Goede tip man. De volgende keer bepaal ik voordat ik de film heb gezien of ik hem goed vind of niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef HUG-LIFE het volgende:
ik heb alle G1 episodes, ik heb zelfs een Transformer binaltech...
Als kinds af aan keek ik naar transformers, ik ben opgegroeit tussen GI JOE, MASK, Transformers e.d.
Ik ben transformer fanboy.. en wat vond ik van de film......
TOFFE FILM
al die fucking losers die bitchen dat ze niet identiek zijn, zus en zo..
shut the fuck up and enjoy the fucking movie....
enzo..
goed maar ik ga ookklagen :$
* shit einde
* eind battle was zwak
* er mochten wel wat meer slowmo's of dergelijke shots inzitten.. de actie was vaak zo snel dat je het in de bios amper goed kon zien.
* soundtrack niet bombastisch genoeg en keuze...
het was gewoon gaaf, tuurlijk kon het zus en zo anders... maar dat is het niet
geniet of kijk niet...
dus omdat jij alle g1 episodes hebt mogen anderen dit geen kutfilm vinden?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef HUG-LIFE het volgende:
ik heb alle G1 episodes, ik heb zelfs een Transformer binaltech...
Als kinds af aan keek ik naar transformers, ik ben opgegroeit tussen GI JOE, MASK, Transformers e.d.
Ik ben transformer fanboy.. en wat vond ik van de film......
TOFFE FILM
al die fucking losers die bitchen dat ze niet identiek zijn, zus en zo..
shut the fuck up and enjoy the fucking movie....
enzo..
goed maar ik ga ookklagen :$
* shit einde
* eind battle was zwak
* er mochten wel wat meer slowmo's of dergelijke shots inzitten.. de actie was vaak zo snel dat je het in de bios amper goed kon zien.
* soundtrack niet bombastisch genoeg en keuze...
het was gewoon gaaf, tuurlijk kon het zus en zo anders... maar dat is het niet
geniet of kijk niet...
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus omdat jij alle g1 episodes hebt mogen anderen dit geen kutfilm vinden?
donder toch op man_!
Jij bent echt een trieste huilie. Lekker boeiend man, tuurlijk zien ze er anders uit. Een echte film is gewoon anders dan een tekenfilm, en als je een 'echte' Optimus Prime rechtstreeks zou kopiëren uit de tekenfilmserie zou dat er lachwekkend uitzien. Het is gewoon een supervette film, verder niet zeiken.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:19 schreef Spacehamster het volgende:
De fun van de originele Transformers was juist dat ze mensen in metaalvorm waren.
Allerlei gezegdes en uitdrukkingen met lichaamsdelen of emoties werden naar machine en computer dingen vertaald.
En moderniseren daar zit ik niet mee. Het design had inderdaad wel iets anders gemogen. Maar wat hier gebeurd is gaat wel even kilometers voorbij aan moderniseren. Afgezien van Optimus lijkt geen enkele bot nog op zichzelf.
Wie zou het leuk vinden als Spiderman zo gemoderniseerd was geweest dat hij politiek correct had moeten worden en voortaan een gehandicapte vegetarische homoseksuele aziatische vrouw zou zijn en dan toch nog gewoon "Spiderman" heten? Dan kan ze nog zo mooi zijn maar het is geen Spiderman meer.
Transformers zit nu in dezelfde categorie als de films "Catwoman" en "Queen of the Damned"
Het maakt niet uit hoe goed ze zijn, ze scheppen verkeerde verwachtingen en vegen hun achterwerk af met het genre waar ze zich zogenaamd op gebaseerd hebben.
Als Michael Bay zo graag een film wilde maken met robots met een Scrapheap Challende uiterlijk die niet op Transformers lijken had hij gewoon eerlijk moeten zijn en het niet Transformers moeten noemen.
Had het dan "Gaint Robots from Outer Space" genoemd.
tussen rechtstreeks uit de tekenfilm overnemen en de robots die ze nu bedacht hebben zit een universum van verschilquote:Op zondag 8 juli 2007 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij bent echt een trieste huilie. Lekker boeiend man, tuurlijk zien ze er anders uit. Een echte film is gewoon anders dan een tekenfilm, en als je een 'echte' Optimus Prime rechtstreeks zou kopiëren uit de tekenfilmserie zou dat er lachwekkend uitzien. Het is gewoon een supervette film, verder niet zeiken.
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij bent echt een trieste huilie. Lekker boeiend man, tuurlijk zien ze er anders uit. Een echte film is gewoon anders dan een tekenfilm, en als je een 'echte' Optimus Prime rechtstreeks zou kopiëren uit de tekenfilmserie zou dat er lachwekkend uitzien. Het is gewoon een supervette film, verder niet zeiken.
Jaquote:Op zondag 8 juli 2007 22:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heb je hm al gezien Merkie??
Een goed verschil. In een echte mensen film pakken deze robots gewoon veel beter uit.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
tussen rechtstreeks uit de tekenfilm overnemen en de robots die ze nu bedacht hebben zit een universum van verschil![]()
sorry maar als redelijke transfan, vind ik deze bots toch echt te lelijk, en ze hebben in de loop de tijd al een hoop lelijke bots uitgebracht maar deze ondingen spannen toch echt wel de kroonquote:Op zondag 8 juli 2007 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Een goed verschil. In een echte mensen film pakken deze robots gewoon veel beter uit.
Goede grap man!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:21 schreef Iago het volgende:
mensen die klagen dat 'transformers' veranderen![]()
![]()
en gij hedde un PF avaquote:Op zondag 8 juli 2007 22:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Merkie mag gelijk schelden want hij heeft Jack als avatar.
Een echte mensen filmquote:Op zondag 8 juli 2007 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Een goed verschil. In een echte mensen film pakken deze robots gewoon veel beter uit.
mijn sig is er wel 1 van PFquote:
ik denk dat ie voor een kid van 8 wel redelijk heftig isquote:Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
ff een beetje offtopic vraagje...![]()
is de film geschikt om met een acht jarige transformerfan naar toe te gaan? Zoonlief wil m dolgraag zien, maar ik twijfel.
hij heeft de tekenfilmserie deels al wel gezien... (gewoon op dvd te koop, ik wist niet wat ik zag... jeugdsentiment voor mams..)
wtf..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:47 schreef Schijtgeit het volgende:
@ debuurvrouw: kun je beter niet doen, er wordt namelijk nogal flink in geneukt.
De bovenste. Die onderste lijkt net een pakketje schroot. Dat het een trilogie werd wist ik niet, maar had ik wel verwacht gezien het einde.quote:Op maandag 9 juli 2007 07:49 schreef BasOne het volgende:
En als je deze film al kut vond kun je je lol op, het word een trilogie
En wees nou eerlijk, welke Vortex ziet er beter uit
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
Ja, met bepaalde films komen er altijd weer rare mensen naar buiten.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:40 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik vond het een toffe film, alleen soms een beetje druk voor het oog.
Maar wat een kansloos volk in die bioscoop zeg, niet normaal. Alle kneuzen waren ineens onder hun steen vandaan gekropen leek wel.
Ik heb het al gezegd en ik zeg het weer: Nostalgie maakt er meer van dat het ooit was. De Transformers uniek? Come on, wake up and smell the coffee! Het was een groot reclameblok voor GMC!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Deze film is gewoon verkrachting van iets wat ooit uniek en tof was, alleen maar voor de 'special effects' waarvoor ik dus echt geen film ga kijken.
En dan te bedenken dat de tofste auto in de film niet eens van GM vandaan komt.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd en ik zeg het weer: Nostalgie maakt er meer van dat het ooit was. De Transformers uniek? Come on, wake up and smell the coffee! Het was een groot reclameblok voor GMC!
Toendertijds was het uniek ja. Ik was als klein jochie zo in de ban van transformers dat ik ze probeerde na te bouwen met Lego. Het heel verhaal er achter hield je in spanning, vooral toen de echte toffe characters als Unicron in the picture kwamen. Datzelfde was met spiderman, x-men, enzovoorts. Nou wil ik niet zeggen dat de Spiderman en X-men films kut waren, ik vond ze zelfs nog tof. Maar ik vond er niet de spanning in die ik vroeger kreeg bij het kijken. En daarbij komt het tegenwoordig allemaal véél te veel op grafische poespas en special effects neer. Dat is niet alleen met films zo, maar ook met games. Games van vroeger waren veel moeilijker en nog origineel en ammusant. D'r zit tegenwoordig nergens meer een verhaal meer achter, maar goed, als de special effects, de explosies en de computeranimaties maar goed zijn, toch?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd en ik zeg het weer: Nostalgie maakt er meer van dat het ooit was. De Transformers uniek? Come on, wake up and smell the coffee! Het was een groot reclameblok voor GMC!
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Metal_Mart het volgende:
Mijn jeugdhelden, wat doe je.
Wat een enorme cancerfilm.
Zeuren over teveel special effects bij een actiefilm met buitenaardse robots die in voertuigen kunnen veranderen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik durf de film al niet te kijken. Ik was vroegâh een enorme fan van Transformers en ik heb enkele jaren geleden nog alle eps via torrents gedownload, en allemaal afgekeken, inclusief die 'movie' van 1986.
Deze film is gewoon verkrachting van iets wat ooit uniek en tof was, alleen maar voor de 'special effects' waarvoor ik dus echt geen film ga kijken.
Nein, tijdens de aftiteling was er te zien wat er met hem gebeurde.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:56 schreef Markster het volgende:
trouwens, ik heb ff gemist dat starscream dood ging, ging ie wel dood ?
hmm gemist dus, gingen meteen weg, ff spoilertje?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nein, tijdens de aftiteling was er te zien wat er met hem gebeurde.
Die werd toch in dat 11 km diepe Ariannatrog gemikt? Was nog niet echt aftiteling?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:25 schreef Markster het volgende:
[..]
hmm gemist dus, gingen meteen weg, ff spoilertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:18 schreef GrupoBalanca het volgende:Oh ja true! Was in de tekenfilm ook toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
Starscream wilde altijd leider worden in de tekenfilms. Elke saga was d'r wel iets met 'm.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:21 schreef Bolter het volgende:
[..]
Oh ja true! Was in de tekenfilm ook toch?
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
De bovenste. Die onderste lijkt net een pakketje schroot. Dat het een trilogie werd wist ik niet, maar had ik wel verwacht gezien het einde.Aha... je bent tijdens de aftiteling weg gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik het wel goeie actie film, ook dat de bots met de tijd zijn mee gegaan. Wel jammer dat het verhaal meer om de mensen draaide dan om de bots, maar dat is zeker een marketing strategie om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken. Altijd jammer dat er teveel geld aan zo'n film verdiend moet worden
tevens een sterk Camaro reclame filmpje![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aha... je bent tijdens de aftiteling weg gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik het wel goeie actie film, ook dat de bots met de tijd zijn mee gegaan. Wel jammer dat het verhaal meer om de mensen draaide dan om de bots, maar dat is zeker een marketing strategie om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken. Altijd jammer dat er teveel geld aan zo'n film verdiend moet worden
tevens een sterk Camaro reclame filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was sowieso een grote reclame voor GM/eBay.
Toch was de Ford Mustang de tofste auto uit de film.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Verder vond ik het wel goeie actie film, ook dat de bots met de tijd zijn mee gegaan. Wel jammer dat het verhaal meer om de mensen draaide dan om de bots, maar dat is zeker een marketing strategie om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken. Altijd jammer dat er teveel geld aan zo'n film verdiend moet worden
tevens een sterk Camaro reclame filmpje
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het was sowieso een grote reclame voor GM/eBay.
Toch was de Ford Mustang de tofste auto uit de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het over de Saleen Ford Mustang:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oftewel Barricade in de film:
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Ik weet t, ik bedacht t me netquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Ik heb het over de Saleen Ford Mustang:
[afbeelding].
oftewel Barricade in de film:
[afbeelding](zie eerdere edit
)
![]()
In de jaren 80 zat ik ook voor elke aflevering. En ondanks dat ze er qua uiterlijk anders uitzagen, had ik wel het transformers gevoel en kon ik me echtr voorstellen dat deze robots ook daadwerkelijk konden transformeren. Die transformaties zagen er in de film gewoon gelikt en goed uit. Vooral de starscream scene was zeer wreed. Ik vond de oude serie en de nieuwe film gewoon beide topRik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Ja dat weet ik nuquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:19 schreef muhahaha het volgende:
Starscream vloog de ruimte in, Megatron is een beetje dood![]()
en nee want deel 2
![]()
![]()
Wat voor "ding" was Megatron eigelijk? Leek eerst wel op zo'n x-wing ding uit Star Wars."When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"![]()
Alternate Modes: Cybertronian Jetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:29 schreef Bolter het volgende:
Wat voor "ding" was Megatron eigelijk? Leek eerst wel op zo'n x-wing ding uit Star Wars.
Aldus de wiki.
Zo te zien nogal wat gedaantes gehad in de US![]()
![]()
Doe niet zo moeilijk, het is gewoon een Starfighter.. net zo'n ding als Transformers Generation II (Galvatron)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alternate Modes Cybertronian Jet
Aldus de wiki.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Dat spel is ook echt über slecht. Als je de voorstukjes bekijkt ziet het er allemaal kei stoer uit, je kan gewoon rondlopen etc. maar wat een baggerZoiets slechts heb ik in geen tijden gespeeld.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!![]()
op zich wel een leuke film maar er zitten echt storende elementen in. Het is gewoon teveel op kinderen gericht, kinderachtige dialogen en grapjes. Stoere robotten die naar een knulletje op zoek zijn omdat hij iets op Ebay heeft geplaatst.. ja ja...![]()
Ikg a dr morgen heen en ik heb dr zin in
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: