Dat doet ie al het hele toernooi, nooit eerder opgemerkt ?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:01 schreef BB-boy het volgende:
Gaat Federer in pak tennissen?
Same here, ondertussen ligt er allerlei scriptiewerk maar mezelf kennende komt daar weer niets van.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal? Zitten jullie met een laptop op e bank?Ik zit nu aan mijn bureau naar mijn gedraaide tv te kijken.
ik ook alleen dan zonder draaitvquote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal? Zitten jullie met een laptop op e bank?Ik zit nu aan mijn bureau naar mijn gedraaide tv te kijken.
Met laptop op bank. Maar die gaat zo dicht, ik ga even echt genieten.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Met een laptopje op bed met het scherm vlak naast dat van m'n TV. Hoe kansloosquote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Tv en pc naast elkaar, maar zal meer naar de tv kijkenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
17.00 hier dusquote:Op zondag 8 juli 2007 15:10 schreef TheGeneral het volgende:
4 uur kans op een buitje dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |