Toch veel beter dan die blokkige 80s versie.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:17 schreef Metal_Mart het volgende:
DIT is Optimus Prime: [afbeelding]
Niet deze loser:
[afbeelding]
Tering, hoe oud ben je dan? 12?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef TheJanitor het volgende:
Transformers![]()
Vond het een geweldige film met veel humor![]()
Goeie opmerking voor een 11 jarige (1-9-1995).quote:
En jij gelooft het. Nog een betere opmerkingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:08 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Goeie opmerking voor een 11 jarige (1-9-1995).![]()
Echt niet triest ofzo...
Dat klopt (als klein kind zitten janken toenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:49 schreef StupidByNature het volgende:
PS: was Optimus Prime niet hartstikke dood na de transformer movie uit 1985? (om zo een nieuwe serie poppetjes op de markt te kunnen zetten...)
hij klinkt tegenwoordig wel erg andersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt (als klein kind zitten janken toen!), maar in Season 3 kwam hij nog 2x terug
, om in Season 4 (laatste season, helaas maar 3 afleveringen
) de Autobots weer te leiden!
"Autobots! Transform, and roll out!"
Ik ga de film a.s. donderdag zien. Lijkt me meesterlijke film.
Peter Cullen als Optimus Prime = instant win![]()
Ja, dat klopt, toen stopte de serie in Amerika. Maar in Japan zijn ze toen verder gegaan met de serie Headmasters (die in season 4 ontwikkeld werden), waar Optimus ook in zat. Ik weet alleen niet voor hoe lang en wat er daarna met em gebeurd is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt (als klein kind zitten janken toen!), maar in Season 3 kwam hij nog 2x terug
, om in Season 4 (laatste season, helaas maar 3 afleveringen
) de Autobots weer te leiden!
"Autobots! Transform, and roll out!"
Ik ga de film a.s. donderdag zien. Lijkt me meesterlijke film.
Peter Cullen als Optimus Prime = instant win![]()
Daarom hebben ze Frank Welker niet gecast voor de film, want die vonden ze te oud klinken. Eigenlijk best jammer.quote:
Hij is gepimpt bij MTV door Xzibit!!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:15 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
wtf is er met optimus prime gebeurd ?
Man, wat lul je nou. Heb eerst lekker een paar uurtjes in de kroeg gezeten. En er toen heen gegaan. Ik vond het dus wel allemaal humor. Prachtige blonde meid met zgn veel hersenen, ik heb er smakelijk om gelachen.quote:
Wehehe, das wel grappig verzonnen.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:23 schreef manny het volgende:
kgiekoekiekoe...
http://www.youtube.com/watch?v=k1195caUsIQ
In een biervatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:22 schreef Fiskus het volgende:
[..]
misschien moet je ook naar de kroeg om het humor te vinden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |