebt.
Zeg dat dan gewoon.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gaf mijn mening over het intro, die ongeveer 6- 10 minuten duurde...
En ik denk er nog steeds zo over.
Ja dat zie je ook in die film, ze schieten vrij vaak mis.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:30 schreef Triptamine het volgende:
Slachten gebeurt hier in Nederland heel diervriendelijk. Ze hebben een pin met een knop die op de kop van het beest word gezet en er zoveel centimeters uitkomt dat het zijn hersens doorboord, meteen dood is, en er niks van voelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |