genoeg tips toch..!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
Mag ik even jullie credits?
[..]
Eindelijk een mail van mijn stagebegeleider van school, en nog positief ook.
Maar nu bang voor mijn karakter dat gelijk zegt "oh het is okay, ik kan weer rustig aan doen"
Verderop in de mail vraagt ie nog om tips in Berlijn haha![]()
![]()
![]()
gekkenhuisquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiii
Vanmorgen stage gehad...toen wezen shoppen
Nu kamer opruimenIs weer tijd voor een grote schoonmaak!
Hoe is het hier?
he gastquote:
Nou die gast geeft helemaal geen feedback, gewoon "ga maar zo door, opzet en taal is okay".quote:Op maandag 9 juli 2007 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
genoeg tips toch..!Maar relaxed dat je nu zeker weet dat je verder kan!
even er doorheen banjeren en je bent klaar!
![]()
bij jou misschien... hier is het lekker rustig..!quote:
Ik lees net dat ik op de 23ste moet beginnen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
phoe... ik vertrek de 10de uit berlijn, vertrek de 12de naar Zweden de 14de begint introductie (2 week) al en de 20ste begint het studie jaar!
nee tuurlijk niet..!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou die gast geeft helemaal geen feedback, gewoon "ga maar zo door, opzet en taal is okay".
nou goed, dan ga ik er maar vanuit dat ik iig geen onvoldoende krijg.![]()
Hoe is het met jouw verslaggie, al een regeltje verder?
Ik heb nog geen programma gezien bij mij weet alleen waar ik moet zijn hoelaat...!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik op de 23ste moet beginnen.
Introductiedag 1
Is donderdag in Zweden ook studentenavond? De volgende dag gewoon weer om 10 uur beginnen op school...![]()
![]()
![]()
zeker hierrr knalleeehquote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij jou misschien... hier is het lekker rustig..!![]()
en meteen kijken hoe goed/slecht de koffie is op schoolquote:Op maandag 9 juli 2007 15:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb nog geen programma gezien bij mij weet alleen waar ik moet zijn hoelaat...!
Ik weet niet welke dag het studenten avond is in zweden... maar eens even uitzoeken!![]()
na vandaag 24 dagen!quote:
Die koffie wordt zeker wel uitgeprobeerd!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en meteen kijken hoe goed/slecht de koffie is op school![]()
tot 16 augustus, dan kretaquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
tot 16 augustus, dan kreta [afbeelding]
*geeft credits...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
hier alles goedquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiii
Vanmorgen stage gehad...toen wezen shoppen
Nu kamer opruimenIs weer tijd voor een grote schoonmaak!
Hoe is het hier?
Mijn dank is grooootquote:
x2quote:Op maandag 9 juli 2007 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zou bijna een zere kop van het niks doen krijgen
heb je al een tent geregeld dan...?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn dank is groooot![]()
Ik ga dit weekend naar een festival maar mijn baas wil me geen vrij geven maandag, ik denk dat maandag heeel productief gaat worden![]()
how you doin'quote:Op maandag 9 juli 2007 15:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Alleen morgen en vrijdag nog!!
Deze week alleen maar saaie vergaderingen
Ja inmiddels hebben we een tent!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je al een tent geregeld dan...?
beter! en zag op internet dat het vrijdag nog gaat regenen, maar dat het zaterdag een mooie dag word met 26 graden!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja inmiddels hebben we een tent!![]()
Huisgenootje van mijn collegaatje heeft een tent![]()
Mijn chef zegt opeens, hey? hebben jullie nu allebei vrij op vrijdag? dat wil ik eigenlijk helemaal niet!
Te laat, ik heb mijn bevestiging al.
ciaoquote:Op maandag 9 juli 2007 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ha! ik ben vrij! spreek jullie allemaal morgen weer!
en Boonen net doen of ie blij wasquote:
Nergens last van hier in Berlijn centrum!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:35 schreef Qunix het volgende:
Ging het bij jullie ook zo tekeer in de lucht? Bij ons (Amsterdam) niet normaal
Kan die leinonlein stiekem in de gaten houdenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nergens last van hier in Berlijn centrum!![]()
www.track-your-partner.com
heulemaal niet!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan die leinonlein stiekem in de gaten houden![]()
hier schijnt de zon en is de lucht zeer matig bewolktquote:Op maandag 9 juli 2007 19:01 schreef Qunix het volgende:
Nu weer.... Ben nu thuis.
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eindelijk een mail van mijn stagebegeleider van school, en nog positief ook.
Maar nu bang voor mijn karakter dat gelijk zegt "oh het is okay, ik kan weer rustig aan doen"
Verderop in de mail vraagt ie nog om tips in Berlijn haha![]()
![]()
![]()
wil je tegen die "designers" dan heel gauw zeggen dat ze de buttons aan de bovenkant ook even netjes moeten uitlijnen met het geheelquote:Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef Qunix het volgende:
Vandaag was ik lekker aan de slag
[afbeelding]
Ik moet een site maken (alleen scripting, design doen andere mensen die wél kunnen designen) voor Protect Eye. Dat is een beveiliging bedrijf die actief is rond Utrecht.
In een dag de layout gemaakt en vanaf morgen een groot CMS erachter maken.
ook maar 6 uur slaap gehad... beetje teveel aan me kop...... zat te denken aan een systeem waarmee ik gigantisch veel geld kan verdienen met minimale inspanningen, ik denk dat k eruit ben, en het is nog legaal ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletje achterbakse homo's bij het openbaar vervoer in Berlijn...! morgen gaan die homo's staken van 8 tot 11... gelukkig moet ik om 8 uur op mn werk zijn nu maar hopten dat ik me niet verslaap! nog 6 uurtjes en dan gaat de wekker weer!
ETA succes strax in je eentje! [afbeelding]
OV staking in Duitsland toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
(voor mij geen) goedemorgen
ja waardoor ik een half uurtje eerder op moest staan om rustig en op tijd de s-bahn te hebben... en ik lag er gister pas om half 2 in dus heerlijk misschien net krap aan 5 uur echte slaap gehad...! en ik mis al zo veel slaap...!quote:
quote:
let maar niet op mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:38 schreef ETA het volgende:
Stage SC # 229 Slapen is voor mietjes!
Vroegahhhhhhhh, echt heul vroegaahhhhhhhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:38 schreef ETA het volgende:
vroegahhhhhhhhhhh........ toen had ik geen slaap nodig..........
- knip -
Stage SC begint zijn macht kwijt te raken in de dagcijfersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dagcijfers van maandag 09 juli 2007 (0:00 - 23:59)
![]()
126. 047 Kuno_van_Dijk
voelt anders wel goed hoor... alleen aan de top...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stage SC begint zijn macht kwijt te raken in de dagcijfers![]()
Er waren tijden dat we met 5 man in de top 20 stondenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voelt anders wel goed hoor... alleen aan de top...!
en nu krijg ik strax crossover op mn dak dat ik teveel post...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we met 5 man in de top 20 stonden. Dat vonden SES mods niet zo leuk
![]()
FOEI!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en nu krijg ik strax crossover op mn dak dat ik teveel post...!
eindelijk...! waarom duurde dat zo lang?quote:
en je hebt zeker weer je camera niet mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef ETA het volgende:
oeh spannnneeeeennndddddddddddd.............. er komt een kleine storm deze kant op, een categorie 4 typhoon = windsnelheid 211 - 250 km/h (katrina was ~280km/h)............ waarschijnlijk buigt ze net op tijd af en mist ze taiwan...... klinkt wel spannend
Potverdikkie ik kon niet met de S-bahn, dus moet ik maar met de bus en miljoen keer overstappen ofzo, maar ik ben op mijn werkie hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
HAAA YES! de hel is losgebroken in Duitsland! het openbaar vervoer ligt plat!(of nou ja... in Berlijn dan!
) wat zal Leinonlein balen van vandaag...!
Och, zo bijzonder is dat niet. Hebben wij Nederlands ook gewoon op Texel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef ETA het volgende:
oeh spannnneeeeennndddddddddddd.............. er komt een kleine storm deze kant op, een categorie 4 typhoon = windsnelheid 211 - 250 km/h (katrina was ~280km/h)............ waarschijnlijk buigt ze net op tijd af en mist ze taiwan...... klinkt wel spannend
Holy shit hee!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef ETA het volgende:
ik had je gister toch gesmst...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Potverdikkie ik kon niet met de S-bahn, dus moet ik maar met de bus en miljoen keer overstappen ofzo, maar ik ben op mijn werkie hoor, slechts 20 minuten te laat, best netjes toch?
best indrukwekkend...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:50 schreef ETA het volgende:
hier een plaatje van vandaag, rood is taiwan (als je heeeeeeeeeel goed kijkt zie je me naar werk lopen), blauw de storm (huge mofo!!!!!!!!) en lichtblauw de voorspelde pad......... over 3-4 dagen komt ie in de buurt van taipei......
[afbeelding]
Haha ja lief van je hoor! Maar ik ga toch niet eerder van huis weg, voor een stage, let wel EEN STAGE, om op tijd te komen? Dit zijn omstandigheden waar je gewoon niks aan kunt doen en ja, te laat komtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had je gister toch gesmst...!maar nog redelijk op tijd, kwam hier om half 10 1 binnenlopen die had van zoologische garten gelopen...!
![]()
in de baas zn tijd...!
![]()
hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Frrreek het volgende:
HALLO
dan kom je toch gewoon veel te laat en neem je pas de s-bahn om 11 uur...?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ja lief van je hoor! Maar ik ga toch niet eerder van huis weg, voor een stage, let wel EEN STAGE, om op tijd te komen? Dit zijn omstandigheden waar je gewoon niks aan kunt doen en ja, te laat komt. Ik hoef niet per se met de S-bahn dus achhhh lopen vanaf de Zoo
![]()
![]()
, dan moet je echt heel Tiergarten door haha.
en anders euhm.. ja euhm.. was leuk om je gekend te hebben...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:02 schreef ETA het volgende:
momenteel is het nog een tropische storm, maar binnen enkele uren word het een officiele typhoon klasse 1, dat is dan al krachtiger dan een orkaan (windkracht 12 op de beaufeaurt schaal)..... en dan 2,5 dag later zal het gegroeid zijn naar een klasse 4, en dan is ze oook het dichtsbij bij taipei.....![]()
Volgens de experts zal ze op tijd afbuigen, krijg hier dan hoogstens wat wind van orkaan kracht :S Als je het pad ziet wat de orkaan al heeft afgelegd, dan komt ie recht op mij afZal wel los lopen
heyyyyyquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Frrreek het volgende:
HALLO
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
ik kan ook wel panorama fotos maken!![]()
hmm, enkel glas hiero en zit naast het raam......... ik denk dat we vrij krijgen als de storm echt hit........ maar ja dan zit ik op de begane grond, en er kan makkelijk 1 meter regen vallen tijdens de storm....................quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en anders euhm.. ja euhm.. was leuk om je gekend te hebben...!![]()
of is het gebouw waar je in werkt wel sterk genoeg voor zulke stormen?![]()
mooi man!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
ik kan ook wel panorama fotos maken!![]()
tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik die op mijn weblog zetten?![]()
nee...!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef Frrreek het volgende:
Krijgen we nog een periode waarin er helemaal geen stagairs zijn?
1 meter maar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:14 schreef ETA het volgende:
[..]
hmm, enkel glas hiero en zit naast het raam......... ik denk dat we vrij krijgen als de storm echt hit........ maar ja dan zit ik op de begane grond, en er kan makkelijk 1 meter regen vallen tijdens de storm....................
vond het zelf ook redelijk gelukt! (heb tot nu toe geen grote fouten ontdekt)quote:
echt nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:19 schreef MichielPH het volgende:
Lein, je weblog is stuk!
guttegut, doordat je mijn link hebt geplaatst op je site zal ik eerst wel weer een verhaal op mijne moeten zetten he...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:23 schreef Leinonlein het volgende:
Nee hoor michiel, hij doet het gewoon! Maar sinds kort plaatst weblog.nl wel reclame boven de pagina, dat is wel jammer. Krijg ik nog een reactie op mijn weblog?
leininberlijn.web-log.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef MichielPH het volgende:
http://www.web-log.nl/leininberlijn
HTTP 404: Kan de webpagina niet vinden
kansloze, probeer dan zelf ook wat uit!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef MichielPH het volgende:
http://www.web-log.nl/leininberlijn
HTTP 404: Kan de webpagina niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |