Sommigen, zoals ik, zijn maar in het gitaristentopic gedoken. Daar is meer actie.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:54 schreef Twarres het volgende:
Enorme kick!!
Wat is er met alle bassisten op Fok! gebeurd???
Ben ik nog de enige? Vast niet.
Da's waar.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ons 'instrument' is groter he....we hoeven minder op te scheppen.
Tja... Ik pest gitaristen iedere week al IRL, dan hoef ik dat niet meer online te doen, dus mij zal je er helaas niet vinden.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sommigen, zoals ik, zijn maar in het gitaristentopic gedoken. Daar is meer actie..
Wij bassisten lullen te weinig denk ik. Niet zulke patsers als gitaristen he.
Ik pats helemaal nietquote:Op donderdag 17 april 2008 16:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sommigen, zoals ik, zijn maar in het gitaristentopic gedoken. Daar is meer actie..
Wij bassisten lullen te weinig denk ik. Niet zulke patsers als gitaristen he.
Heb er ook 2, maar 1tje is realistisch genoeg om zijn rol in de band in te zien. Lage tonen blijven ze uit, da's mijn terrein.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:44 schreef Witchfynder het volgende:
Vertel mij wat. Heb er twee in de band.. En een toetsenist! Die is nog het ergste, want die probeert steeds mijn frequentiegebied in te jassen.
.
Mijn beginnersetje was een Peavey Milestone III en een Peavey Microbass versterkertje voor 250 euro. Die heb ik toen bij Feedback gehaald en is erg goed bevallen (voor een beginnersbasje)quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:23 schreef kweek89 het volgende:
de bassprachtig instrument en ga zodra de belastingdienst stort er ook 1 kopen
iemand een goeie tip voor een bass? beginnersetje het liefst..voor zo'n 250/300 euro...
en zoja graag ook de shop waar ik hem kan bestellen / halen ?
Ja, dat zie je verkeerd. Les Claypool is God.quote:overgins vind ik Christopher Wolstenholme een van de beste bassiten momenteelof zie ik dat heulmaal verkeerd?
Chrisquote:Op woensdag 14 mei 2008 02:23 schreef kweek89 het volgende:
overgins vind ik Christopher Wolstenholme een van de beste bassiten momenteelof zie ik dat heulmaal verkeerd?
Als je het effect van dat filmpje probeert te bereiken, zit je waarschijnlijk meer in de buurt met een Bass Synth.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet ook eens een effectending gaan halen binnenkort, zit te denken aan de Big Muff.
Die Squier Affinity P Bass lijkt mij ook wel wat. 200 euro'tjes voor een beginnersgitaar klinkt erg redelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:35 schreef Witchfynder het volgende:
Voor je budget kan ik alleen de Squier Precision verzinnen (jazz praat ik niet over), die wil ik zelf ook halen.
.
Als je er 50,- bij wilt leggen, dan kun je ook gaan voor de Dean Edge 4. Man, die is mooooooi en klinkt briljant! Tijd hadden ze er een hangen in R'dam en heb daar een paar keer op gespeeld. Is elke cent dubbel waard..
Niet twijvelen. Doen. Deanquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:35 schreef Witchfynder het volgende:
Voor je budget kan ik alleen de Squier Precision verzinnen (jazz praat ik niet over), die wil ik zelf ook halen.
.
Als je er 50,- bij wilt leggen, dan kun je ook gaan voor de Dean Edge 4. Man, die is mooooooi en klinkt briljant! Tijd hadden ze er een hangen in R'dam en heb daar een paar keer op gespeeld. Is elke cent dubbel waard..
Hmm... Nee.. Ik ben persoonlijk geen Dean fan. Dan zou ik toch eerder voor Squire gaan.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:10 schreef Twarres het volgende:
[..]
Hmm... Nee.. Ik ben persoonlijk geen Dean fan. Dan zou ik toch eerder voor Squire gaan.
Als je iemand kent met ervaring die je kan helpen is 2e hand ook te overwegen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:43 schreef kweek89 het volgende:
maar is kijken bij Feedback, wat is een beetje een redelijke starters bass versterker
Te metal voor je?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:07 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Die Squier Affinity P Bass lijkt mij ook wel wat. 200 euro'tjes voor een beginnersgitaar klinkt erg redelijk.
Dean Edge 4 vind ik qua uiterlijk niet zo mooi
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Te metal voor je?. Kan natuurlijk.
.
Nee.. Ik ken ze niet. Vind ze er ook niet grandioos uitzien, maar dat zegt niets over de kwaliteit natuurlijk.quote:Heeft er iemand hier een mening over de Lightwave bassen?
http://www.lightwave-systems.com/product/product.html
klinkt wel okee, wel een beetje drukquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:55 schreef Agiath het volgende:
Echt vet nummer om te bassen, lekker moeilijk
Ik heb niet echt referentie (op beide gebieden)quote:Op zondag 18 mei 2008 03:53 schreef Witchfynder het volgende:
Paul's Bass Matters is een bekende zaak en mensen uit het hele land gaan daar heen. Ben er nog niet geweest, maar ik heb begrepen dat hun expertise erg hoog is. Daar ben je in goede handen, dus!
Een Squier P-bass voelt goed he?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |