abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51282136
Ja, heel erg ziek worden helpt goed om af te vallen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 9 juli 2007 @ 09:40:48 #52
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51282169
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51282371
Koopsoepdieet, is mijn moeder heel erg veem afgevallen... Helaas daarna ook weer aangekomen
pi_51283503
Doe dan lekker makkelijk een haal een zooi van die maaltijdshakes, modifast oid en ga voor het strengste programma.

Over de gezonde kant van het verhaal hebben we t maar even niet. Fijne vakantie vast.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_51283777
Een goede voedselvergiftiging doet wonderen voor je gewicht. Of het gezond en blijvend is betwijfel ik ten zeerste. Even zorgen dat je wat salmonella en campylobacter binnenrkijgt, dat is alles.

Even serieus: waarom kom je daar nu pas mee? Face it, je had eerder moeten beginnen en niet de discipline om dat te doen. Zoveel kilo in twee weken, dat gaat gewoon niet lukken. Het is je eigen schuld, je had óf eerder moeten beginnen met afvallen, of moeten zorgen dat je niet aan was gekomen. Je zegt dat je niet retesnel weer aankomt na een crachdieet, maar aankomen doe je dus kennelijk wel anders hoefde je nu niet af te vallen.

Ik zou zelf weer aan de slimfast gaan, dat is al slecht genoeg maar gaat nog wel aardig snel. Andere rigoureuzere methodes zijn nog slechter, en zou ik absoluut niet doen. Kans dat je ziek wordt voordat je op vakantie gaat of tijdens je vakantie is dan te groot, en dat wil je ook niet lijkt me.
  maandag 9 juli 2007 @ 10:53:55 #56
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51283839
quote:
Op maandag 9 juli 2007 09:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat is de alom bekende citroensapkuur!
http://www.citroensapkuur.nl/
ik vind dit best interessant eigenlijk. misschien na mijn vakantie eens gaan doen, heb er al een tijdje een idee over om eens wat te gaan reinigen / detoxen...

*ff verder googelen gaat*
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 9 juli 2007 @ 10:54:41 #57
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_51283864
Werk eens aan je ruggegraat! scheelt kilo's!

Fijne vakantie ook
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_51283907
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_51284132
Weight Care 5 dagen dieet intensief, als je het abc plan volgt daarna kun je ook zorgen dat je het niet meer aankomt en toch weer normaal gaat eten
pi_51284164
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik vind dit best interessant eigenlijk. misschien na mijn vakantie eens gaan doen, heb er al een tijdje een idee over om eens wat te gaan reinigen / detoxen...

Daar krijg je echt weinig van behalve rotte tanden
  maandag 9 juli 2007 @ 11:18:59 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51284580
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:05 schreef Trusten het volgende:

[..]

Daar krijg je echt weinig van behalve rotte tanden
kan plastic rotten dan?

ik heb wat verder gegoogeled en het klinkt gewoon goed hoor. ben jij ervaringsdeskundige dat je dit zo lomp en kort kan tegenspreken?

verhaaltje van iemand met ervaring ermee
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_51285116
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een sapkuur gedaan in Portugal, i.c.m. keihard sporten. Ook dat gewichtsverlies was grotendeels blijvend.
(Semi) vasten kan een blijvend resultaat opleveren, je moet alleen spierverlies tegengaan en daarna rustig opbouwen met eten. Dat is cruciaal. Als je meteen weer alles wat los en vast zit gaat vreten, dan gaat het natuurlijk niet werken.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:34:55 #63
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_51285159
Hunger hurts, but starving works!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:37:24 #64
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51285262
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een sapkuur gedaan in Portugal, i.c.m. keihard sporten. Ook dat gewichtsverlies was grotendeels blijvend.
(Semi) vasten kan een blijvend resultaat opleveren, je moet alleen spierverlies tegengaan en daarna rustig opbouwen met eten. Dat is cruciaal. Als je meteen weer alles wat los en vast zit gaat vreten, dan gaat het natuurlijk niet werken.
ik open er even een topicje over om deze niet te kapen
  maandag 9 juli 2007 @ 22:16:48 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51306646
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:02 schreef RetepV het volgende:
Dieeten doe je je hele leven. Je hoeft alleen maar je eetgewoontes permanent aan te passen en al het leed is geleden. Je komt niet aan als je precies genoeg voedingsstoffen tot je neemt. Het feit dat je dik wordt zegt al automatisch dat je meer calorieen naar binnen haalt dan je verbrandt.

Dieet.
Ze wil niet op gewicht blijven, ze wil afvallen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:28:40 #66
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51307129
Situatie-schets:

TS valt nu binnen een week 15Kg af. Vervolgens dartelt ze over het strand van één of ander spaanse badplaats de Costa del Snol en tikt daar een nietsvermoedende, brave, boerenjongen uit schubbenkutteveen op de kop.

Die jongen denkt: " Oeh la la, zoen wief heb wiej niet in oens durp" en wordt smoorverliefd op haar

De week daarna vertoeven ze in elkanders gezelschap, elke dag feesten en beesten en af en toe voelt de goedgelovige klaas stiekum in het broekje van Mirannie.

Tegen het einde van de week, Mirannie kon zich daar natuurlijk niet inhouden en vrat alles wat los en vast zat, (en omdat haar lichaam de week ervoor nog van zo weinig voeding was voorzien trekt het vet zich naar haar lichaam als Turken op een Breezersletje), beginnen de ware vormen zich te ontplooiien.

De naïeve klaas schrikt er een beetje van. " Ziej zoow toch niej zwanger zijn niej? "
Gelukkig wordt Mirannie op de laatste dag van de vakantie ongesteld. Klaas en Mirannie wisselen elkaars telefoonnummers uit.

Smoorverliefd gaat het jonge koppel uit elkaar, met als belofte dat ze elkaar in Nederland zeker nog gaan ontmoeten.

2 dagen later gaat de LG Chocolate prada 50Cent Pussycatdolls telefoon van Mirannie. Het is Klaas

" Zullen wiej 'ns afsprek'n? " Natuurlijk wilt Mirannie dat, en ze gaan de week erna samen winkelen in Assen.

In die week eet Mirannie weer "gewoon" zoals ze altijd heeft gedaan, voor ze begon met het dieet welke ze hier op het forum had aangevraagd.

Op de dag dat ze elkaar weer zien, schrikt Klaas zó erg, dat ie zich afvraagt of dit niet de tweelingzus " Tirannie" is. Hij is genoodzaakt haar hartje te breken want met zoiets mag hij alleen thuiskomen van de veemarkt.

Mirannie is verdrietig en propt zich het hele jaar vol met ijs, chips, chocolade, patat en noem maar op, om het jaar daarop dit topic nog eens te bekijken. Want dan is het weer bijna zomer.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 9 juli 2007 @ 22:35:35 #67
109065 sungaMsunitraM
pi_51307407
pi_51307452
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef jpg97 het volgende:
Situatie-schets:

TS valt nu binnen een week 15Kg af. Vervolgens dartelt ze over het strand van één of ander spaanse badplaats de Costa del Snol en tikt daar een nietsvermoedende, brave, boerenjongen uit schubbenkutteveen op de kop.

Die jongen denkt: " Oeh la la, zoen wief heb wiej niet in oens durp" en wordt smoorverliefd op haar

De week daarna vertoeven ze in elkanders gezelschap, elke dag feesten en beesten en af en toe voelt de goedgelovige klaas stiekum in het broekje van Mirannie.

Tegen het einde van de week, Mirannie kon zich daar natuurlijk niet inhouden en vrat alles wat los en vast zat, (en omdat haar lichaam de week ervoor nog van zo weinig voeding was voorzien trekt het vet zich naar haar lichaam als Turken op een Breezersletje), beginnen de ware vormen zich te ontplooiien.

De naïeve klaas schrikt er een beetje van. " Ziej zoow toch niej zwanger zijn niej? "
Gelukkig wordt Mirannie op de laatste dag van de vakantie ongesteld. Klaas en Mirannie wisselen elkaars telefoonnummers uit.

Smoorverliefd gaat het jonge koppel uit elkaar, met als belofte dat ze elkaar in Nederland zeker nog gaan ontmoeten.

2 dagen later gaat de LG Chocolate prada 50Cent Pussycatdolls telefoon van Mirannie. Het is Klaas

" Zullen wiej 'ns afsprek'n? " Natuurlijk wilt Mirannie dat, en ze gaan de week erna samen winkelen in Assen.

In die week eet Mirannie weer "gewoon" zoals ze altijd heeft gedaan, voor ze begon met het dieet welke ze hier op het forum had aangevraagd.

Op de dag dat ze elkaar weer zien, schrikt Klaas zó erg, dat ie zich afvraagt of dit niet de tweelingzus " Tirannie" is. Hij is genoodzaakt haar hartje te breken want met zoiets mag hij alleen thuiskomen van de veemarkt.

Mirannie is verdrietig en propt zich het hele jaar vol met ijs, chips, chocolade, patat en noem maar op, om het jaar daarop dit topic nog eens te bekijken. Want dan is het weer bijna zomer.
Leuk verhaaltje!! Maar ook niet meer dan dat.
Deze meid zit niet te wachten op 1 of andere boeren knul. Zit er ook zeker niet op te wachten om 15 kilo af te vallen, denk dat ik dan van mijn graatje ga (als in ongezond ondergewicht).
  maandag 9 juli 2007 @ 22:38:26 #69
109065 sungaMsunitraM
pi_51307495
Vervang boerenlul uit Schubbekutteveen door Juan uit Spanje en het verhaaltje klopt nog steeds
pi_51307579
gelukkig is 2 (of 5!!!!) weken lang op 600 cal per dag zitten wel gezond
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 9 juli 2007 @ 22:41:28 #71
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_51307624
Extreem dieet en slecht voor je gezondheid en nachtrust.
Diverse illegale artikelen die bij verschillende nachtapothekers te koop zijn.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_51307663
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:40 schreef milagro het volgende:
gelukkig is 2 (of 5!!!!) weken lang op 600 cal per dag zitten wel gezond
Ik heb het ook niet over gezond hoor. En in de tijd dat ik 5 weken op 600 calorien per dag leefde was nog ruim voor de geboorte van mijn dochter, toen ik nog zo'n 12 kilo zwaarder was dan nu.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:44:06 #73
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51307719
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:42 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over gezond hoor. En in de tijd dat ik 5 weken op 600 calorien per dag leefde was nog ruim voor de geboorte van mijn dochter, toen ik nog zo'n 12 kilo zwaarder was dan nu.
Zie: daar ga je al
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 9 juli 2007 @ 22:44:07 #74
109065 sungaMsunitraM
pi_51307721
BTW, ben je eigenlijk al begonnen met diëten?
pi_51307722
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vervang boerenlul uit Schubbekutteveen door Juan uit Spanje en het verhaaltje klopt nog steeds
Niet elke vrouw gaat op vakantie om een vent te scoren. Ik in ieder geval niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')