ja, die mod seal kan er weer af vind ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:04 schreef woutabest het volgende:
Okay, nu dit topic naar ONZ is verplaatst en het 'serieuze' ervanaf is, is er niets grappigs meer aan dit topic.
Aufruhrquote:Op zondag 8 juli 2007 22:19 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
ja, die mod seal kan er weer af vind ik.
Idd, waarom naar ONZ?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:04 schreef woutabest het volgende:
Okay, nu dit topic naar ONZ is verplaatst en het 'serieuze' ervanaf is, is er niets grappigs meer aan dit topic.
Misschíen,......quote:Op zondag 8 juli 2007 23:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
waarom heb ik dit juweeltje over het hoofd gezien?
SCHANDE
Een lege flesquote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
4. Je slaat een lege fles wijn op haar hoofd kapot en neukt haar KEIHARD in haar ANUS.
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef SuperWeber het volgende:
......bij voorkeur breezer eventueel verdund met wat pure alcohol ......)
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:53 schreef Ladidadida het volgende:
Oeh boy oeh boy spannend, ik wil ook wel een pasgedumpte chick playen![]()
Wacht maar tot Jenifuuur vrijgezel is. Wordt een nieuw wereldrecord.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:12 schreef Maikuuul het volgende:
Sommigen hier op Fok! hebben nog nooit met een meisje gepraat dus laat staan dat ze meisjes kennen !
Dus hoe moeten ze dan weten dat ze gedumpt is ?
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:16 schreef RottePeer het volgende:
ey ik weet hoe je kan checken of die chikkie jou ook digt.
je moet gewoon zeggen "ogen dicht en mond open ik heb een verrassing voor jouw" en dan stop je je piemel in haar mond
als ze dat niet flex vindt kan je haar beter met rust laten en een andere chikkie gaan regelen
Wat voor wereldrecord ?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jenifuuur vrijgezel is. Wordt een nieuw wereldrecord.
Het record is nu nog in "handen" van Jasmin St. Claire.quote:
Deze neger-kloon is hi-la-risch.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:16 schreef RottePeer het volgende:
ey ik weet hoe je kan checken of die chikkie jou ook digt.
je moet gewoon zeggen "ogen dicht en mond open ik heb een verrassing voor jouw" en dan stop je je piemel in haar mond
als ze dat niet flex vindt kan je haar beter met rust laten en een andere chikkie gaan regelen
Waar zie jij dit topic in het TTT staan dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Die TTT's worden ook zomaar uit handen gegeven tegenwoordig.
Bovenaan de OP?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waar zie jij dit topic in het TTT staan dan?
quote:
Daar staat TTT ja.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Daar staat TTT ja.
En we gaan dit kuttopic inderdaad zo verpesten dat het geen TTT krijgt, het topic is toch al slecht.
Laten we het hopen!quote:
wat snapt men niet aan de woorden "genomineerd" en "kans"quote:Gefeliciteerd: uw topic werd door de ONZ-Mods genomineerd voor TTT-status. Indien slowchat uitblijft maakt u kans op een uniek TTT
Het is gewoon een TTT die we nog kunnen verpesten!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat snapt men niet aan de woorden "genomineerd" en "kans"
Neusje dicht en tsjakka zeker?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:59 schreef Nielsch het volgende:
Wat een omslachtige manier zeg, in die OP. Je zegt gewoon tegen die chick: "meid, wij gaan vanavond eens lekker uit om alle ellende te vergeten". En dan voer je haar gewoon dronken en tsjakka.
Neus dicht knijpen komt later.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Neusje dicht en tsjakka zeker?![]()
Je bent zeker voor de maatschappij, dan moet je namelijk ook vieze vadsige boerinnen neuken.![]()
Chlorofoom.quote:
Ik gebruik allebeiquote:
Slokje GHB?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:02 schreef vrijevlinder het volgende:
mannen, zucht...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:02 schreef vrijevlinder het volgende:
mannen, zucht...
zo dat staat je beter.quote:
en die in een loopquote:
neequote:
kutnewbie, verdiep je eens in WIE de TS isquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:09 schreef ihugster het volgende:
De TS is triest door het meest makkelijke proberen te versieren. Hoe zou hij het vinden als hij net uit een relatie komt en door iemand wordt aangeklampd in de hoop op te vallen. Dat doe je alleen maar als je normaal niet eens een barkruk kan versieren en je moet behelpen met het "sjorren op de Penthouse of allerlei XXX websites".![]()
Jij hebt vast zin om te zwaffelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:02 schreef vrijevlinder het volgende:
mannen, zucht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |