quote:Op zondag 8 juli 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
nix the partyanimal is ook aanwezig...
[afbeelding]
Zelfs dat kunnen ze.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
"aan de kust"
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef akveor het volgende:
En nix zit er weer voor spek en bonen bij. Gelukkig heeft ie vannacht al wrede seks gehad...
Die gast weigert overal aan mee te doen.... ik ken mensen die voor minder (of is het meer) de toneelhaak hebben gekregen...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Haha zingen is volgens Dennis niet zijn ding als ze hem vragen om wat zingen.
Huub en Lieke zijn de enige die lol hebben op dit moment, de rest is een stelletje zoutzakken.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub kijkt grappig uit zijn ogen.
idd.... maar what else is newquote:Op zondag 8 juli 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn de enige die lol hebben op dit moment, de rest is een stelletje zoutzakken.
misschien zien ze het als een avondje oefenenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:39 schreef BarryK het volgende:
Uit commercieel opzicht begrijp ik wel dat een bandje in dgk wil spelen, toch lijkt het me enorm frustrerend om er daadwerkelijk te staan.
Dit soort bandjes staan vast en zeker wel vaker op te treden in leuke cafe'tjes waar de muziek een stuk meer gewaardeerd wordt. Aan de andere kant kan ik me de bewoners ook wel voorstellen, ik zou zelf ook niet zo snel in m'n eentje in een zo lichte huiskamer helemaal uit m'n bol gaan maar een wat meer mee-swingen zou best mogen.
Zeg dat nou niet, anders komt Frans de bloemenman weer een dagje arrangerenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef Mokum020 het volgende:
Mooie boeketten bloemen staan er overal!
niets nieuws daar danquote:Op zondag 8 juli 2007 21:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian klapt een paar keer in zijn handen totaal van het ritme af.
Dan moet je die in de vijver zien!! Oh, jij gaat zo genieten als je al die bloemenpracht ziet.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef Mokum020 het volgende:
Mooie boeketten bloemen staan er overal!
Ow, je bedoelt ''The Dirty Flowerman'' die alle vrouwen zou gaan versieren.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, anders komt Frans de bloemenman weer een dagje arrangeren![]()
Eerlijk gezegd zou ik er net zo bij zitten bij deze muziekquote:Op zondag 8 juli 2007 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, anders donderen jullie maar in slaap op die stomme bouvrie bank!! Bij de eerste de beste R&Bnummer gaan ze dansen maar met goede muziek zitten ze een beetje stom te kijken, hulpeloze jongeren die daar zitten
Damn... en net al Black Velvet... ik zit hier echt wat te missenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:49 schreef Nostalgist het volgende:
sweet alabama
Lieke zit tenminste nog mee te zingen, die kop van Amanda zou je er zo afrukken.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, allemaal verwende rotkoppen, waar je ook kijkt
[afbeelding]
Zou jij je best doen voor dat suffe stelletje?. Laat ze lekker haar stem sparen en bewaren voor echte muziekliefhebbers.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom houdt de zangeres zich in ? Dit is haar moment !!!
O god zeg me ajb dat je R&B niks vind... ik vind klassiek, jazz, Jumpstylequote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik er net zo bij zitten bij deze muziekAlles wordt dichtgeplamuurd door die gitaren, er zit weinig gevoel en variatie in.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en net al Black Velvet... ik zit hier echt wat te missen![]()
Ik zie het al. Hou jij het maar bij je kleurpotloden.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik er net zo bij zitten bij deze muziekAlles wordt dichtgeplamuurd door die gitaren, er zit weinig gevoel en variatie in.
NEEEEEE, ik vind R&B zum kotzen!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
O god zeg me ajb dat je R&B niks vind... ik vind klassiek, jazz, Jumpstylealles beter maar geen R&B
Huub en Lieke hebben het naar hun zin hoor!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, allemaal verwende rotkoppen, waar je ook kijkt
[afbeelding]
de camera's doen het toch ? F... de bewoners....quote:Op zondag 8 juli 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou jij je best doen voor dat suffe stelletje?. Laat ze lekker haar stem sparen en bewaren voor echte muziekliefhebbers.
Omdat niet iedereen het hier mooi vindt, hebben ze geen smaak en geen verstand van muziek? Ik vind het slecht, dat is mijn mening.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het al. Hou jij het maar bij je kleurpotloden.![]()
![]()
Dat geloof ik niet, ze weten dat het sowieso wordt bekeken door streamers en maybe op tv komt dus dan wil je er echt wel wat van maken. Veel van die muzikanten geven ook meer om de muziek dan om de uitstraling hequote:Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef De_Moester het volgende:
[..]
misschien zien ze het als een avondje oefenenIemand merkte ook al op dat ze niet bepaald gekleed waren op optreden
![]()
Die zitten achter de streamsquote:Op zondag 8 juli 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou jij je best doen voor dat suffe stelletje?. Laat ze lekker haar stem sparen en bewaren voor echte muziekliefhebbers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |