Ben ik het mee eens, is wel de enige manier waardoor er geen twijfelgevallen zullen zijnquote:Op zondag 6 september 2009 22:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je alleen nog maar een muurtje hoeft te raken....is toch niets ?
krijg je weer een discussie over of het nou de hand van de keeper was of wel het doel ......pppppffffffffff....gaat er ooit een goede oplossing komen ?quote:Op zondag 6 september 2009 22:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, is wel de enige manier waardoor er geen twijfelgevallen zullen zijn
Ik vind ook dat het 99,9% goed moet werken. Lijkt me geen enkel probleem als de FIFA aangeeft hiernaar te streven.quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien niet net zo veel.. Maar ik vind als je zo'n gedrocht invoert het ook wel 100% goed moet zijn.
[..]
Bronquote:Blom heeft Nederlandse primeur van experiment UEFA
09/09/2009 13:58
Athletic Bilbao-Austria Wien staat op 17 september onder leiding van Kevin Blom. De arbiter wordt in Spanje geassisteerd door vijf landgenoten tijdens het experiment met de vijfde en zesde official.
Wilco Lobbert en Patrick Langkamp zijn de assistenten van Blom, terwijl Danny Makkelie aantreedt als vierde official. Richard Liesveld en Raymond van Meenen zijn tijdens het Europa League-duel vijfde en zesde official. Een experiment van de UEFA dit seizoen in de voormalige UEFA Cup.
Liesveld en Van Meenen staan gepositioneerd achter de doellijn.
Zij bevinden zich niet aan de kant van de assistent-scheidsrechter, maar juist aan de andere kant van het doel. De vijfde en zesde offcial blijven achter de doellijn, maar mogen het strafschopgebied betreden zodra het spel zich naar de andere kant van het veld verplaatst
Op 1 oktober maakt ook Bas Nijhuis het experiment van dichtbij mee. De scheidsrechter is aangesteld voor de wedstrijd Galatasaray-Sturm Graz en neemt Coen Droste, Hans Olde Olthoff, Michel Winter, Pol van Boekel en Ed Janssen mee naar Istanbul als zijn assistenten.
Is dit knullig opgeschreven of snap ik er niets van ?quote:De vijfde en zesde offcial blijven achter de doellijn, maar mogen het strafschopgebied betreden zodra het spel zich naar de andere kant van het veld verplaatst.
Ehm alleen vanavond al minstens 2 belangrijke beslissingen. Waaronder het afkeuren van een doelpunt.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kul!
Die twee losers staan er echt voor jan lul, nemen totaal geen beslissingen waarvoor ze er staan en voegen echt helemaal niks toe. Wat voor impact hebben die 5de en 6de jan doedel nou?
Ik kom net bij Ajax vandaan en daar hebben ze echt totaal niets toegevoegd, waar ze dat zeker hadden kunnen en moeten doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ehm alleen vanavond al minstens 2 belangrijke beslissingen. Waaronder het afkeuren van een doelpunt.
Als je wat zegt er over, informeer je dan iig
Blijft natuurlijk dat zelfs met 6 scheidsrechters ze nog blind zijn vaak. Ik vind dit echter nog wel bijdragen, want je hebt iig meer kans dat iemand het juist ziet... al zien ze het dus nog niet altijd juist.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
HAHAHA Bij Cluj - Kopenhagen. Bal onderkant lat, komt er weer uit. Zat er dus in maar die faler op de lijn zag het niet
Proef geslaagd![]()
Lachwekkend inderdaad, die was vrij duidelijk. Maar wat verwacht je ook, zo'n man heeft een uur niks te doen en moet dan ineens scherp zijn, kansloos.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
HAHAHA Bij Cluj - Kopenhagen. Bal onderkant lat, komt er weer uit. Zat er dus in maar die faler op de lijn zag het niet
Proef geslaagd![]()
Ja de bal zat dus gewoon, halve meter over de lijn ofzo, maar die 38e man keek net even de andere kant op ofzo en dus werd er gewoon verder gespeeldquote:
ze hebben geen fuck te doen die gasten, dus maken soms een praatje met de keepert.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:55 schreef Bjoro het volgende:
Is het iemand duidelijk waarom ze soms het veld in lopen ?
Deze Diego?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |