wtf..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:47 schreef Schijtgeit het volgende:
@ debuurvrouw: kun je beter niet doen, er wordt namelijk nogal flink in geneukt.
De bovenste. Die onderste lijkt net een pakketje schroot. Dat het een trilogie werd wist ik niet, maar had ik wel verwacht gezien het einde.quote:Op maandag 9 juli 2007 07:49 schreef BasOne het volgende:
En als je deze film al kut vond kun je je lol op, het word een trilogie
En wees nou eerlijk, welke Vortex ziet er beter uit
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
Ja, met bepaalde films komen er altijd weer rare mensen naar buiten.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:40 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik vond het een toffe film, alleen soms een beetje druk voor het oog.
Maar wat een kansloos volk in die bioscoop zeg, niet normaal. Alle kneuzen waren ineens onder hun steen vandaan gekropen leek wel.
Ik heb het al gezegd en ik zeg het weer: Nostalgie maakt er meer van dat het ooit was. De Transformers uniek? Come on, wake up and smell the coffee! Het was een groot reclameblok voor GMC!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Deze film is gewoon verkrachting van iets wat ooit uniek en tof was, alleen maar voor de 'special effects' waarvoor ik dus echt geen film ga kijken.
En dan te bedenken dat de tofste auto in de film niet eens van GM vandaan komt.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd en ik zeg het weer: Nostalgie maakt er meer van dat het ooit was. De Transformers uniek? Come on, wake up and smell the coffee! Het was een groot reclameblok voor GMC!
Toendertijds was het uniek ja. Ik was als klein jochie zo in de ban van transformers dat ik ze probeerde na te bouwen met Lego. Het heel verhaal er achter hield je in spanning, vooral toen de echte toffe characters als Unicron in the picture kwamen. Datzelfde was met spiderman, x-men, enzovoorts. Nou wil ik niet zeggen dat de Spiderman en X-men films kut waren, ik vond ze zelfs nog tof. Maar ik vond er niet de spanning in die ik vroeger kreeg bij het kijken. En daarbij komt het tegenwoordig allemaal véél te veel op grafische poespas en special effects neer. Dat is niet alleen met films zo, maar ook met games. Games van vroeger waren veel moeilijker en nog origineel en ammusant. D'r zit tegenwoordig nergens meer een verhaal meer achter, maar goed, als de special effects, de explosies en de computeranimaties maar goed zijn, toch?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd en ik zeg het weer: Nostalgie maakt er meer van dat het ooit was. De Transformers uniek? Come on, wake up and smell the coffee! Het was een groot reclameblok voor GMC!
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Metal_Mart het volgende:
Mijn jeugdhelden, wat doe je.
Wat een enorme cancerfilm.
Zeuren over teveel special effects bij een actiefilm met buitenaardse robots die in voertuigen kunnen veranderen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik durf de film al niet te kijken. Ik was vroegâh een enorme fan van Transformers en ik heb enkele jaren geleden nog alle eps via torrents gedownload, en allemaal afgekeken, inclusief die 'movie' van 1986.
Deze film is gewoon verkrachting van iets wat ooit uniek en tof was, alleen maar voor de 'special effects' waarvoor ik dus echt geen film ga kijken.
Nein, tijdens de aftiteling was er te zien wat er met hem gebeurde.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:56 schreef Markster het volgende:
trouwens, ik heb ff gemist dat starscream dood ging, ging ie wel dood ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |