abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:09:46 #176
113682 WeebI
Wee Bull
pi_52002183
drei zu null
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:14:44 #177
121310 venomsnake
El Saltador
pi_52002329
Had meer kunnen, misschien wel moeten zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52002401
mag ik...

mag ik alvast

Schuster doen?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:18:31 #179
113682 WeebI
Wee Bull
pi_52002471
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:16 schreef Smeich het volgende:
mag ik...

mag ik alvast

Schuster doen?
Als je wil, wat mij betreft doet die man het heel goed.

3-0 verliezen van Hannover is natuurlijk niet goed, maar in acht nemend dat Ruud, Robinho en Gago er niet bij zijn, dat Guti licht geblesseerd rondloopt en een hoop jonkies pas voor het eerst echt in het grote Real spelen kun je niemand hierop afrekenen. Hannover speelde het gewoon goed, terwijl Real vooral wilde laten zien dat het kon voetballen, alleen bracht dat helaas geen resultaat.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_52002538
hap hap

dinsdag 31 juli 2007 @ 22:45:16 #181
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_52003439
Pepe had een lekkere binnenkomer met dat tweede doelpunt . Die jongen die hem maakte overigens ook . Die stond er ook net in.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_52005138
Altijd lastig, Hannover uit
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52010377
Waar is Real mee bezig.. zou er toch nog een verrassende aankoop aankomen?
quote:
'Drenthe is vijf miljoen te duur voor Real'

1/8/2007 8 :42

Real Madrid staakt de pogingen Royston Drenthe over te nemen van Feyenoord. Volgens De Telegraaf is het verschil tussen vraag en aanbod te groot.
Real is volgens De Telegraaf bereid 12,5 miljoen euro neer te leggen voor Drenthe, maar Feyenoord heeft De Koninklijke bij voortduring laten weten vast te willen houden aan een transfersom van zeventien miljoen euro. Dat bedrag is de Spaanse club te gortig, zodat Real zich op andere spelers gaat richten.

Zaakwaarnemer Sigi Lens begrijpt de houding van de Rotterdamse club niet, ook al heeft deze duidelijk gemaakt de twintigjarige linkspoot niet kwijt te willen en verduidelijkte interim-commissaris Peter Vogelzang deze week nogmaals dat Feyenoord niet lager wil gaan dan een 'belachelijk hoge transfersom'. Drenthe staat nog tot medio 2011 onder contract bij Feyenoord.

'Feyenoord vraagt voor Royston een bedrag à la Dirk Kuijt en Wesley Sneijder, die al jaren A-international zijn. Vind je dat normaal? Wat is Royston volgend jaar waard? 25 miljoen? 75 miljoen?', vraagt Lens zich hardop af. 'Wat mij opvalt is dat alle Europese topclubs een akkoord met Real Madrid bereiken. Waarom Feyenoord niet? Elke speler heeft een droom. Als een club als Real Madrid voorbij komt, zeg je geen "nee". Dát moet Feyenoord beseffen.'
mag ik even

woensdag 1 augustus 2007 @ 10:56:07 #184
168255 J.Herrer
pi_52012191
Laat die gast gewoon naar Real gaan ofzo Zo'n kans krijg je idd niet elke dag
12,5 miljoen is genoeg voor een speler die nauwelijks ervaring heeft en enorm wordt gehyped.

Aan de andere kant zijn ze wel bereid om 80 miljoen ofzo op Kaka te bieden, dan kan die 5 miljoen euro extra voor Drenthe er ook wel bij
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52012581
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:56 schreef J.Herrer het volgende:
Laat die gast gewoon naar Real gaan ofzo Zo'n kans krijg je idd niet elke dag
12,5 miljoen is genoeg voor een speler die nauwelijks ervaring heeft en enorm wordt gehyped.

Aan de andere kant zijn ze wel bereid om 80 miljoen ofzo op Kaka te bieden, dan kan die 5 miljoen euro extra voor Drenthe er ook wel bij
Geld is het probleem niet.

Maar stel dat de zak aardappelen die je normaal voor vijf euro koopt, nu alleen nog maar verkocht wordt voor tien. Ondanks dat jij wellicht honderd euro in je zak hebt, ga je echt niet zoveel betalen voor iets dat niet zoveel waard is.
pi_52072702
pi_52072763
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:10 schreef WeebI het volgende:

[..]

Geld is het probleem niet.

Maar stel dat de zak aardappelen die je normaal voor vijf euro koopt, nu alleen nog maar verkocht wordt voor tien. Ondanks dat jij wellicht honderd euro in je zak hebt, ga je echt niet zoveel betalen voor iets dat niet zoveel waard is.
Dat schijnt men helaas niet te begrijpen tegenwoordig op de transfermarkt. Voor een zak aardappelen is 8 euro al een meer dan uitstekende prijs.
pi_52072904
Die idioot van die voorzitter van jullie loopt echt weer BS te verkondigen en zichzelf compleet belachelijk te maken, hij is nog ergen dan Marca.. wat een idiota zeg! Ik ben echt benieuwd wie hij ditmaal gaat halen, Raffie?!
pi_52074574
Liever Van der Vaart dan Robben of Drenthe
pi_52074679
Koop ze gewoon allemaal
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:25:06 #191
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52104988
Ballack en RObben komen zeer waarschijnlijk voor zo'n 40 miljoen. Prima prijs als je bedenkt dat ze 3 dagen geleden nog spraken over 35 miljoen voor Robben.

Pepe is trouwens best goed. Gister na 10 minuten gelijk een kopstoot uitgedeeld aan zo'n Rus.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52105536
zeer waarschijnlijk

Ballack gaat sowieso echt niet weg hoor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52106189
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:51 schreef mcyodogg het volgende:

Ballack gaat sowieso echt niet weg hoor.
Jammer, voor Chelsea. Je kunt er dikke winst op maken, en Lampard zou er denk ik veel voordeel van hebben als Ballack niet meer op het middenveld loopt.
pi_52106408
Ballack en Robben voor 40 miljoen is een vrij goede deal, dat zou neerkomen op 20 miljoen per speler. En dan te bedenken dat Babel Liverpool 18 miljoen heeft gekost, de kwaliteit/prijs verhouding is helemaal scheef in de voetbalmarkt tegenwoordig.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:21:38 #195
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52111520
Idd, en 30 miljoen voor een Pepe En 36 voor Torres, die geen drol waard is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52114324
Casillas
(Dudek)

S.Ramos - Cannavaro - Pepe - Marcelo
(Cicinho) - (Metzelder) - (Schorch) - (M.Torres)

Diarra - Ballack
(Gago) - (Guti)

Robinho - Raúl - Robben
(Higuaín) - (Saviola) - (Drenthe??)

Ruudje
(Soldado)

Nice... jammer genoeg Overal ook goede backups. Wellicht Gago en Diarra op het middenveld, Ballack ervoor en dan Robinho en Robben die Ruud flankeren voorin, dus tijd dat Raúl op de bank beland?

-----------------Casillas----------------
S.Ramos - Canna - Pepe - Marcelo
--------Diarra ---------- Gago---------
-----------------Ballack-----------------
Robinho------------------------Robben
-------------------RVN------------------

pi_52114372
Niks Raúl op de bank.

En Ballack hoeft al helemaal niet te komen van mij
pi_52114386
S.Ramos - Canna - Pepe - Marcelo
-----------------Raúl-----------------

?????
pi_52114397
Doe maar Torres ipv Marcelo en we hebben een deal
pi_52114408
S.Ramos - Canna - Pepe - Torres
-----------------Raúl-----------------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: