Dan haal je de olifant eruitquote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef B.ertha het volgende:
Mijn eend staat nu in de OP, maar ik vind eigenlijk die olifant niet meer leuk en die eend ook nietSchiet lekker op zo
Je mag m'n oude Dommel gebruiken, dan raakt Soempie misschien helemaal in de war als ze terugkomtquote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef B.ertha het volgende:
Mijn eend staat nu in de OP, maar ik vind eigenlijk die olifant niet meer leuk en die eend ook nietSchiet lekker op zo
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je mag m'n oude Dommel gebruiken, dan raakt Soempie misschien helemaal in de war als ze terugkomt![]()
ligt het nou aan mij of heb je alleen de pootjes en de achtergrond omgedraaidquote:Op zondag 8 juli 2007 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zie dat je er ondersteboven van bent Sheep
Het ligt aan jouquote:Op zondag 8 juli 2007 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of heb je alleen de pootjes en de achtergrond omgedraaid
Zolang ze niet al te veel parfum op hebben ben ik het daar roerend mee eensquote:
Jij hebt er oog voorquote:Op zondag 8 juli 2007 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Precies, Sheep heeft juist alles omgedraaid behalve de ogen
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zolang ze niet al te veel parfum op hebben ben ik het daar roerend mee eens
Die je dan ook op minstens 3 meter afstand ruikt, zelfde als ze zichzelf helemaal insmeren met Zwitsal. Nķet sexy!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kén ze hoor...van die meiden die een halve fles van die zware, zwoele parfum opsprenkelen
Dat verzin je toch ook nietquote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die je dan ook op minstens 3 meter afstand ruikt, zelfde als ze zichzelf helemaal insmeren met Zwitsal. Nķet sexy!
Dat bedoel ikquote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die je dan ook op minstens 3 meter afstand ruikt, zelfde als ze zichzelf helemaal insmeren met Zwitsal. Nķet sexy!
Je zult ze de kost moeten gevenquote:
Er over heen kotsen vind ik ook weer niet nodig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ze zouden je arm vreten en je vervolgens verstikken in die dikke hoerenlucht die ze met z'n allen meebrengenquote:
Bij een oud baantje van me smeerde een dikke vent (tevens baas van mij) zich altijd in met dat spul blijkbaar. Iedere ochtend als ie binnenkwam rook je 5 meter verderop nog de walm van die zooiquote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 8 juli 2007 19:19 schreef erkel het volgende:
Federer wint WimbledonEcht een geweldige finale
Iemand anders nog gekeken?
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:19 schreef erkel het volgende:
Gek he, met zoveel slaapquote:Op zondag 8 juli 2007 20:07 schreef Mikkie het volgende:
Stiekem vreet nieuw werk best wel aan je energie, en al helemaal als je in twee nachten nog geen tien uur slaap hebt gehaald
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:19 schreef erkel het volgende:
Die ene....met dat racketquote:
Ja, die linkerquote:Op zondag 8 juli 2007 20:23 schreef iamredleader het volgende:
O ja, die! Met de betere techniek en zo, toch?
Hij weet ze leuk over het net te brengen jaquote:Op zondag 8 juli 2007 20:23 schreef iamredleader het volgende:
O ja, die! Met de betere techniek en zo, toch?
Dan ga je toch in je korte broek? Het is lekker weer buitenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Zo dadelijk trouwens maar ff iets te eten fixen...heb niks meer in huis. Maar ben eigenlijk ook te lam om een lange broek aan te trekken en iets te gaan halen
Pizzatje bestellenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog.
Nieuwe baan, vermoeiende doelgroep enzo.
En kreeg aan 't begin van de middag koppijn...best jammer als je dan scherp moet blijven en geen paracetamol/ibuprofen hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had ook koppijn vandaag, dus was tegen zessen even in bed gaan liggen, en toen ik wakker werd had mn huisgenootje eten voor me klaar
Als je daar niet tegen kan moet je in je 3-delige pak een flesje cola gaan kopen bij de snackbar op de hoekquote:Op zondag 8 juli 2007 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed plan. Ik zie er echt uit als zo'n kamper die rechtstreeks van de Frans Bauer-camping af komt
Geniale pot ja. Jammer dat er niet 2 winnaars kunnen zijn..quote:Op zondag 8 juli 2007 19:19 schreef erkel het volgende:
Hehe okay dan.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kan ik juist wel tegen. Schitterend toch.....als mensen je alleen al daar op afrekenen. Gelukkig zijn de mensen van de friettent wel wat van me gewend
Hmja, nogal rustig zo... maar ze komt wel weer terugquote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef Neleos het volgende:
Ik mis haar wel een beetje.
Inderdaad...Spanjaarden zijn geen fijn volkquote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef Neleos het volgende:
In Spanje wonen alleen maar Spanjaarden...dat wordt vast niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |