Jij gaat ook lekker hard blijkbaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef vdvorst het volgende:
Ik heb bijna weer een 100k pulse, dan weer 3 plekkies hoger
Je hoefd alleen internet te hebben bij het inloggen (das eenmalig als het goed is..) en bij het pulsen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef Lampje_NL het volgende:
Ik ga ook wel mee doen met Megapulse, maar ik pulse deze week nog 1x (300k)...
Trouwens
Hoe krijg ik whatpulse op een laptop zonder internet, want hij moet internet hebben om in te kunnen loggen -.- ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef Intelligence het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig meer op Fok ben dan GoT... overweeg ik de overstap naar t fok teamMet 18 mil .....
Dit zullen ze echt niet leuk vinden bij GoTquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef Intelligence het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig meer op Fok ben dan GoT... overweeg ik de overstap naar t fok teamMet 18 mil .....
Ik heb dat probleem ook gehad en heb het omzeild via usb-stickquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef Lampje_NL het volgende:
Ik ga ook wel mee doen met Megapulse, maar ik pulse deze week nog 1x (300k)...
Trouwens
Hoe krijg ik whatpulse op een laptop zonder internet, want hij moet internet hebben om in te kunnen loggen -.- ?
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef vdvorst het volgende:
[..]
daar kun je profielen maken, voor als je meerdere pc's hebt,
bijvoorbeeld:
profiel 1: thuis
profiel 2: werk
profiel 3: laptop
en dan kun je bij whatpulse inloggen met 1 van deze profielen, zo kun je op 1 dag alle computers pulsen,
anders krijg je een melding dat je te veel keys hebt (omdat je niet meer dan 4 keys per seconde mag hebben)
Leeglaten kan niet, hij zegt dat ik alles in moet vullen. Bovendien werkt --Christiaan-- invullen daar ook niet, account of profile not found.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Crientj het volgende:
Je profielnaam
Meh, je kan er gewoon je profiel naam invullen. In een eerder topic kwam er wel langs waarvoor hij was .. Maar leeglaten kan ook simpel
Welkom!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef Intelligence het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Leeglaten kan niet, hij zegt dat ik alles in moet vullen. Bovendien werkt --Christiaan-- invullen daar ook niet, account of profile not found.
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef vdvorst het volgende:
[..]
daar kun je profielen maken, voor als je meerdere pc's hebt,
bijvoorbeeld:
profiel 1: thuis
profiel 2: werk
profiel 3: laptop
en dan kun je bij whatpulse inloggen met 1 van deze profielen, zo kun je op 1 dag alle computers pulsen,
anders krijg je een melding dat je te veel keys hebt (omdat je niet meer dan 4 keys per seconde mag hebben)
Welkom dan!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Intelligence het volgende:
Oeh wat een welkomNu maar ff wisselen dan
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Welkom!!
Aan jou plaatje/naam combinatie te zien zit je ook op het VWForum.nl, klopt dat?
Ah nice, zeker ook naar MIVW geweest?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Deansensitized het volgende:
Jep. Ebut, your loyal moderator, at your service
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef Intelligence het volgende:
quote:
Belofte maakt schuld:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Intelligence het volgende:
Ben 25e bij fok
Thnx!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Belofte maakt schuld:![]()
[afbeelding]
Welkom!!![]()
Welkomquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Intelligence het volgende:
Ben 25e bij fok