abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72914122
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, dat weet je niet omdat je niet kan zien of heel de bal over de lijn is.

De enige manier waardoor je alles kan uitsluiten is door van de goal een muur te maken en een goal te tellen als die muur geraakt wordt
Tuurlijk wel,

Waarom kan dit bij tennis wel ?
pi_72914158
Appels en peren

En als het bij tennis niet waterdicht is wordt het bij voetbal zeker niet waterdicht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 23 november 2009 @ 14:06:16 #273
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_74937942
quote:
Hawk-eye bij hockey
LAUSANNE - De internationale hockeybond FIH gebruikt de strijd om de Champions Trophy voor mannen, die zaterdag begint, om te experimenteren met een verdere uitbreiding van de video-arbitrage.
Interessant, ben benieuwd of het een succesje wordt.

edit:
quote:
Teams kunnen voortaan één keer per duel bij de video-umpire een arbitrale beslissing aanvechten.

Het is al sinds 2006 voor scheidsrechters in het hockey mogelijk bij twijfel videobeelden te laten bekijken door een assistent om eventueel een beslissing te herzien. Teams krijgen nu, met restricties, ook de mogelijkheid een 'second opinion' aan te vragen. Het systeem, dat doet denken aan hawk-eye bij tennis, werd al toegepast in de Euro Hockey League. (ANP/BVDL)

[ Bericht 44% gewijzigd door Stpan op 23-11-2009 16:49:54 ]
  maandag 21 december 2009 @ 11:04:02 #274
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_75870998
Ik ben benieuwd hoelang de FIFA het gaat volhouden.

In de praktijk kan ik nu (als iemand direct beelden op Youtube laadt) al zien welke dubieuze beslissingen de scheids heeft genomen, live vanaf de tribune.

PSV is wel vooruitstrevend, en verwacht binnenkort dat de toeschouwers vanaf de tribune kunnen constateren of het buitenspel is ja/nee.
(vraag me af wie dat zou doen, maar het kan wel)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-een-iPhone.dhtml

Intussen blijft die arme scheidsrechter verstoken van hulpmiddelen, terwijl 30.000 man, en miljoenen TV-kijkers hem afrekenen op zijn menselijke fouten....
Hoelang is dit nog vol te houden?
  maandag 21 december 2009 @ 11:46:05 #275
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_75872668
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef Stpan het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang de FIFA het gaat volhouden.

In de praktijk kan ik nu (als iemand direct beelden op Youtube laadt) al zien welke dubieuze beslissingen de scheids heeft genomen, live vanaf de tribune.

PSV is wel vooruitstrevend, en verwacht binnenkort dat de toeschouwers vanaf de tribune kunnen constateren of het buitenspel is ja/nee.
(vraag me af wie dat zou doen, maar het kan wel)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-een-iPhone.dhtml

Intussen blijft die arme scheidsrechter verstoken van hulpmiddelen, terwijl 30.000 man, en miljoenen TV-kijkers hem afrekenen op zijn menselijke fouten....
Hoelang is dit nog vol te houden?
ik hoop tot 1 jan 2010.
Wat een dramatische vertoning door al die seniele bejaarden van de UEFA/FIFA zeg
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 januari 2010 @ 13:29:06 #276
862 Arcee
Look closer
pi_76962637

Hier was alle extra hulp nuttig geweest.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:43:40 #277
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_76963211
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef Arcee het volgende:

Hier was alle extra hulp nuttig geweest.:')
hoezo ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')