Gesoept? Ik zou d'r weleens willen sauzenquote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
Ze is gesoept heren. Dat snappen jullie wel hč.
Je hoeft haar niet te koken hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
Ze is gesoept heren. Dat snappen jullie wel hč.
Flink witten?quote:
Hai.quote:
Ik heb 3 broers, (had 3 stiefbroers) en een zus.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben opgegroeid met meer dan 2 broers. Sorry.
Eh.. nee. De Caps Lock, denk ik eerder.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
OH KUT. DE F1.
Zet de Belg dan aan, die zenden als sinds 12 uur uitquote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
OH ja en Kuukske: ik weet ook wel dat iedereen stijf staat van de dope in de tourMaar ik wil gewoon fietsen zien en slap geleuter van Mart smeets en nog zoeen andere flapdrol aanhoren
Weet jij waar die zit op mijn TV?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet de Belg dan aan, die zenden als sinds 12 uur uit
Dat was toch op Wembleyquote:
quote:
Terwijl ie op zn fiets rondjes in Wembley reed jaquote:Op zondag 8 juli 2007 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een Ferrari over Federer gestruikelt
Amateurquote:
Hoi Lieve mementoquote:Op zondag 8 juli 2007 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi lieve sgj
Wandel zequote:Op zondag 8 juli 2007 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi SpeedyGJ en MM.![]()
Ik ga even wandelen he lieverds.![]()
Wandel ze lieve Bengeltjequote:Op zondag 8 juli 2007 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi SpeedyGJ en MM.![]()
Ik ga even wandelen he lieverds.![]()
.____/quote:
Dan nogquote:
Thxquote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou hier een paar extra grote emmers
[afbeelding]
Ywquote:
?quote:
zeg nou jaquote:
is die dan altijd op tijd?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Eten
Zwitserse aardappelschotel met 2 slavinkjes
Hoiquote:
Hoiquote:Op zondag 8 juli 2007 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Was het gezellig?
En heb je stoelen?
Succes weerquote:
productieve dag dusquote:Op zondag 8 juli 2007 18:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
'T was vermoeiend. Stoelen
. Morgen ophalen
.
Ja?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
LEONIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Oud nieuwsquote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ook vies voer, die aardappelschotel
Ik hoorde vandaaag een Belgische weermevrouw iets vertellenquote:
Was het goed nieuws? (ik hoop het wel, anders zou het nogal grof zijn om me daarvoor te roepenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaaag een Belgische weermevrouw iets vertellen
Laat ons hopen!!! (Ook al zal mjin echtgenoot die 30 graden niet weten te appreciërenquote:Donderdag wordt het zwaarbewolkt en regenachtig. Tot donderdag schommelen de temperaturen in het centrum van het land rond 20 graden.
Vanaf vrijdag en vooral volgend weekend krijgen we echt zomerweer. Het wordt gevoelig warmer met volgend weekend temperaturen rond 30 graden.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
Schaf maar airco aan in je jurk (ervan uitgaand dat ze gelijk gaat hebben)
Het ziet er nu iig goed uitquote:Op zondag 8 juli 2007 19:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Aan mijn bovenlichaam ga ik het niet té warm hebben denk ik. Het zal vooral de rok zijn die voor warmte kan zorgen, maar dan hef ik die af en toe maar op
quote:
Met op Zaterdag en Zondag weer een weersomslag en vette onweersbuienquote:Op zondag 8 juli 2007 19:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat ons hopen!!! (Ook al zal mjin echtgenoot die 30 graden niet weten te appreciëren)
Ik vind je ook tofquote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met op Zaterdag en Zondag weer een weersomslag en vette onweersbuien
quote:
Onweerquote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen stoel nummer 13quote:
Iddquote:
Aan jouw mening hecht ik wat het weer betreft geen waarde meerquote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan jouw mening hecht ik wat het weer betreft geen waarde meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |