Aha, dus jij kan gewoon een gevaarlijke ontgiftings kuur doen, maar omdat ik een dochter heb, is het nogal ongezond als ik een week streng ga dieten??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat klinkt wel erg extreem...als het zo slecht is, waarom zijn er dan zoveel mensen lyrisch over en lees ik hier niets over?
ik heb er een topic over geopend, misschien kunnen we daar verder gaan?
nee dat zou ik dan dus niet doen. ik ben nog aan het uitzoeken hoe goed c.q. slecht zoiets voor iemand zou zijn. berichten als hier eerder beschreven doen me natuurlijk twijfelen, en ben ik dus nu op zoek naar nog meer informatie hierover. ik volg niet blindelings de eerste de beste kuur omdat iemand roept dat het zo geweldig is...ik zoek eerst naar ervaringen van verschillende mensen en ik wil vooral de negatieve horen om daarna zelf een beslissing te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aha, dus jij kan gewoon een gevaarlijke ontgiftings kuur doen, maar omdat ik een dochter heb, is het nogal ongezond als ik een week streng ga dieten??
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef Miss_S het volgende:
altijd grappig dit
ik heb nog maar 5 dagen tot ik op vakantie ga dus denk dat ik maar rond de 400kcal ga zitten
nee johquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Maar jij hoeft toch heul niet af te vallen?
en dan 8 dagen lang je buik inhouden ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef Miss_S het volgende:
altijd grappig dit
ik heb nog maar 5 dagen tot ik op vakantie ga dus denk dat ik maar rond de 400kcal ga zitten
Valt wel mee toch?quote:
20 is overdreven maar toch zeker nog 10quote:
Crashen voor de vakantie. Stress.quote:
26!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
20 is overdreven maar toch zeker nog 10
maar goed ga toch gewoon lekker in bikini deze vakantie![]()
ben toch trots op die 26 die er al af zijn
zoals in mijn sig staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
26!!![]()
Misschien heb je tips voor Tirannie.... Oh nee, die wilt er binnen 2 dagen 30Kg vanaf
Lekker op tijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef mirannie het volgende:
Binnen 2 weken stap ik op het vliegtuig en uiteraard naar een zonnige en warme bestemming waar een bikini genoeg kleding is. Maar ja, zou toch wel lekker zijn als er nog gauw even wat kilootjes afvliegen voor die tijd.
+2 Inzichtvol.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:55 schreef Ericr het volgende:
Koop een grotere bikini
precies, 2 weken vasten en dan ineens op vakantie weer gaan eten is geen strak plan, al denk je wel dat resultaat te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef Laton het volgende:
of je maakt je gewoon niet zo druk over je uiterlijk en gaat gewoon lekker zonnen en zwemmen zonder continu gerommel in je buik. gewoon een ideetje.
Ja, triest eigenlijk hè. En het zijn meestal niet eens de mannen die letten op een beetje vet meer; dat kan ze niet zoveel schelen. (we hebben het hier over 2-4 kilo hè, niet over 20-40) Het zijn vooral vrouwen zelf die het probleem zien, benadrukken en dramatiseren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:59 schreef Laton het volgende:
jullie wijven ook met jullie achterlijke lichamelijke onzekerheid
8 bananen, ik vind het nog al watquote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, 600 kcal = 2 dubbele boterhammen met pindakaas.
Of bijv. een halve Dr. Oetker diepvriespizza.
Of 8 bananen.
Dat is wel heel erg weinig op een hele dag
Ik eet al 700+ kcals bij mijn ontbijt.,quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef sofanje het volgende:
ik eet nu ong. tussen de 500 en 700 cal per dag en ik heb geen honger. ook al is het super slecht ik ga het wel even vol houden
Je hebt hartklachten en dan ga je aan een dieet van 500 tot 700 calorieen per dag? Denk niet dat de cardioloog dat zo´n heel goed idee vindtquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef sofanje het volgende:
Ik heb ongeveer een jaar lang verschikkelijk slecht gegeten en dan bedoel ik echt slecht.
Ik at echt super veel snoep en allemaal vet. nou het resultaat: 10 kilo aangekomen! hallelujah.. maar nu ben ik gestopt met snacken want mijn lichaam heeft helemaal geen tussendoortjes nodig! ik heb nu ook helemaal niet snel honger.. ik heb aan het snoepen ook hartklachten overgehouden dus ik zou er never nooit aan beginnen! Ik ben een week geleden begonnen aan een dieet omdat het bijna vakantie is en mijn moeder is heel streng als het gaat om gewicht-_- daarom heb ik een badpak dat je afslankt gekocht! ^^ ik eet nu ong. tussen de 500 en 700 cal per dag en ik heb geen honger. ook al is het super slecht ik ga het wel even vol houden
Wat is het verband tussen het snoepen en je hartklachten dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef sofanje het volgende:
Ik heb ongeveer een jaar lang verschikkelijk slecht gegeten en dan bedoel ik echt slecht.
Ik at echt super veel snoep en allemaal vet. nou het resultaat: 10 kilo aangekomen! hallelujah.. maar nu ben ik gestopt met snacken want mijn lichaam heeft helemaal geen tussendoortjes nodig! ik heb nu ook helemaal niet snel honger.. ik heb aan het snoepen ook hartklachten overgehouden dus ik zou er never nooit aan beginnen! Ik ben een week geleden begonnen aan een dieet omdat het bijna vakantie is en mijn moeder is heel streng als het gaat om gewicht-_- daarom heb ik een badpak dat je afslankt gekocht! ^^ ik eet nu ong. tussen de 500 en 700 cal per dag en ik heb geen honger. ook al is het super slecht ik ga het wel even vol houden
Überhaupt een dieet van 500-700 calorieën per dag. Maargoed, daar hield jij je ook niet echt aan zo te lezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je hebt hartklachten en dan ga je aan een dieet van 500 tot 700 calorieen per dag? Denk niet dat de cardioloog dat zo´n heel goed idee vindt
Maar ik heb geen hartklachten en heb ook niet beweerd dat het gezond is. Bij mij ging het om een zeer korte periode, niet om iets langdurigs.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Überhaupt een dieet van 500-700 calorieën per dag. Maargoed, daar hield jij je ook niet echt aan zo te lezen.
Dan wordt het toch echt hoog tijd voor een goede diëtiste om haar weer op een goed spoor te krijgen. Want ook al is ze niet te dun, ze raakt echt ondervoed zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Een vriendin van me heeft haar stofwisseling zo verpest dat ze daarvan al aankomtEn ze eet echt niet meer dan 500-700 per dag, bijna alleen groenten en calorieloze drankjes. Ze houdt zich er echt streng aan omdat ze bang is meer aan te komen als ze meer gaat eten, lijkt me klote
Opgelost.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef sofanje het volgende:
daarom heb ik een badpak dat je afslankt gekocht! ^^
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef sofanje het volgende:
toch nogquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef loveli het volgende:
Oeh, update! Hoe heb je indertijd gecrashed, is het je gelukt om af te vallen en hoeveel ben je er nog van kwijt?
Ik zou het niet meer weten eigenlijk... te lang geleden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef loveli het volgende:
Oeh, update! Hoe heb je indertijd gecrashed, is het je gelukt om af te vallen en hoeveel ben je er nog van kwijt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |