en toen was ie stukquote:Mensen die door de klas heen praten
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:30 schreef grizegrijn het volgende:
Ja, dat was bij mij ook in m'n tijd op het gymnasium. Het stereotype beeld van brave nerds klopt niet echt
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:26 schreef FleshWound het volgende:
TS, je bent een jaloerse nerd zonder vrienden.
Hier kan ik me bij aansluiten. We hebben leraren nog aan het huilen gekregen.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:30 schreef grizegrijn het volgende:
Ja, dat was bij mij ook in m'n tijd op het gymnasium. Het stereotype beeld van brave nerds klopt niet echt
Na de les bij de leraar je excuseren voor het gedrag van je klasgenoten. Zullen je klasgenoten zelf ook erg op prijs stellen!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef ikhouvannoodles het volgende:
(en nee, deze klacht komt niet van een wanhopige VMBO leraar die geen orde kan houden, maar van een leerling.)
Na een druk en hectisch school jaar is er 1 ding waar ik me mateloos aan geergerd heb en DAT ZIJN DIE BLERENDE KUT KINDEREN DIE HET NODIG VINDEN OM OM DE HAVERKLAP BIJ ELKE KANS DOOR JOU RUST HEEN KLETSEN, LACHEN, SCHREEUWE, KREUNEN EN WEET IK VEEL NOG ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht ik zo in een gymnasium klas eindelijk stilte te kunnen vinden om te slapen op te letten zijn er van die kakkers hiero die hun bek niet kunnen houwe. WTF man! zo moeilijk is toch niet
?
En dan zijn er nog die zeer matige grappen die ze maken![]()
en er wordt nog echt om gelachen ook!
![]()
![]()
klacht: zie TT
ps: Ik ben geen jaloerse nerd zonder vrienden.
Jaloers?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
verkapt-kijk-mij-ik-doe-gymnasium-en-geen-vmbo-topic![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
Hier ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Hier kan ik me bij aansluiten. We hebben leraren nog aan het huilen gekregen.
Roep jij de hele dag dingen over aids en murp?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef Huppelei het volgende:
Ik ben zo een leerling waar aan jij je zo ergert..
murpquote:Op zondag 8 juli 2007 22:53 schreef Lunar het volgende:
[..]
Roep jij de hele dag dingen over aids en murp?
hoezo verkapt?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
Wij ookquote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
nee maar gewoon, murpquote:
Ja gaan ze zo tennissen met spa flesjes en propjes papierquote:Op zondag 8 juli 2007 22:53 schreef L.no het volgende:
Kreunen?
Wij hadden er een zover gekregen om ontslag te nemen.....t schijnt dat ie nu in een klooster zitquote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
af en toe voorover hangen tijdens een saaie les en je oogjes dicht doen is heerlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 11:06 schreef mic_forever het volgende:
jij bent vast een emo nerd
die zogenaamd stoer heel de dag in de klas slaapt
Geen hoofdletters, geen interpunctie en 'waars'. Het niveau van de gymnasiumleerling is dalende.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:58 schreef ikhouvannoodles het volgende:
af en toe voorover hangen tijdens een saaie les en je oogjes dicht doen is heerlijkMaar jij doet waars iets van praktijk onderwijs he
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
goede kick welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |