Ach ik sta 936 met een totaal van 60 keys :pquote:
Welkom @ Fok! whatpulse teamquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:42 schreef Bensel het volgende:
Zo, ik heb me nu dus ook aangemeld. en ik zal proberen mee te doen aan de mega puls. Eerst ff testen hoe alles werkt (en wat alvast een keertje online zetten.. )
ik hoop dat jullie wat aan me hebben. zit wel redleijk veel achter deze computer (en m'n laptop, maar daar heb ik nog geen profiel voor (daar schrijf ik op het moment een muziekstuk en een boek op, dus veel klik, sleep, en typ werk.. komt nog wel).. vraagje: telt de teller ook door bij het spelen van games?quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie wat aan me hebben. zit wel redleijk veel achter deze computer (en m'n laptop, maar daar heb ik nog geen profiel voor (daar schrijf ik op het moment een muziekstuk en een boek op, dus veel klik, sleep, en typ werk.. komt nog wel).. vraagje: telt de teller ook door bij het spelen van games?
Zolanghet programma van whatpulse draait telt alles doorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie wat aan me hebben. zit wel redleijk veel achter deze computer (en m'n laptop, maar daar heb ik nog geen profiel voor (daar schrijf ik op het moment een muziekstuk en een boek op, dus veel klik, sleep, en typ werk.. komt nog wel).. vraagje: telt de teller ook door bij het spelen van games?
Misschien komt dat omdat het nog een betaversie isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef Olep het volgende:
Ik vind versie 1.4.7 eigenlijk beter. Als je computer een keer crasht (gebeurt af en toe wel eens bij mij) bewaart de pc tenminste het aantal clicks en keystrokes. bij de nieuwste versie moet je dan weer opnieuw beginnen
whehe... goede vraag.. weetje dat zien we morgen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef grizegrijn het volgende:
Ik was net even een paar minuten uit team FOK om wat te testen maar ik ben nu weer teruggejoind, sta ik dan morgen tussen de vertrekkende gebruikers en de nieuwe?
neej dat zul je niet te zien krijgen:)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
whehe... goede vraag.. weetje dat zien we morgen?
* Ou-Tannu taped griz maar ff vast aan het FOK! team
Nope volgens mij nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef grizegrijn het volgende:
Ik was net even een paar minuten uit team FOK om wat te testen maar ik ben nu weer teruggejoind, sta ik dan morgen tussen de vertrekkende gebruikers en de nieuwe?
Gewoon regelmatig ff een ghost image maken. Dan ben je nooit alles kwijt als je PC crasht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef Olep het volgende:
Ik vind versie 1.4.7 eigenlijk beter. Als je computer een keer crasht (gebeurt af en toe wel eens bij mij) bewaart de pc tenminste het aantal clicks en keystrokes. bij de nieuwste versie moet je dan weer opnieuw beginnen
totaal geen last van als het crasht.. ? 1.5 beta 1 hier.. gaat als de gekte :-)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:39 schreef Mirre het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig ff een ghost image maken. Dan ben je nooit alles kwijt als je PC crasht.
btw..., count me in for the megapulse![]()
Nee, want er is geen 'verschil geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef grizegrijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |