Waarom staat de Graafschap ertussen?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:39 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Misschien iets voor dit topic?
Poll: Wie degradeert komend seizoenVVV Venlo Sparta Rotterdam De Graafschap Excelsior Willem 2 Heracles Almelo
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Tja moet realistisch zijn. Ben wel blij dat ze er weer bijzitten maar zijn natuurlijk wel potentiele kanshebber om te degraderen. Zeg niet dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waarom staat de Graafschap ertussen?![]()
ja... noem er dan 1... waarom steeds 2?quote:
Er kan er één degraderen, er kunnen er twéé degraderen en er kunnen er drie degraderen. Ik vind 2 een mooi gemiddelde.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:41 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
ja... noem er dan 1... waarom steeds 2?
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:02 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Er kan er één degraderen, er kunnen er twéé degraderen en er kunnen er drie degraderen. Ik vind 2 een mooi gemiddelde.
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:00 schreef MaxPower het volgende:
Excelsior. Het gaat spoken in de Koel dus die blijven erin.
En nu met goede argumenten?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:28 schreef The_Verve het volgende:
Ik hoop op Heracles. Ik vind dat kunstgras maar niks. Ik denk Excelsior. Die zijn alleen maar zwakker geworden.
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:32 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat NEC een negatieve uitglijder naar beneden maakt.
Zijn argument is dat hij kunstgras kut vindt, prima argument overigens! Alleen is de club Heracles leuk genoeg om er gewoon in te mogen blijvenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En nu met goede argumenten?
OT: Excelsior.
Sparta zie ik niet in de problemen komen, ze hebben met de aankopen die ze gedaan hebben best een aardig team.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:42 schreef vingerplant het volgende:
Excelsior wordt laatste, VVV speelt zeker nacompetitie. De Graafschap, Sparta en Heracles maken uit wie 16e wordt en er promoveert maar 1 club: Cambuur of GA Eagles
Helaas niet realistisch.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:22 schreef DIGGER het volgende:
Ajax is m'n favoriet om te degraderen uiteraard.
En dan nog boven Vitesse eindigt.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:32 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat NEC een negatieve uitglijder naar beneden maakt.
Klopt, hetzelfde geldt ook gewoon voor De Graafschap. Alleen zie ik ze beide nog niet tot de middenmoot behoren en dan speel je al snel om plekkie 16quote:Op maandag 9 juli 2007 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sparta zie ik niet in de problemen komen, ze hebben met de aankopen die ze gedaan hebben best een aardig team.
Sarcasme?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:48 schreef Posdnous het volgende:
Ik gok Sparta, die hebben wel heel erg matig ingekocht.
Denk dat je er hier teveel noemt en dat die 8 zich verdelen in twee groepen van 4. De ene helft (Excelsior, VVV, Graafschap, Heracles) vecht echt tegen degradatie en de anderen (Sparta, Willem II, NAC, NEC) maken een redelijk kleurloos seizoen door.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:47 schreef pekel het volgende:
Een hele bult. Excelsior, De Graafschap, Heracles, NAC, NEC, Sparta, VVV en Willem II gaan strijden tegen degradatie. Wordt nog spannend.
Wat maakt Sparta beter dan Heracles? Maar goed, laat ze ons maar lekker onderschatten.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef DRD het volgende:
[..]
Denk dat je er hier teveel noemt en dat die 8 zich verdelen in twee groepen van 4. De ene helft (Excelsior, VVV, Graafschap, Heracles) vecht echt tegen degradatie en de anderen (Sparta, Willem II, NAC, NEC) maken een redelijk kleurloos seizoen door.
Wil eigenlijk wel weer eens tegen Sparta of NAC spelen, maar dat zit er denk ik niet in.
Hej 't wa goot mien jong? Heracles nacompetitie.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef Rumille het volgende:
Excelsior direct. VVV en Heracles nacompetitie en VVV degradeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |