Als ik dat zeg kost het me geen geld, maar dan ben ik wel het zwarte schaap van familie omdat ik het beloofd had. Het is een vicieuze cirkel.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg gewoon dat je er toch van af ziet
Belofte maakt schuld, punt.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Als ik dat zeg kost het me geen geld, maar dan ben ik wel het zwarte schaap van familie omdat ik het beloofd had. Het is een vicieuze cirkel.
Betalen voor karweitjesquote:Op zondag 8 juli 2007 17:09 schreef Schijtgeit het volgende:
Ja, maar m'n moeder wast ook al mijn kleren omdat ik op dit moment zonder wasmachine zit, dat speelt ook nog mee. Denk ik.
Zeg dat je spaart voor je eigen TomTom (als je een auto hebt) en anders voor iets anders duursquote:Op zondag 8 juli 2007 17:12 schreef Koffielurk01 het volgende:
Wat een baggertopic... zeg gewoon dat je broertje moet oppotten met die Tomtom
Tokkies volgens mij ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:14 schreef bijdehand het volgende:
Pauperfamilie?
ben je een wijf ofzo? met je kinderachtige irrelevante kutzinnenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:47 schreef Schijtgeit het volgende:
Mijn moeder en haar vriend zijn op vakantie geweest samen met mijn broertje en de zoon van mijn moeder haar vriend.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Tokkies volgens mij ja.
Met een moeder die met stiefvader op vakantie gaat en een zoon thuis moet laten voor de was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |