abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2007 @ 16:22:50 #201
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51294794
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nevland lijkt mij wel een mooie combinatie met Makaay, maar of hij haalbaar is én wilt komen ...
Suarez
  maandag 9 juli 2007 @ 16:25:43 #202
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51294905
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:16 schreef RayMania het volgende:
Beetje raar, een overstap tussen de top vier kan ik nog snappen, maar van Groningen naar Feyenoord . Is niet echt verraad.
stukje uit het interview..
quote:
Met de verlenging van je contract sluit je een overstap naar een grotere club de komende jaren uit.
‘Net als iedereen heb ik vorig jaar de geruchten gehoord dat Feyenoord me zou willen hebben als opvolger van Dirk Kuijt. Zo’n roddel gaat snel rond en in no time denkt iedereen dat het ook daadwerkelijk zo is. Ík heb nooit iets van Feyenoord gehoord. Zulke geruchten strelen je ego, maar daar is het ook bij gebleven. Bovendien is het de vraag of Feyenoord qua prestatieniveau echt beter is dan FC Groningen. Tweeënhalf jaar terug had Rotterdam wellicht de voorkeur gekregen, maar nu niet meer. Het noorden is mijn thuis geworden. Mijn hart is nog niet groen-wit, maar op z’n minst al wel een beetje groen. Een transfer binnen Nederland zou eigenlijk een vorm van verraad betekenen.’
Hele interview is hier te lezen..
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Suarez

afblijven.. plzzz.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 9 juli 2007 @ 16:25:47 #203
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_51294907
Ik zie Nevland er ook voor aan om zich gewoon zijn woord te houden. Hoe zit het met die spits van Boavista ofzo?
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  maandag 9 juli 2007 @ 17:30:07 #204
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51297418
Nevland

Dat zou echt een typische Koeman aankoop zijn. We zoeken naar spelers die daadwerkelijk kwaliteit hebben en het team beter maken.

[ Bericht 46% gewijzigd door Tomasso op 09-07-2007 17:35:10 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 9 juli 2007 @ 17:36:17 #205
176629 smulder1991
smulder1991
pi_51297622
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:30 schreef Tomasso het volgende:
Nevland

Dat zou echt een typische Koeman aankoop zijn. We zoeken naar spelers die daadwerkelijk kwaliteit hebben en het team beter maken.
nevland als 2e spits om de strijd voor die plaats aan tegaan met slory is een prima optie hoor, klasbak die nevland!
pi_51297983
quote:
Van Geel: "Bod op Babel hoger dan veertien miljoen"
09 juli 2007

Het bod van Liverpool heeft uitgebracht op Ryan Babel, ligt hoger dan veertien miljoen euro. Dat liet technisch directeur Martin van Geel van de Amsterdamse club maandag weten. "We houden er serieus rekening mee dat Babel vertrekt."

Van Geel wilde eigenlijk niet zeggen hoeveel geld Liverpool geboden heeft. "Maar ik wil wel zeggen dat het niet om een bod van veertien miljoen euro gaat. In dat geval hadden we dat bod namelijk niet serieus genomen. Liverpool heeft aanzienlijk meer geld geboden. Wij hebben inmiddels een tegenvoorstel gedaan", zegt hij.

De twintigjarige aanvaller is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Hij verlengde onlangs zijn contract bij Ajax tot 2010. "Ryan ligt nog drie jaar bij ons vast", bevestigde Van Geel. "Daarom kunnen we zo'n hoog bedrag voor hem vragen."
quote:
,,Aan de hand van dat gesprek bepalen wij onze positie," zegt technisch manager Peter Bosz van Feyenoord. "Wij willen ook graag weten hoe de speler er zelf tegenaan kijkt. Maar dat Real interesse in Royston heeft, is duidelijk."

"En Drenthe hoeft van ons echt niet weg," zegt manager Bosz. "Hij ontwikkelt zich goed en wij hebben niet voor niets zijn contract opengebroken."
Waarom spreekt Bosz niet zo over Drenthe, ze doen potverdomme al alsof ie is verkocht. Zo van: achja, we wilden m wel behouden maar je weet hoe het gaat he... gut, ze bieden wel meer dan 5 miljoen dus dat kunnen we toch niet weigeren he, nee toch? Maar hij hoeft van ons niet per se weg hoor, hij mag best nog een jaartje blijven, als ie dat graag wil. Echt waar hoor, dat mag van ons. Blablabla.

Dat stuk van van Geel boeit me niet, maar wel hoe laconiek onze TD over (misschien wel de grootste transfer in de historie) een transfer van Drenthe praat, allemaal zo halfzacht en slap gelul
pi_51298775
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:36 schreef stame het volgende:
Zien jullie eigenlijk lievers Mols dan Charisteas? Of niet?
Uiteraard zie ik liever Mols. Het is allebei niets en dan liever niet de joodse variant
pi_51298965
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef snabbi het volgende:

[..]

Uiteraard zie ik liever Mols. Het is allebei niets en dan liever niet de joodse variant
Charisteas is echt wel beter dan een niet fitte bejaarde.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_51299041
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:25 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Maar dan is t nog steeds niets...
pi_51299094
quote:
Ik zeg inderdaad niets over of de een beter is dan de ander. Het voegt allebei niet zoveel toe.
Bovendien hoeven we ons toch geen zorgen te maken over de fitheid, hij heeft wel 30 wedstrijden in de basis gestaan bij ADO vorig jaar.... aldus het stukje
pi_51299134
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef snabbi het volgende:

[..]

Mols heeft er ook gevoetbald
pi_51299277
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:31 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Mols heeft er ook gevoetbald
Afgetest daar toch? Na z'n 20 heeft ie daar in ieder geval niet gespeeld. En ook niet in t eerste dus een beetje miereneukerige post.
  maandag 9 juli 2007 @ 18:36:42 #213
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51299298
quote:

[..]

Verschil is dat griek 2 miljoen per jaar opstreek en Mols nog geen 5 ton.
pi_51299502
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:35 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Afgetest daar toch? Na z'n 20 heeft ie daar in ieder geval niet gespeeld. En ook niet in t eerste dus een beetje miereneukerige post.
ik meld het alleen, sommige mensen hechten er waarde aan
bovendien had ik geen idee hoe lang hij er gevoetbald heeft
pi_51299676
Ben erg benieuwd wat de opstellingen gaan zijn in de eerste wedstrijden. Als er echt nog een goede spits (en een goede VM) kom(t)(en), en Castelen blijft dan hou je nog maar verdomt weinig spelers over om op te stellen. Ervan uitgaande dat deze spelers zeker de basis vormen:

Timmer
RB
Vlaar
Hofland
de Cler
van Bronckhorst
RM
Drenthe
de Guzman
SP
Makaay

2 dus eigenlijk maar, of 1, want Lucius zal de RB wel grijpen.

Een echt goede VM zal er dus niet komen want die wil spelen. Maar dan heb je dus Hofs, Buijs, Sahin, Bruins, Slory, Castelen (wie vergeet ik nog) die om 2 plekkies moeten strijden. Lijkt me niet echt gunstig.

Dus ik zeg: verkoop Castelen per direct en gooi Slory in de spits. Zou dit kunnen?

...................Timmer
Lucius...Vlaar..Hofland...de Cler
............van Bronckhorst
de Guzman....................Drenthe
.......................Hofs
..........Slory...............Makaay

En dan op de bank Ekramy, Bruins, Sahin, Buijs, Tiendalli, Bahia, Mols en die nieuwe spits en VM.

Ik ben echt benieuwd wat Bert uit z'n hoge hoed gaat toveren. Misschien wel geen Slory en geen hofs maar een nieuwe VM en een nieuwe spits.

[ Bericht 17% gewijzigd door EnactedChaos op 09-07-2007 18:55:34 ]
pi_51299969
sahin is niet echt een spelertje voor op de bank
pi_51299999
precies, Sahin gaat gewoon spelen lijkt mij
maar hoe je het dan op moet lossen? Sahin of Drenthe op rechts
  maandag 9 juli 2007 @ 19:06:13 #218
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_51300210
Hoop toch echt dat we met een goeie spits op de proppen komen ....

Castelen
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_51300586
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:00 schreef ruud_fr het volgende:
precies, Sahin gaat gewoon spelen lijkt mij
maar hoe je het dan op moet lossen? Sahin of Drenthe op rechts
Nou, je krijgt dus best wel een beetje een vreemde situatie met veel goede middenvelders op de bank, zeker als er nog een goede VM wordt gehaald. En zeker als Bert 4-3-3 gaat spelen (wat ik niet hoop). Of je zou dat moeten doen met Drenthe en Slory. Zoiets:

de Guzman....Gio.............Sahin
Slory...........Makaay........Drenthe

en dan allemaal (guz, sahin, drenthe) een beetje van plaats wisselen tijdens de wedstrijd

Ook hierbij Bruins, Hofs, Buijs en Castelen op de bank.

Maar als Castelen blijft zal ie wel spelen en Bert is ook niet echt van het roteren, dus de spelers die op de bank terecht komen zullen wel ff blijven zitten denk ik.
  Moderator maandag 9 juli 2007 @ 19:33:29 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51301084
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:59 schreef Dennus-F het volgende:
sahin is niet echt een spelertje voor op de bank
Sahin moet het uitvechten met Hofs en (in mindere mate) Bruins, lijkt me toch? Het zijn aanvallende middenvelders die graag een vrije rol hebben en elke gelegenheid aangrijpen om mee voorin op te duiken. Daarvan kan je er maar eentje in je team hebben.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 9 juli 2007 @ 19:36:26 #221
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51301173
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Sahin moet het uitvechten met Hofs en (in mindere mate) Bruins, lijkt me toch? Het zijn aanvallende middenvelders die graag een vrije rol hebben en elke gelegenheid aangrijpen om mee voorin op te duiken. Daarvan kan je er maar eentje in je team hebben.
Nee, Sahin is geen aanvallende middenvelder. Sahin is een speler die op elke positie op het middenveld uit de voeten kan, maar begon als verdedigende middenvelder. Dat is dan ook zijn positie.
  Moderator maandag 9 juli 2007 @ 19:43:05 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51301388
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:36 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, Sahin is geen aanvallende middenvelder. Sahin is een speler die op elke positie op het middenveld uit de voeten kan, maar begon als verdedigende middenvelder. Dat is dan ook zijn positie.
OK.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51301436
Sahin begon vooral als defensieve middenvelder vanwege zijn passende kwaliteiten en zijn jonge leeftijd. Had toen nog niet de kracht om echt als lopende middenvelder te fungeren. Dat speelt hij wel liever. In de punt naar achteren gebruikte Dortmund dit seizoen meestal Florian Kringe.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 juli 2007 @ 19:51:14 #224
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51301629
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
Sahin begon vooral als defensieve middenvelder vanwege zijn passende kwaliteiten en zijn jonge leeftijd. Had toen nog niet de kracht om echt als lopende middenvelder te fungeren. Dat speelt hij wel liever. In de punt naar achteren gebruikte Dortmund dit seizoen meestal Florian Kringe.
Ook goed
pi_51304561
quote:
Teleurgestelde Nedved overweegt te stoppen

9/7/2007 20:48

'Als het aanbod van Juventus blijft staan, dan is het mogelijk dat Pavel stopt.' De onderhandelingen van Pavel Nedved met Juventus verlopen niet naar wens van de Tsjechische middenvelder.

Nedved en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola spraken maandag met Juve's algemeen directeur Jean-Claude Blanc over het verlengen van de huidige verbintenis, die medio 2008 afloopt. Na afloop van het gesprek reageerden Raiola en Nedved allerminst tevreden.

'Als het aanbod van Juventus blijft staan, dan is het mogelijk dat Pavel stopt', mopperde Raiola tegenover La Gazzetta Dello Sport. 'Of Pavel over twee dagen stopt? Ik weet het niet. Het is ook een economisch verhaal. Pavel is een speler die nooit problemen heeft gegeven. Hij was een voorbeeld zowel op als buiten het veld. Het verbaast mij dat Juve het riskeert hem te verliezen.'

De 34-jarige Nedved bekende 'een beetje teleurgesteld te zijn'. 'Er zijn spelers binnen de selectie die betere aanbiedingen hebben gehad. Ik heb geluisterd naar het voorstel van de club en nu zal ik mijn tijd nemen om een beslissing te nemen. Dit zijn wel dingen die je aan het denken zetten.'

Nedved speelde de laatste zes seizoenen voor Juventus, dat hem in de zomer van 2001 had overgenomen van Lazio. Tijdens de afgelopen competitie was de 91-voudig Tsjechisch international in 33 wedstrijden van de partij en maakte hij elf doelpunten.

Doen, doen !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')