djoko - baghyquote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
De reden dat ik hoopte dat Nadal de eerste set zou winnen is dat ik het zozat ben dat er tegenwoordig vaak zo weinig spanning in wedstrijden zit.
Idd, terwijl ie toch altijd een heerlijk scherm oog heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Dat zag Fed verkeerd
Denk je dat Nadal het opgeeft na één verloren setquote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
De reden dat ik hoopte dat Nadal de eerste set zou winnen is dat ik het zozat ben dat er tegenwoordig vaak zo weinig spanning in wedstrijden zit.
Het is nog niet gespeeld vind ik. Het is maar 1 set.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, XL, verbaast me, die fouten op belangrijke momenten. Zie jij Nadal nog terugkomen?
Jup en tegen Canas miste hij er zoveel. Dat was gewoon on-Federers.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef Buakaw het volgende:
Die smashes van Fed zijn te machtig
zeker! nadal had de eerste set net zo goed kunnen winnen. als de lijnrechter de bal goed had gegeven in de tiebreak had nadal denk ik wel het punt gepakt. mss dat het dan anders was gelopen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:13 schreef erkel het volgende:
Hoop dat ze dit spel de hele wedstrijd vol houden. Dan wordt het echt een legendarische pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |