Wow, die Cornus kousa is mooi bij jou zegquote:Op zondag 25 november 2007 09:59 schreef kaasplankje het volgende:
foto's uit mijn tuintje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was vanmiddag royaal laat mijn banaan aan het inpakken en toen zag ik inderdaad dat er ook bij mij gewoon nog knoppen in mijn passieplant zitten, ik wacht even samen met jou op de expertsquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Even een schopje. Ik dacht dat er nog een recenter tuin-topic was, maar dat kon ik niet vinden. Geen idee of ik in het goede topic zit dus, maar mijn passiebloem gaat opeens de bloei inDat overleeft 'ie nooit toch, met deze kou?
Zal morgen een kiek maken.
Ze zijn echt helemaal in de war hè? Die passieplanten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag royaal laat mijn banaan aan het inpakken en toen zag ik inderdaad dat er ook bij mij gewoon nog knoppen in mijn passieplant zitten, ik wacht even samen met jou op de experts
Was ik ook zo verbaasd over. Als het nou super zacht weer was... Maar het is behoorlijk koud, de laatste weken. Het heeft al lang en breed (licht) gevroren hier.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef senesta het volgende:
Jaaah, canna's en mijn clematis ook![]()
Zelfs mijn banaan maakt nog nieuwe bladeren, klopt helemaal niets van![]()
En dat terwijl het toch echt best koud is hier
Wat mafquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons verderop zijn ze met de weg bezig.
Dus ook de berm omgeploegd... staan er allemaal krokussen te bloeien en honderden puntjes boven de aarde
Dat heb ik dus ook.. Hoe voorkom je dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Op de fietsroute naar m'n werk kom ik altijd langs een veldje gele krokussen, eigenlijk staan er ook paarse en witte maar die bloeien altijd een paar weken later pas. Dat vind ik altijd een beetje gek staan. De narcissen langs de snelweg die vorig jaar in mei nog bloeiden bloeien nu ook al.
Ik heb thuis één blauw druifje en twee sneeuwklokjes in bloei. Alle andere potten staan ook vol opgekomen bolletjes, maar die worden al aangevallen door luizen
Hoi hoi, voorkomen is moeilijk. Je kan het wel proberen te verhelpen door bijvoorbeeld: een stevige koude waterstraal er overheen te sturen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Hoe voorkom je dat?
Heb trouwens in de tuin al verschillende puntjes van bollen gezien, en dat terwijl er totaaaaal geen zon komt in de wintermaanden..
3 uurtjes. per boomquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:45 schreef Xebber het volgende:
Zal potverdikke eens tijd worden Bluezz.
Coniferen zijn d'r overigens niet zo moeilijk uit te krijgen hoor, zitten vaak relatief los in de grond. Heb hier in mijn achtertuin 6 coniferen van een metertje of 8 hoog d'r uit gehaald in iets van 3 uurtjes.
Wiens huis en tuin is 't dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
eigen huis en tuin is er niks bij.
Geduld. Het is nog vroeg in 't jaar. In de winter zien ze er inderdaad dood uit, maar als je met je nagel over een stukje stengel gaat, zal je zien dat 't daaronder groen is. Levend!quote:Op maandag 11 februari 2008 16:05 schreef Morretje het volgende:Volgens mij hebben mijn passiebloem en clematis de winter niet overleefd..
![]()
Ik heb ze ook, niet te snel opgeven hoor, ze komen ook vrij laat pas weer opquote:Op zondag 17 februari 2008 12:10 schreef Susanne81 het volgende:
Ik heb vorig jaar een hybiscus XXL gekocht maar die ziet er nu ook enigszins overleden uit. Alleen maar dorre, bruine takken. Hoop dat dat nog goed gaat komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |