Ik ben idd de gene die half Marokkaans half Nederlands is ja, goed geheugen dus;)quote:Op zondag 8 juli 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
ps nou ben ik het kwijt... was jij nou half marokkaans of was dat mokum. ik dacht jij, maar jullie avatars lijken wat op elkaar

Hear Hear !quote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Muziek zachter, mic harder... zo slaat het nergens op, zondeMooiste nummers die ooit in DGK zijn geweest.

Okee, ik weet zeker dat ik het nu niet meer vergeet. Hoe was het ook alweer: a' zina voor een lieve damequote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben idd de gene die half Marokkaans half Nederlands is ja, goed geheugen dus;)

Whahaah, bij het nalezen van de Cossen moet ik altijd lachen om deze picsquote:Op zondag 8 juli 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
nix the partyanimal is ook aanwezig...
[afbeelding]

Lekker nummer, toch jammer van het geluid. Ik heb vanochtend wat studio-opmamen van ze gehoord, dat loog er niet om. Toe zei ik ook al tegen BSOL dat ik bang was dat het in dat hok iets anders zou klinken.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Balck Velvet...

a zina was vrouwelijke vorm voor schatje en mannelijk a zinequote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik weet zeker dat ik het nu niet meer vergeet. Hoe was het ook alweer: a' zina voor een lieve dame
Leuk dat Jaap zijn eigen gang gaat terwijl iedereen als een hark op de bank zit.

Ach live..... met de dreunende bas... heerlijk toch ?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker nummer, toch jammer van het geluid. Ik heb vanochtend wat studio-opmamen van ze gehoord, dat loog er niet om. Toe zei ik ook al tegen BSOL dat ik bang was dat het in dat hok iets anders zou klinken.

Ik ga dat onthouden, beslistquote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
a zina was vrouwelijke vorm voor schatje en mannelijk a zine

Ook alleen maar omdat er een gitaar in voor komt:)quote:Op zondag 8 juli 2007 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Brian weet het als enige te waarderen, geloof ik....

kokeroren...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:33 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat er een gitaar in voor komt:)

Geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian en Natasja lopen al weg en staan in de keuken, Jaap staat er ook.

Luister naar stream 1, geen last.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef Nostalgist het volgende:
storend dat door het nummer heenpraten.....

Hij deed zijn ding.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef akveor het volgende:
En nix zit er weer voor spek en bonen bij. Gelukkig heeft ie vannacht al wrede seks gehad...

Ja, ze zeiden dat ze in kroegen optraden. De bewoners snap ik ook wel, zoals jij zegt, plus het is nou niet echt dansmuziek.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:39 schreef BarryK het volgende:
Uit commercieel opzicht begrijp ik wel dat een bandje in dgk wil spelen, toch lijkt het me enorm frustrerend om er daadwerkelijk te staan.
Dit soort bandjes staan vast en zeker wel vaker op te treden in leuke cafe'tjes waar de muziek een stuk meer gewaardeerd wordt. Aan de andere kant kan ik me de bewoners ook wel voorstellen, ik zou zelf ook niet zo snel in m'n eentje in een zo lichte huiskamer helemaal uit m'n bol gaan maar een wat meer mee-swingen zou best mogen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |