Dat vind ik dan maar een slap excuus van Fed... ik vind het een wereldvinding... en als hij zijn potjes eerlijk wil winnen zou hij dat ook moeten vindenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
@ TheVulture: Hij vindt dat het het menselijke element eruithaalt. Dat is nauurlijk ook zo, maar het zijn gewoon fouten. Ik vind dat je het gewoon door machines moet laten doen.
Juist, mooi systeem. De aanvraag voor hawkeye kan alleen van de spelers komen en niet van de empire?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
@ Arcee: Ja, klopt. Als je gelijk hebt, behoud je je challenge.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:36 schreef Arcee het volgende:
De aanvraag voor hawkeye kan alleen van de spelers komen en niet van de empire?
dat is meestal goed voor z'n spelquote:Op zondag 8 juli 2007 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Federer is geïrriteerd door die challenge.
iddquote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
arg de spanning!!!
bbcquote:
juist niet bij roger. Die zet het slechter van zich af.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dat is meestal goed voor z'n spel![]()
TB komaan roger!
De publieksfactor haal je dan weg. Bovendien kan het niet meteen bepaald worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:40 schreef XL het volgende:
[..]
juist niet bij roger. Die zet het slechter van zich af.
Slim van Nadal.
Ik vind dat een speler max 1 challenge moet krijgen. Voor als ze het zeker weten... niet voor deze trucjes van Nadal. Die grafische weergave hoeft al helemaal niet, gewoon door de scheids direct laten uitspreken. Geen 15 sec. rust.
Grafisch is vooral voor publiek, belangrijk dat die het ook accepteert (had McEnroe 't laatst over in een van de vele regenpauzes).quote:Op zondag 8 juli 2007 17:40 schreef XL het volgende:
Ik vind dat een speler max 1 challenge moet krijgen. Voor als ze het zeker weten... niet voor deze trucjes van Nadal. Die grafische weergave hoeft al helemaal niet, gewoon door de scheids direct laten uitspreken. Geen 15 sec. rust.
Het gaat erom of de bal in of uit was, niet om het publiek.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De publieksfactor haal je dan weg. Bovendien kan het niet meteen bepaald worden.
Wel dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:43 schreef XL het volgende:
Het gaat erom of de bal in of uit was, niet om het publiek.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:43 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Rafa neemt wel elke keer zijn tijd voor dingen
Federer zet een tandje bij.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:44 schreef Mindlight het volgende:
Wat gooit Nadal het steeds weg in die TB's.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:45 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
2e set was gewoon een foutje
verander jij je naam maarquote:Op zondag 8 juli 2007 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
En 2-1 in sets voor Federer. Moge het een vijfsetter worden.
Ik leg het uit als "fed gaat alleen naar 't net indien ie vrij zeker weet dat hij het kan afmaken"quote:Op zondag 8 juli 2007 17:46 schreef Daklem het volgende:
Dat laat maar eens zien dat Federer Nadal vaker naar het net moet lokken.
Of dat Federer zelf vaker naar het net moet komenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:46 schreef Daklem het volgende:
Nadal netpoints 1/4. Fed 10/12
Dat laat maar eens zien dat Federer Nadal vaker naar het net moet lokken.
Nadal is geen netspeler. Dus zodra Federer Nadal naar het net gaat lokken, is de kans groot dat ie het verkloot.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik leg het uit als "fed gaat alleen naar 't net indien ie vrij zeker weet dat hij het kan afmaken".
Lees je welquote:Op zondag 8 juli 2007 17:48 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nadal is geen netspeler. Dus zodra Federer Nadal naar het net gaat lokken, is de kans groot dat ie het verkloot.
Ja, ik lees, maar volgens mij begrijp jij mij niet helemaal.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |