abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2007 @ 01:08:03 #1
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51249642
Hier verder.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 8 juli 2007 @ 01:09:25 #2
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51249676
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vrij veilig of vrij niet. Ik wil 's morgens niet wakker worden achter een luikje in de Goelag-archipel.
Living on the edge. Alleen zo'n HIVje houdt me tegen, maar dat heeft ze vast niet.
  zondag 8 juli 2007 @ 01:10:02 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_51249691
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:07 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, we weten nu dus ook zeker dat je Tubgirl nooit kunt plaatsen, slechts een afbeelding van haar.
Wellicht een uitsnede. Wie weet wat het moge zijn.
  zondag 8 juli 2007 @ 01:11:11 #4
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51249725
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Wellicht een uitsnede. Wie weet wat het moge zijn.
Danny moet natuurlijk wel de policy gaan aanpassen.

"Ceci n'est pas un tubgirl"!
  zondag 8 juli 2007 @ 01:13:14 #5
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_51249784
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Danny moet natuurlijk wel de policy gaan aanpassen.

"Ceci n'est pas un tubgirl"!
Ik ga zo even de proef op de som nemen.
pi_51249891
Wie pakt er verdomme die kneus van een Gronks eens aan.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  zondag 8 juli 2007 @ 01:17:49 #7
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51249913
Danny edit m'n opmerking over bannerblockers.
  zondag 8 juli 2007 @ 01:18:17 #8
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51249925
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wie pakt er verdomme die kneus van een Gronks eens aan.
Slechte troll. Gewoon negeren, of hem in de val lokken met een ijzersterk Wilders-topic.
pi_51250047
quote:
China herdenkt begin oorlog met Japan

za 07/07/07 - In China is op grote schaal het begin van de oorlog met Japan 70 jaar geleden herdacht. Het incident nabij de Marco Polo-brug luidde in Azië het begin in van de Tweede Wereldoorlog.

In geheel China waren er vandaag herdenkingsplechtigheden. De belangrijkste vond echter plaats nabij de Marco Polo-brug niet ver van de hoofdstad Peking.

Daar kwam het precies 70 jaar geleden tot gevechten tussen Japanse en Chinese troepen die voor Azië het begin van de Tweede Wereldoorlog inluidden.

De wreedheden uit die periode en dan vooral de massale slachtpartijen onder de burgerbevolking blijven de relaties tussen beide landen tot vandaag verzuren.

In Japan wordt het incident niet herdacht. Toch riep de Japanse krant Asahi Shimbun de bevolking op om die donkere periode uit de geschiedenis en de eigen wandaden niet langer te negeren.

Verschroeide aarde in China

Al in 1931 had Japan van de burgeroorlog in China gebruik gemaakt om het noordoosten te bezetten en daar een vazalstaat op te richten met de laatste Chinese keizer Puyi als stroman.

Geleidelijk breidde Japan de invloedssfeer in China verder uit.

Op 7 juli 1937 kwam het dan tot gevechten tussen Japanse en Chinese troepen nabij de Marco Polo-brug die Peking verbond met de rest van China.

De Japanners kregen de brug in handen en zetten daarna hun opmars voort van de kustgebieden van China tot het centrum van het land. Peking, Shanghai en Nanjing vielen in hun handen.

De oorlog duurde tot 1945 toen de Verenigde Staten Japan versloegen. China was totaal ontwricht en meer dan 20 miljoen mensen zouden zijn omgekomen door honger, geweld of mishandeling door Japanse troepen.
http://www.vrtnieuws.net/(...)d/070707_China_Japan
pi_51250064
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Slechte troll. Gewoon negeren, of hem in de val lokken met een ijzersterk Wilders-topic.
Hij houdt zich wel even koest
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_51250548
quote:
Blair wanted to quit before Iraq war

TONY BLAIR wanted to quit as prime minister a year before the Iraq war, according to Alastair Campbell, his former communications director.

He told Campbell that he was not going to seek a third term of office and wanted to be free to act without worrying what the Labour party or public thought of him for the remainder of his second term.

Campbell reveals the former prime minister’s plans in an exclusive interview with The Sunday Times today on the eve of publication of his long awaited diaries, The Blair Years.

His revelations, from the man who was at Blair’s side for a decade and dubbed the real deputy prime minister, are the first to come from a figure at the centre of power in Downing Street.
hele artikel
pi_51253852
en waar wordt Voorbij Fok nu voortgezet?
Adolf Hitler: And so I believe to-day that my conduct is in accordance with the will of the Almighty Creator. In standing guard against the Jew I am defending the handiwork of the Lord. [Mein Kampf - hst2]
  zondag 8 juli 2007 @ 07:15:56 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51253860
quote:
Op zondag 8 juli 2007 07:00 schreef raaretsalsdoG het volgende:
en waar wordt Voorbij Fok nu voortgezet?
Leuk leesvoer af en toe. We willen het allemaal weten.

Wel erg sneu dat dat nu onder de naam van een mod van Fok zo wordt gedaan daar in dat MED forum.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_51253895
Weinig bedrijvigheid hier. Of hangt er gewoon een grafstemming omdat Ryan3 niet meer onder ons is

Heel Fok is dood. En het is zo'n mooie ochtend.

[ Bericht 28% gewijzigd door Zwaardvisch op 08-07-2007 08:17:52 ]
pi_51253969
quote:
Op zondag 8 juli 2007 08:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Weinig bedrijvigheid hier. Of hangt er gewoon een grafstemming omdat Ryan3 niet meer onder ons is

Heel Fok is dood. [afbeelding] En het is zo'n mooie ochtend.
of het is gewoon zondagochtend, 8:36, met een prachtige blauwe hemel
Adolf Hitler: And so I believe to-day that my conduct is in accordance with the will of the Almighty Creator. In standing guard against the Jew I am defending the handiwork of the Lord. [Mein Kampf - hst2]
pi_51254025
Een goedemorgen altesaam.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_51254045
quote:
Op zondag 8 juli 2007 08:49 schreef sigme het volgende:
Een goedemorgen altesaam.
je maakt wat los hè ik ben diep onder de indruk, en buig nederig.
pi_51254099
Een waterig zonnetje, gewekt door het vroegste gefluit der vogels.
pi_51254111
Niks waterig, dat zonnetje hier! Ik ga straks maar snel naar buiten. Overigens heb ik een kraaienest in een van mijn eiken. Ze kruipen er elke lente trouw in met z'n tweetjes, maar volgens mij zie ik er nooit jonge kraaitjes van komen.

Zwaluwoogst valt ook tegen dit jaar. Maar één nest, al zijn die wel aan de tweede leg bezig inmiddels.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 8 juli 2007 @ 09:50:48 #20
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51254335
Goedemorgen

Polcafe staat derde in de tourmanager
pi_51254543
quote:
Op zondag 8 juli 2007 09:50 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen

Ik vind de Tour niet zoveel meer tot de verbeelding spreken.
  zondag 8 juli 2007 @ 10:50:09 #22
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_51254975
sinds er geen goede NLers meer zijn en e.e.a. lijkt op de tour de drugs hoeft het inderdaad niet meer.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_51255189
quote:
Op zondag 8 juli 2007 10:50 schreef Napalm het volgende:
sinds er geen goede NLers meer zijn en e.e.a. lijkt op de tour de drugs hoeft het inderdaad niet meer.
Dat, en het feit dat je je totaal niet meer kunt identificeren met de renners. Het zijn geen helden meer en er zit geen verhaal meer achter. Ze zijn inwisselbaar als een plastic bekertje.
  zondag 8 juli 2007 @ 11:54:38 #24
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51255939
quote:
Op zondag 8 juli 2007 09:50 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen

Dankzij mij, anders stonden we hoger.

Maareh, ik geloof dat ik 66 punten hebt, maar er staat 0.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 11:55:35 #25
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51255952
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:17 schreef PJORourke het volgende:
Danny edit m'n opmerking over bannerblockers.
Dat gaat over zijn inkomsten, ik geef hem dus wel gelijk, hoewel het ook naief is.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')