Dat heb ik de eerste set geprobeerd maar dat was nog erger dan op RTLquote:
Vreemde redenatiequote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
@ Daklem:ik ben ook voor Federer, maar als hij tegen Nadal spelt, ben ik eigenlijk altijd voor Nadal. Ik vind het specialer als Nadal Wimbledon wint dit jaar dan als Federer wint.
bijnaquote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef Ambrosius het volgende:
Federer heeft Roddick bijna bijgehaald met het aantal aces dit toernooi.
Met reclamesquote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat heb ik de eerste set geprobeerd maar dat was nog erger dan op RTL
Wat is het nut van een fan zijn, als je nu ineens voor de tegenstander bent?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
@ Daklem: Da's ook niet aardig.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 8 juli 2007 18:17 schreef Vaud het volgende:
was dus gewoon een afleidingsmanoeuvre van Nadal. 5e set pakt ie ook gewoon ff
De umpire kan hem verstaan aangezien die portugees is, dus dat zal wel niet het geval zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 18:18 schreef APK het volgende:
Volgens mij is er niets aan de hand met Nadal en wilde hij gewoon effe Spaans babbelen.
Hij kreeg bijna een waarschuwing, tochquote:Op zondag 8 juli 2007 18:20 schreef Daklem het volgende:
De umpire kan hem verstaan aangezien die portugees is, dus dat zal wel niet het geval zijn![]()
Waarschijnlijk voor tijdrekken. Maargoed, die had ie al veel eerder moeten krijgenquote:
Tijdens Roland Garros had ik ook een conversatie met hem om de zelfde redem, en toen zei die "Ja ik kan moeilijk mijn naam veranderen he"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |