of de man die de minste fouten maaktquote:Op zondag 8 juli 2007 15:52 schreef erkel het volgende:
[..]
De man met de perfecte techniek![]()
Vandaag is het lekker weer, van de week wordt het weer minder![]()
het gaat lekker zo met mij vandaagquote:
hey een olifant die op de kop staat!!!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi! Zeg, wat is er met je Avatar gebeurd?
![]()
Dat dusquote:Op zondag 8 juli 2007 16:04 schreef Etcetera het volgende:
hey een olifant die op de kop staat!!!![]()
![]()
LOLLEREINSZWEIBBQROFLCOPTER!!!!!111!!!
één Dennis Bier twéé Dennis Bier één twéé drie vier Dennis Bieieierquote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef iamredleader het volgende:
ZOMFGLOLLERCOPTEREINSZWEIDREIVIERICHMOECHTEEINENBIER
![]()
wij zongen altijdquote:Op zondag 8 juli 2007 16:20 schreef B.ertha het volgende:
Wat zullen we drinken
zeven dagen lang
wat zullen we drinken
voor de dorst
en daarna:
Hé buschauffeur, de hele bus moet plassen
..
Slechts 1 hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Hoi Nem. Bij de Sneaky Monkey's staan nog wat pannen van jou
met z'n laatste 'argument' laat hij heel goed zien hoeveel verstand hij van liefde heeftquote:Op zondag 8 juli 2007 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Ja, he, Etcetera, ik lach me een breuk
Ja...eh..ik zie jou net zovaak als MaJo dusquote:Op zondag 8 juli 2007 16:49 schreef iamredleader het volgende:
Ach, MaJo wilde dat ik die grill zou meenemen, omdat ik je vaker zie of zo? Maar ik weet niet wanneer wij mekaar weer zien - tenzij we binnenkort die zomermeet aan het strand organiseren
Die heb ik er weer ingezetquote:Op zondag 8 juli 2007 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van Sheep staat nog de oude, rustige ava in de OP
Dan haal je de olifant eruitquote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef B.ertha het volgende:
Mijn eend staat nu in de OP, maar ik vind eigenlijk die olifant niet meer leuk en die eend ook nietSchiet lekker op zo
Je mag m'n oude Dommel gebruiken, dan raakt Soempie misschien helemaal in de war als ze terugkomtquote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef B.ertha het volgende:
Mijn eend staat nu in de OP, maar ik vind eigenlijk die olifant niet meer leuk en die eend ook nietSchiet lekker op zo
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je mag m'n oude Dommel gebruiken, dan raakt Soempie misschien helemaal in de war als ze terugkomt![]()
ligt het nou aan mij of heb je alleen de pootjes en de achtergrond omgedraaidquote:Op zondag 8 juli 2007 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zie dat je er ondersteboven van bent Sheep
Het ligt aan jouquote:Op zondag 8 juli 2007 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of heb je alleen de pootjes en de achtergrond omgedraaid
Zolang ze niet al te veel parfum op hebben ben ik het daar roerend mee eensquote:
Jij hebt er oog voorquote:Op zondag 8 juli 2007 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Precies, Sheep heeft juist alles omgedraaid behalve de ogen
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zolang ze niet al te veel parfum op hebben ben ik het daar roerend mee eens
Die je dan ook op minstens 3 meter afstand ruikt, zelfde als ze zichzelf helemaal insmeren met Zwitsal. Níet sexy!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kén ze hoor...van die meiden die een halve fles van die zware, zwoele parfum opsprenkelen
Dat verzin je toch ook nietquote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die je dan ook op minstens 3 meter afstand ruikt, zelfde als ze zichzelf helemaal insmeren met Zwitsal. Níet sexy!
Dat bedoel ikquote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die je dan ook op minstens 3 meter afstand ruikt, zelfde als ze zichzelf helemaal insmeren met Zwitsal. Níet sexy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |