Jammer, die met die blauwe band vind ik wel de mooiste.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:11 schreef Adsum het volgende:
Ik heb ook wel voor iedere gelegenheid een horloge onderhand...
[afbeelding]
Alleen de Longines (die met blauwe band) heb ik niet meer.
Die Seiko 5 is inderdaad wel mooi, maar de rest vind ik niets. Die Samurai bijv: die dikke rand staat me niet echt aan. Een dunne rand ziet er veel strakker uit m.i.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:23 schreef Adsum het volgende:
Seiko Samurai...
Seiko 5
Vintage horloges
Swatch
Hoe bedoel je......quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef F- het volgende:
Horloges hebben in jouw geval totaal geen waarde? of toch wel?
Prijs? ik heb even op internet gezocht en daar kost ie zo te zien erg veel? Verder heel mooi horloge..quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:32 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ook weer een postje in het nieuwe topic
En gelijk een nieuwe aanwinst.
Toch mn Sub ingeruild, kon aan sommige dingen toch niet wennen.
Vandaag deze bij Pijnenburg in Eindhoven opgehaald. Echt een topzaak waar ze nog weten wat service is
De foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De beschermfolie zit nog over het naamplaatje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de goodies, een Panerai Yacht pet en T-shirt
[afbeelding]
[afbeelding]
prijs is 2700 euro. Is het "goedkoopste" model van Panerai. Hierna volgt de 005, zelfde met secondewijzer op de 9. Die kost 2900 euro.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Prijs? ik heb even op internet gezocht en daar kost ie zo te zien erg veel? Verder heel mooi horloge..
Volgens mijn Breitling 2006 prijslijst kostte de Colt Quarts (herenmodel) toen ¤ 1340,- op rubberen band.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:06 schreef F- het volgende:
nergens een goede prijslijst te vinden op internet, alleen maar marktplaats sites met nepperts. weet je toevallig hoeveel de colt kost met de rubberen band? die vind ik wel mooi (herenmodel)
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:11 schreef Adsum het volgende:
Alleen de Longines (die met blauwe band) heb ik niet meer.
Best een mooi dingetje, alleen de band staat me niet echt aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef Mes het volgende:
Wie heeft ervaring met Rochemont?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |