quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:02 schreef PDOA het volgende:
Dit hele topic zit vol met gasten zoals die TF-LOTR nerd uit Clerks 2.
Hij dus:
[afbeelding]
En dan noem je andere mensen 'Transformer nerds'quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:13 schreef BasOne het volgende:
Je hoeft niet te reageren Baaj
Of wil je gewoon je postcount opkrikken?
De nieuwe TF film is goed, beetje te moralistich verhaal, maar dat waren de 80's cartoons ook.
Verwacht je de 80's cartoon -> 2007 omgezet, dan ben je gewoon een sukkel.
En de rumour mill draait al lekker, Aerialbots, Combaticons, Constructicons (combine) Metroplex en Tripticon.
En de geruchten gaan al dat Optimus het loodje legt en 'The Matrix' overgaat naar Hot Rod (Rodimus Prime)
2 movies to go, who knows
Ik ben een Fan die kan googlenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
En dan noem je andere mensen 'Transformer nerds'![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik ben een Fan die kan googlen
En ik ben een Sci Fi nerd, die veel te veel nutteloze facts in zijn gelimiteerde brein opslaat.....
Kon nooit goed leren, maar kan wel 300 verschillende vliegtuigen herkennen
12 + 9quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:22 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, 12?Sneu kereltje.
Soms laat je me versteld staan van je intelligentie Ranja. Dit is weer zo'n moment.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Soms laat je me versteld staan van je intelligentie Ranja. Dit is weer zo'n moment.
Hulde.
drink der nog 2 of 3, pisvlek.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:10 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Transformers met lippen
Optimus Priem met lippen
Michael Bay
Maar de scenes rond het huis van de ouders waren inderdaad wel grappig.
Zonder twijfel een lekker wijf. Maar ze moet dus een 17/18 jarige scholiere voorstellen..... Wie wordt de goede vriend in de volgende film van de hoofdpersoon? George Clooney?quote:Op zondag 15 juli 2007 04:25 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]
Een goede reden om de film te gaan kijken
geluidje zat er wel degelijk in, alleen werd het een beetje weggestopt.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:09 schreef Greenday het volgende:
Ik heb de film een week geleden gezien en ik moet eerlijk zeggen dat ik me rot heb gelachen om de film. Waarschijnlijk moet je het niet zien als een perfecte re-make van de strips en de serie en gewoon lekker met een schuin oog naar de film kijken.
Overigens was de verhaallijn niet erg sterk, maar dat was het in het verleden ook niet. Daarnaast mistte ik eigenlijk wel het intro liedje en de geluiden bij het transformeren als in de serie.
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:44 schreef Xbox_360 het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel een vette film. De actie en de special-effects waren echt![]()
Filmcritci die Transformers afzeiken omdat er geen ontwikkeling in de karakters zit![]()
Hé Greenday ik ben het wel met je eens eigenlijk, goede verwoording.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:09 schreef Greenday het volgende:
Ik heb de film een week geleden gezien en ik moet eerlijk zeggen dat ik me rot heb gelachen om de film. Waarschijnlijk moet je het niet zien als een perfecte re-make van de strips en de serie en gewoon lekker met een schuin oog naar de film kijken.
Overigens was de verhaallijn niet erg sterk, maar dat was het in het verleden ook niet. Daarnaast mistte ik eigenlijk wel het intro liedje en de geluiden bij het transformeren als in de serie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |