kijk je kent het wel!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:40 schreef ETA het volgende:
haha, tonstag, maantag, tinstag, wuhnsertag, tunterstag, freiestag, saterstag....................
michiel doe nou niet zo stoer...!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:38 schreef MichielPH het volgende:
ETA, laat je niet gek maken hoor!
Zondag in het Duits is nog altijd Mittwoch.
Tsja, t was niet echt bbq weerquote:Op maandag 9 juli 2007 03:56 schreef ETA het volgende:
OP van de week:
BBQ in berlijn, cool hoorMaar heeft lein daar nu een dikke jas aan????
Fawaka ETA? Tantoe P.I.M.P. swa.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:45 schreef ETA het volgende:
ben heptalingualdus kom maar op met die talen
moe zijn en dingen boeken is gevaarlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 09:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tsja, t was niet echt bbq weer![]()
Maar tof weekend gehad dus?, haha dat "special price for you" kom je ook overal weer tegen he?
Oh ik ben echt moe, maar gisternacht wel even een vakantie geboekt, eindelijk! Ik ga van 2 t/m 9 aug naar Bodrum bij de zus van mijn lover op bezoek, lekker paard rijden door de bergen, met het schip op pad en snorkelen![]()
sorry, alleen talen waar een IQ van boven de 80 is vereist.......quote:
Surinaams man, weet je wat een grote bevolkingsgroep je net ff over één kam scheert en met de grond gelijk maaktquote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
[..]
sorry, alleen talen waar een IQ van boven de 80 is vereist.......
Oeiiii dat is wel klote, maar dit klopt gelukkig allemaal welquote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
[..]
moe zijn en dingen boeken is gevaarlijk(zelf eens verkeerde ticket geboekt
) Klinkt erg goed die vakantie
oepsquote:Op maandag 9 juli 2007 09:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Surinaams man, weet je wat een grote bevolkingsgroep je net ff over één kam scheert en met de grond gelijk maakt
is wel cool als je daar bekenden hebt, dan kom je nog ergens ipv aan het hotelzwembad hangen en bitterballen etenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oeiiii dat is wel klote, maar dit klopt gelukkig allemaal wel.
Zou niet naar Bodrum gaan als we daar geen bekenden hadden denk ik, maar ik heb er wel zin in, lekker alles tot onze beschikking, nog maar 4 weekjes![]()
Nou, met die bitterballen heb ik dan eigelijk weer minder moeite haha.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:59 schreef ETA het volgende:
[..]
is wel cool als je daar bekenden hebt, dan kom je nog ergens ipv aan het hotelzwembad hangen en bitterballen eten
Haha het verhaal is ook te slecht, moet ook stiekem zeggen dat ik sommige stukjes niet eens heb gezien omdat ik mijn ogen niet open durfte te doen. Maar er wordt wel een piemel afgehakt en dat was best grappigquote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is Hostel 2 leuk? Ik vond de eerste echt kut. Wat een gebla bla en die 'slachtingen' zag je ook maar heel kort. Ik vond het echt een slechte film!
Morgennnnquote:
sjonnies toch?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou, met die bitterballen heb ik dan eigelijk weer minder moeite haha.
Maar ik ben wel bang voor de anita´s en de henkies die op dat soort plekken afkomen![]()
Jij had toch niets met piemels?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:06 schreef Leinonlein het volgende:
Haha het verhaal is ook te slecht, moet ook stiekem zeggen dat ik sommige stukjes niet eens heb gezien omdat ik mijn ogen niet open durfte te doen. Maar er wordt wel een piemel afgehakt en dat was best grappig![]()
Dat is niet grappig, maar heul pijnlijk (lijkt mij)quote:Op maandag 9 juli 2007 10:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha het verhaal is ook te slecht, moet ook stiekem zeggen dat ik sommige stukjes niet eens heb gezien omdat ik mijn ogen niet open durfte te doen. Maar er wordt wel een piemel afgehakt en dat was best grappig![]()
[..]
Precies, sjonnies, tokkies, flodders, je weet welquote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef ETA het volgende:
[..]
sjonnies toch?Als ik Bodrum/Alanya hoor, dan denk ik ook aan de all-inclusive tokkie tuig dat eens "exotisch" moet doen. Hele dag in hotel hangen, vreten en zuipen, Hazes op de achtergrond. En dan 1 dag snel de markt op wat souvenirs kopen, en dan thuis claimen dat je de turkse cultuur heb opgesnoven.....
Locals kennen is zo relaxed. Toen ik naar Istanbul ging heb ik daar ook afgesproken met een Turkse vriend. Relaxed the boulevards afgelopen, echt turks eten proeven in achteraf wijken waar je normaal gesproken niet zou komenMet andere turkse studenten avondje rondhangen... maakt het een stuk interesanter
Zo *knip* en weg was ie!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, maar heul pijnlijk (lijkt mij)
Jaquote:Op maandag 9 juli 2007 10:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo *knip* en weg was ie!
Voel je al plaatsvervangende pijntjes opkomen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |