Thanks... weet iemand hoe die band heet?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
Daar zit je dan in je snollenjurkje. Geen beat om je tieten eens flink uit te steken, geen genre om je reet op te shaken.
[afbeelding]
Niet zo doen!! Keith denkt er waarschiinlijk nog over na....... okay... ik ga vandaag als zwerver.quote:
she's the bossquote:Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks... weet iemand hoe die band heet?
She's the Boss.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ok, de oude Keith...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zo doen!! Keith denkt er waarschiinlijk nog over na....... okay... ik ga vandaag als zwerver.
Zij hebben van de stoel gerukt wat er van gister nog lag.![]()
’She’s the boss’quote:Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, dit is natuurlijk totaal haar genre muziek niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Natasia zit flink sip te kijken, heb ik het mis of niet?
Ik snap niet dat iemand stil kan blijven zitten bij deze muziek.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
matte, verwende bewoners.....
Dat Jaap zonder gedoucht te hebben en omgekleed te zijn op de bank komt zitten?!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef wolferl het volgende:
Ik verwacht straks een terror actie.
Ik moet eerlijk zeggen: het mijne ook niet zoquote:Op zondag 8 juli 2007 21:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, dit is natuurlijk totaal haar genre muziek niet.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen: het mijne ook niet zoMaar het is leuk dat Tas zo voor paal zit in haar trashy outfit.
Ja dat zou pas terror zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:19 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Dat Jaap zonder gedoucht te hebben en omgekleed te zijn op de bank komt zitten?!
Dat is dus het probleem. Ze hebben geen soundcheck gedaan, jammer.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
Wat een harde rotstem. Maar ze zal ook wel voor een deel de instrumenten proberen te overschreeuwen.
Klopt !!!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand stil kan blijven zitten bij deze muziek.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Natasia zit flink sip te kijken, heb ik het mis of niet?
Mooi dat smaken zo kunnen verschillenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt !!!
Heerlijk swingend !scheurende gitaar !
ps nou ben ik het kwijt... was jij nou half marokkaans of was dat mokum. ik dacht jij, maar jullie avatars lijken wat op elkaarquote:
Dit zijn idd kansen om te forceren binnen de groep tussen bepaalde Miljonairs alleen lijken ze zelf het spel ook niet meer te relativeren.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Niet te geloven: band in de huiskamer hebben spelen en er dan bijzitten alsof je een film zit te kijken![]()
1. Je hebt geen levenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef DaanDobber het volgende:
Waarom heb ik in godsnaam die streams 2 dagen terug gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |