Ja, Boukhari, Jaggy, Slot en Dissels zijn natuurlijk erg matige aankopen allemaal.quote:
Nogal ja. Ik zou er bepaald niet blij van worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:25 schreef Os__ het volgende:
[..]
Ja, Boukhari, Jaggy, Slot en Dissels zijn natuurlijk erg matige aankopen allemaal.
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef Yozzz het volgende:
Heracles heeft de grootste aankoop in haar geschiedenis gedaan met Everton
Jaggy 3 jaar basis Grashoppers, ooit interesse van Ajax. Ik heb hem ook nog nooit zien spelen en moet zich zeker nog bewijzen maar het zegt toch wel iets. Zeker niet enkel voor de breedte.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:29 schreef Damzkieee het volgende:
Slot en Boukhari zijn eventueel van meerwaarde, maar Jaggy (?) en Dissels zijn voor de breedte.
V.d. Bergh lijkt me toch wat beter dan een speler die bij de besten van de eerste divisie zat. Voorbeeldje Hofstedequote:Op maandag 9 juli 2007 19:32 schreef Os__ het volgende:
[..]
Jaggy 3 jaar basis Grashoppers, ooit interesse van Ajax. Ik heb hem ook nog nooit zien spelen en moet zich zeker nog bewijzen maar het zegt toch wel iets. Zeker niet enkel voor de breedte.
Dissels was de smaakmaker bij Volendam en zat bij de beste van de eerste dvisie.
Ik heb Heracles naast Everton geen betere aankopen zien doen.
Boakye durf ik anders wel een topaankoop te noemen hoor, wat een klasbak! Bovendien kan je Michalke ook wel een nieuweling nog noemen omdat hij nog geen wedstrijd heeft gespeeld vorig jaar. Van een speler met meer dan 150 bundesliga wedstrijden mag ook wel wat verwacht worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:32 schreef Os__ het volgende:
[..]
Jaggy 3 jaar basis Grashoppers, ooit interesse van Ajax. Ik heb hem ook nog nooit zien spelen en moet zich zeker nog bewijzen maar het zegt toch wel iets. Zeker niet enkel voor de breedte.
Dissels was de smaakmaker bij Volendam en zat bij de beste van de eerste dvisie.
Ik heb Heracles naast Everton geen betere aankopen zien doen.
Ricky is voor mij een gevalletje 'eerst zien dan geloven'. Al schoot hij ze er vorige week op de training een paar keer lekker in.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
V.d. Bergh lijkt me toch wat beter dan een speler die bij de besten van de eerste divisie zat. Voorbeeldje Hofstede
vdBergh heb ik natuurlijk vaak van dichtbij mogen aanschouwen. Om eerlijk te zijn heeft hij nog weinig op eredivisie gepresteerd. Maar ik denk ook niet dat Heracles degradeert.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
V.d. Bergh lijkt me toch wat beter dan een speler die bij de besten van de eerste divisie zat. Voorbeeldje Hofstede
Maar je hebt mij niet horen zeggen dat Sparta degradeert dacht ik of wel?
Ik denk dat je De Graafschap en Willem II wel uit dat rijtje kunt halen en kunt plaatsen bij Heracles en Sparta, wat net geen middenmoot is.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:38 schreef Os__ het volgende:
[..]
Excelsior, VVV, Graafschap en Willem II zijn allen zwakker. Daarna is er een hele grote middenmoot waarbij ook Sparta en Heracles zitten.
De Graafschap zal thuis genoeg punten pakken om VVV en Excelsior onder zich te houden. Heerlijk stadion met een lekker sfeertje, goed dat ze weer terug zijn. Heb er een paar jaar geleden nog wel in een Graafschap vak gekeken naar Graafschap - Heracles in de nacompetitie, was erg gezellig. Jammer dat we kansloos met 2 of 3-0 verloren.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik denk dat je De Graafschap en Willem II wel uit dat rijtje kunt halen en kunt plaatsen bij Heracles en Sparta, wat net geen middenmoot is.
Maar ik ben blij dat veel mensen De Graafschap nog onderschatten (hoewel, die poll...).
Ehm, mijn gevoel? Het ontloopt elkaar niet veel en noem jullie niet voor niets als laatste bij clubs die tegen degradatie gaan vechten. Het is heel knap wat jullie de laatste twee jaar gepresteerd hebben door de nacompetitie te ontlopen, maar ik denk dat het dit jaar lastiger gaat worden, waar jullie hopen de stap vooruit te kunnen maken en definitief een middenmoter te worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat maakt Sparta beter dan Heracles? Maar goed, laat ze ons maar lekker onderschatten.
Het enige wat ons kan nekken is denk ik een te negatieve speelwijze die de trainer prefereert.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:19 schreef DRD het volgende:
[..]
Ehm, mijn gevoel? Het ontloopt elkaar niet veel en noem jullie niet voor niets als laatste bij clubs die tegen degradatie gaan vechten. Het is heel knap wat jullie de laatste twee jaar gepresteerd hebben door de nacompetitie te ontlopen, maar ik denk dat het dit jaar lastiger gaat worden, waar jullie hopen de stap vooruit te kunnen maken en definitief een middenmoter te worden.
Dat gevoel heeft niets met kwaliteiten van de selectie te maken.
Hebben jullie gvd eindelijk al 2 jaar lang het recht om te zeggen dat Willem II om degradatieplaatsen gaat strijden, zijn ze er niet!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:32 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat NEC een negatieve uitglijder naar beneden maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |