Ja das die kikker-horloge, dies vet duur man op te fixen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:37 schreef nubie het volgende:
[..]
Nou op dit moment ziet hij er zo uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja das die kikker-horloge, dies vet duur man op te fixen.
Ik zout um schattuh op 500 balluh
O sorry, had hem even niet doorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een andere site dan Imageshack
Ik had het over zijn looks en nergens gezegd dat ik overweeg dit horloge te gaan aanschaffen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
Mwoah voor het geld voor een Van der Gang Heb je ook een leuk horloge van een gerenommerd Zwitsers topmerk met historie.
Van der Gang is overpriced en overgewaardeerd, imho.
Deze vind ik echt mooi. Waar is die te halen? Ik kon hem online niet meer vinden...quote:
bestellen misschien? bij een juwelier.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:20 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Deze vind ik echt mooi. Waar is die te halen? Ik kon hem online niet meer vinden...
Edit: o, waarschijnlijk boshorloges.nl dus![]()
Edit 2: maar weet iemand of ze ook ergens niet-online te krijgen zijn? Dealers kan ik via google niet vinden...
Ik vind dat tekentje op de band niet zo mooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:53 schreef TheChemeng het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze van de week in mijn handen en moest toch even flink weerstand bieden en goed nadenken wat ik nog meer met dat geld kan doen, maar toch.
Dat is juist het mooiste! Ik heb dit horloge besteld, maar zonder dat tekentje zou ik er echt niet zoveel geld aan uit hebben gegeven. Voor de rest is ie wel aardig, maar dat tekentje maakt het hele horloge!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:55 schreef --- het volgende:
[..]
Ik vind dat tekentje op de band niet zo mooi.
Dat tekentje is van de webshop waar ik het plaatje heb gestolen dus staat er normaal niet opquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:55 schreef --- het volgende:
Ik vind dat tekentje op de band niet zo mooi.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:19 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dat is juist het mooiste! Ik heb dit horloge besteld, maar zonder dat tekentje zou ik er echt niet zoveel geld aan uit hebben gegeven. Voor de rest is ie wel aardig, maar dat tekentje maakt het hele horloge!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:13 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Dat tekentje is van de webshop waar ik het plaatje heb gestolen dus staat er normaal niet op![]()
Staat toch duidelijk Stowa op de wijzerplaat he...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:46 schreef sjeppert het volgende:
[..]
het horloge links, weet iemand welk mer/model
Leuke site, ik kom daar regelmatig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:06 schreef Adsum het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk Stowa op de wijzerplaat he...
Is een limited edition van 5 stuks voor Dezinvanluxe.nl
En op die foto zie je nummer 1 van 5quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:06 schreef Adsum het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk Stowa op de wijzerplaat he...
Is een limited edition van 5 stuks voor Dezinvanluxe.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |