genoeg tips toch..!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
Mag ik even jullie credits?
[..]
Eindelijk een mail van mijn stagebegeleider van school, en nog positief ook.
Maar nu bang voor mijn karakter dat gelijk zegt "oh het is okay, ik kan weer rustig aan doen"
Verderop in de mail vraagt ie nog om tips in Berlijn haha![]()
![]()
![]()
gekkenhuisquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiii
Vanmorgen stage gehad...toen wezen shoppen
Nu kamer opruimenIs weer tijd voor een grote schoonmaak!
Hoe is het hier?
he gastquote:
Nou die gast geeft helemaal geen feedback, gewoon "ga maar zo door, opzet en taal is okay".quote:Op maandag 9 juli 2007 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
genoeg tips toch..!Maar relaxed dat je nu zeker weet dat je verder kan!
even er doorheen banjeren en je bent klaar!
![]()
bij jou misschien... hier is het lekker rustig..!quote:
Ik lees net dat ik op de 23ste moet beginnen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
phoe... ik vertrek de 10de uit berlijn, vertrek de 12de naar Zweden de 14de begint introductie (2 week) al en de 20ste begint het studie jaar!
nee tuurlijk niet..!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou die gast geeft helemaal geen feedback, gewoon "ga maar zo door, opzet en taal is okay".
nou goed, dan ga ik er maar vanuit dat ik iig geen onvoldoende krijg.![]()
Hoe is het met jouw verslaggie, al een regeltje verder?
Ik heb nog geen programma gezien bij mij weet alleen waar ik moet zijn hoelaat...!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik op de 23ste moet beginnen.
Introductiedag 1
Is donderdag in Zweden ook studentenavond? De volgende dag gewoon weer om 10 uur beginnen op school...![]()
![]()
![]()
zeker hierrr knalleeehquote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij jou misschien... hier is het lekker rustig..!![]()
en meteen kijken hoe goed/slecht de koffie is op schoolquote:Op maandag 9 juli 2007 15:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb nog geen programma gezien bij mij weet alleen waar ik moet zijn hoelaat...!
Ik weet niet welke dag het studenten avond is in zweden... maar eens even uitzoeken!![]()
na vandaag 24 dagen!quote:
Die koffie wordt zeker wel uitgeprobeerd!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en meteen kijken hoe goed/slecht de koffie is op school![]()
tot 16 augustus, dan kretaquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
tot 16 augustus, dan kreta [afbeelding]
*geeft credits...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
Mag ik even jullie credits?
hier alles goedquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiii
Vanmorgen stage gehad...toen wezen shoppen
Nu kamer opruimenIs weer tijd voor een grote schoonmaak!
Hoe is het hier?
Mijn dank is grooootquote:
x2quote:Op maandag 9 juli 2007 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zou bijna een zere kop van het niks doen krijgen
heb je al een tent geregeld dan...?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn dank is groooot![]()
Ik ga dit weekend naar een festival maar mijn baas wil me geen vrij geven maandag, ik denk dat maandag heeel productief gaat worden![]()
how you doin'quote:Op maandag 9 juli 2007 15:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Alleen morgen en vrijdag nog!!
Deze week alleen maar saaie vergaderingen
Ja inmiddels hebben we een tent!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je al een tent geregeld dan...?
beter! en zag op internet dat het vrijdag nog gaat regenen, maar dat het zaterdag een mooie dag word met 26 graden!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja inmiddels hebben we een tent!![]()
Huisgenootje van mijn collegaatje heeft een tent![]()
Mijn chef zegt opeens, hey? hebben jullie nu allebei vrij op vrijdag? dat wil ik eigenlijk helemaal niet!
Te laat, ik heb mijn bevestiging al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |