quote:
Heujj!
![]()
Ik had het idee om met een paar mensen een soort van FAQ te maken voor de OP
aangezien er nog heel veel dezelfde vragen worden gesteld.
en ook de FAQ op whatpulse.org zelf heel onduidelijk is.
_______________________ Wie Doen Er mee_______________________
Mensen die helpen een FAQ te maken voor de OP:-Ravii
-fate
-Rainofdeath
_______________________ Vragen zonder antwoord_______________________- Is het wel veilig
- Ik druk steeds perongeluk op dat icoontje terwijl ik niet wil pulsen, hoe voorkom ik dit?
- wat is die autopulse waar mensen over praten?
- hoe zet ik autopulse aan?
- wat is een output
- er staat "invalid token' wat moet ik hiermee?
_______________________ Beantwoorde Vragen_______________________- Wat is een Megapulse?Een megapulse is een actie door een team om op 1 dag met zijn allen zoveel mogelijk keys te pulsen. Van te voren wordt er een tijdje niet meer gepulsed door de leden waardoor deze een hoog aantal keys hebben. In het totaal plaatje maakt dit niet uit qua het aantal keys, maar het is altijd leuk om te zien hoe veel keys er wordt gepulsed. Eerst volgende megapuls voor Fok! is op 15 Augustus 2007.
- Als ik vragen heb over whatpulse maar ze staan niet in de lijst hierboven wat dan?Stel dan je vragen in het topic waar deze beantwoord kunnen worden en desnoods toegevoegd gaan worden aan deze FAQ!
- Kan ik op meerdere computers whatpulse instaleren zonder steeds een nieuw account aan te maken?Vanaf de nieuwste versie (de bèta-versie) kan je met profielen werken. Op de whatpulse website kan je op je profielpagina een profiel aanmaken. Dit is eigenlijk een 'sub-account'. Je kan zo meerdere 'sub-accounts' aanmaken. Op elke pc gebruik je dan een andere 'sub-account' vanwaar je pulsed. Al deze keys komen dan terecht onder dezelfde account.
Het is echter niet de bedoeling dat je vrienden ed ook laat pulsen via een ander profiel: per persoon moet je een andere account aanmaken. Als je echter meerdere pc's hebt (thuis, op je werk, school, laptop...) waar je zelf op werkt, mag je dus wel onder één account werken (en onder verschillende profielen).
- wat is een ProfielLees: -
Kan ik op meerdere computers whatpulse instaleren zonder steeds een nieuw account aan te maken?[ Bericht 2% gewijzigd door Ravii op 09-07-2007 21:11:55 ]