dan had ik idd liever iemand anders gezienquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:05 schreef WeebI het volgende:
Ik vind die Pepe echt een heul eng hoofd hebben
Liever als eerst dan als laatst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:21 schreef venomsnake het volgende:
leuke openingswedstrijd hebben jullie: Madrid - Atlético![]()
Ruud heeft dan ook maar 1 zinnetje nodig in het Spaans:quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:55 schreef jojomen4 het volgende:
Beter dat Ruud z'n Spaans na een jaar.
Dit is de lelijkste in jarenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Staat hem wel goed dat shirt.
Goddelijk shirt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ruud heeft dan ook maar 1 zinnetje nodig in het Spaans:
"Geef mij de bal, dan schiet ik hem erin"
¡PICHICHI!
We ? Ben je nu Chelsea supporter ?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 5 miljoen jongens en Robben is van jullie.
Zijn we ook meteen van zijn gejank af.
Ow, je denkt dat je een britse bentquote:Op maandag 16 juli 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Arsenal, Engeland, Premier League. You get it?![]()
Offcoursequote:
Mensen die zomaar iets roepenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Offcourse. Robben verneukte altijd de wedstrijden met zijn constante geduik, die vuile huillie. Nou kan ik eens fatsoenlijk genieten van de wedstrijden, zonder spelbederf
![]()
![]()
![]()
Ja ja blijf jij nou maar dagelijks zijn weblog bezoekenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ja blijf jij nou maar dagelijks zijn weblog bezoeken.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Persie - Arsenal
Robben - Chelsea
Hoe bedoel je ''we''?!!
Volgens mij traint Robben helemaal nergens op het moment omdat hij geblesseerd is toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:07 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom schreef je eigenlijk 'Feli met Robben'? We zijn inmiddels ruim 10 dagen verder en hij traint nog steeds mee met Chelsea.
Omdat het zo gepresenteerd werdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:07 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom schreef je eigenlijk 'Feli met Robben'? We zijn inmiddels ruim 10 dagen verder en hij traint nog steeds mee met Chelsea.
quote:Real en Feyenoord akkoord over Drenthe
Feyenoord en Real Madrid hebben een akkoord bereikt over een transfer van Royston Drenthe. De Spanjaarden betalen 13 miljoen euro voor de middenvelder, die furore maakte op het jeugd EK in eigen land.
Drenthe moet zelf nog onderhandelen met de Koninklijke, kampioen van Spanje. Maar de verwachting is niet dat daarbij al te grote problemen ontstaan. Drenthe zal een contract voor 5 jaar tekenen in de Spaanse hoofdstad.
Feyenoord gaat op zoek naar een vervanger voor Drenthe en Castelen, die samen 16 miljoen euro opbrachten.
Bron: TVRijnmond
quote:
Wat zei je?quote:'Real strikt Reyes, Robben en Drenthe'
28/7/2007 12:26
Real Madrid is nog altijd druk bezig met het strikken van versterking voor de linkerflank. Volgens De Telegraaf heeft De Koninklijke Feyenoord een nieuwe aanbieding gedaan voor Royston Drenthe.
Real zou 10,5 miljoen euro hebben geboden. Bovendien zou Drenthe de verzekering hebben gehad dat coach Bernd Schuster hem niet als linksback maar als middenvelder gaat gebruiken. De Rotterdammer wil liever niet als linksachter in actie komen.
Volgens Marca is Real nagenoeg rond met drie spelers: José Antonio Reyes, Arjen Robben en Drenthe. De Spaanse club heeft een akkoord bereikt met Arsenal over de transfer van Reyes, die voor negen miljoen euro de overstap maakt en voor vier seizoenen tekent.
Daarnaast zou Real op enkele details na tot overeenstemming zijn met Chelsea over Robben, die de Spaanse kampioen circa dertig miljoen euro gaat kosten. De Groninger zal woensdag gepresenteerd worden net als Drenthe, aldus Marca.
Eerder deze week had voorzitter Ramón Calderón nog verteld dat volgens hem met een van deze drie spelers de selectie van de Madrilenen compleet zou zijn.
Zo tevreden zijn Feyenoorders niet over hem, en zijn contract loopt volgend jaar af.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:22 schreef J.Herrer het volgende:
Castelen 3 miljoen maar?
Hebben ze een goede buitenspeler, verkopen ze hem voor wisselgeld
Robben en Drenthe zijn linkerflankspelers, en Robben is de helft van de tijd geblesseerd. Reyes kan overal op het aanvallende middenveld, en zelfs vlak achter de spits, dus wat dat betreft is dat een goede deal.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:42 schreef Smeich het volgende:
Robben, Reyes en Drenthe... ke jodido, heb je drie spelers nodig voor elke positie in Real ofzo... onzin! En dan heb je Cicinho nog die explosief over de flank kan komen...![]()
[afbeelding]
En niet te geloven dat Baptista wellicht voor zo'n 15m verkocht wordt.. waar moet het heen in deze voetbalwereld.. gekte!!
Schuster wil een speler als Ballack, niet Ballack zelf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:34 schreef FootballPlayer het volgende:
Ballack zou toch ook komen?
Hij is terugquote:Op maandag 30 juli 2007 12:31 schreef jojomen4 het volgende:
Cicinho blijft. Reyes naar Atletico (done)![]()
30 miljoen voor Pepe is 28 miljoen te veelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef WeebI het volgende:
13 miljoen voor Drenthe is minstens 5 teveel.
33 miljoen voor Robben is minstens 8 teveel.
Als dit waar is lijken we net Abramovich
Dit is natuurlijk beetje krom, zo kun je elke speler goedkoop halen als die jong is. Dat 30 miljoen voor zo'n speler teveel zou zijn is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
30 miljoen voor Pepe is 28 miljoen te veel
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef Terreros85 het volgende:
Real Madrid staat bij rust met 1-0 achter tegen Hannover '96. Zapte er net toevallig langs. Wedstrijd wordt uitgezonden op de NDR
Mja Hannover is de betere, maar tis slechts een oefenpotje. Kan me echt niet schelen wat het resultaat wordt, ik wil gewoon mooi voetbal zien, en talentjes als Balboa en Granero die minuten makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:48 schreef venomsnake het volgende:
Tis dat jullie zo'n goede keepert hebben..![]()
Ik ga Madrid ook echt niet op deze wedstrijd beoordelen.quote:
Eerste helft redelijk, tweede helft matig tot nu toe.quote:
Ik zit ook in het oostenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:00 schreef Smeich het volgende:
fok kerels.. wat is NDR? Kan ik waarschijnlijk niet krijgen hier in t oosten van 't land
Noord Duitse tv zender.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:00 schreef Smeich het volgende:
wie was dat?
ennuh fok kerels.. wat is NDR? Kan ik waarschijnlijk niet krijgen hier in t oosten van 't land
Als je wil, wat mij betreft doet die man het heel goed.quote:
mag ik evenquote:'Drenthe is vijf miljoen te duur voor Real'
1/8/2007 8 :42
Real Madrid staakt de pogingen Royston Drenthe over te nemen van Feyenoord. Volgens De Telegraaf is het verschil tussen vraag en aanbod te groot.
Real is volgens De Telegraaf bereid 12,5 miljoen euro neer te leggen voor Drenthe, maar Feyenoord heeft De Koninklijke bij voortduring laten weten vast te willen houden aan een transfersom van zeventien miljoen euro. Dat bedrag is de Spaanse club te gortig, zodat Real zich op andere spelers gaat richten.
Zaakwaarnemer Sigi Lens begrijpt de houding van de Rotterdamse club niet, ook al heeft deze duidelijk gemaakt de twintigjarige linkspoot niet kwijt te willen en verduidelijkte interim-commissaris Peter Vogelzang deze week nogmaals dat Feyenoord niet lager wil gaan dan een 'belachelijk hoge transfersom'. Drenthe staat nog tot medio 2011 onder contract bij Feyenoord.
'Feyenoord vraagt voor Royston een bedrag à la Dirk Kuijt en Wesley Sneijder, die al jaren A-international zijn. Vind je dat normaal? Wat is Royston volgend jaar waard? 25 miljoen? 75 miljoen?', vraagt Lens zich hardop af. 'Wat mij opvalt is dat alle Europese topclubs een akkoord met Real Madrid bereiken. Waarom Feyenoord niet? Elke speler heeft een droom. Als een club als Real Madrid voorbij komt, zeg je geen "nee". Dát moet Feyenoord beseffen.'
Geld is het probleem niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:56 schreef J.Herrer het volgende:
Laat die gast gewoon naar Real gaan ofzoZo'n kans krijg je idd niet elke dag
12,5 miljoen is genoeg voor een speler die nauwelijks ervaring heeft en enorm wordt gehyped.
Aan de andere kant zijn ze wel bereid om 80 miljoen ofzo op Kaka te bieden, dan kan die 5 miljoen euro extra voor Drenthe er ook wel bij
Dat schijnt men helaas niet te begrijpen tegenwoordig op de transfermarkt. Voor een zak aardappelen is 8 euro al een meer dan uitstekende prijs.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
Geld is het probleem niet.
Maar stel dat de zak aardappelen die je normaal voor vijf euro koopt, nu alleen nog maar verkocht wordt voor tien. Ondanks dat jij wellicht honderd euro in je zak hebt, ga je echt niet zoveel betalen voor iets dat niet zoveel waard is.
Jammer, voor Chelsea. Je kunt er dikke winst op maken, en Lampard zou er denk ik veel voordeel van hebben als Ballack niet meer op het middenveld loopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ballack gaat sowieso echt niet weg hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |