Als je wil, wat mij betreft doet die man het heel goed.quote:
mag ik evenquote:'Drenthe is vijf miljoen te duur voor Real'
1/8/2007 8 :42
Real Madrid staakt de pogingen Royston Drenthe over te nemen van Feyenoord. Volgens De Telegraaf is het verschil tussen vraag en aanbod te groot.
Real is volgens De Telegraaf bereid 12,5 miljoen euro neer te leggen voor Drenthe, maar Feyenoord heeft De Koninklijke bij voortduring laten weten vast te willen houden aan een transfersom van zeventien miljoen euro. Dat bedrag is de Spaanse club te gortig, zodat Real zich op andere spelers gaat richten.
Zaakwaarnemer Sigi Lens begrijpt de houding van de Rotterdamse club niet, ook al heeft deze duidelijk gemaakt de twintigjarige linkspoot niet kwijt te willen en verduidelijkte interim-commissaris Peter Vogelzang deze week nogmaals dat Feyenoord niet lager wil gaan dan een 'belachelijk hoge transfersom'. Drenthe staat nog tot medio 2011 onder contract bij Feyenoord.
'Feyenoord vraagt voor Royston een bedrag à la Dirk Kuijt en Wesley Sneijder, die al jaren A-international zijn. Vind je dat normaal? Wat is Royston volgend jaar waard? 25 miljoen? 75 miljoen?', vraagt Lens zich hardop af. 'Wat mij opvalt is dat alle Europese topclubs een akkoord met Real Madrid bereiken. Waarom Feyenoord niet? Elke speler heeft een droom. Als een club als Real Madrid voorbij komt, zeg je geen "nee". Dát moet Feyenoord beseffen.'
Geld is het probleem niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:56 schreef J.Herrer het volgende:
Laat die gast gewoon naar Real gaan ofzoZo'n kans krijg je idd niet elke dag
12,5 miljoen is genoeg voor een speler die nauwelijks ervaring heeft en enorm wordt gehyped.
Aan de andere kant zijn ze wel bereid om 80 miljoen ofzo op Kaka te bieden, dan kan die 5 miljoen euro extra voor Drenthe er ook wel bij
Dat schijnt men helaas niet te begrijpen tegenwoordig op de transfermarkt. Voor een zak aardappelen is 8 euro al een meer dan uitstekende prijs.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
Geld is het probleem niet.
Maar stel dat de zak aardappelen die je normaal voor vijf euro koopt, nu alleen nog maar verkocht wordt voor tien. Ondanks dat jij wellicht honderd euro in je zak hebt, ga je echt niet zoveel betalen voor iets dat niet zoveel waard is.
Jammer, voor Chelsea. Je kunt er dikke winst op maken, en Lampard zou er denk ik veel voordeel van hebben als Ballack niet meer op het middenveld loopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ballack gaat sowieso echt niet weg hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |