die is wel leuk ja..........quote:Op zondag 8 juli 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
Wat is er zo leuk aan Chris Zeegers (heetie zo) ?
Nix.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
DGK kan mits een paar aanpassingen ook een geldschip worden voor Fons.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, maar de mensen die daar naar kijken smsen zich wel elke week de (spreekwoordelijke) longen uit het lijf. Wat een aardig zakcentje voor fons oplevert..
komt door de filmquote:Op zondag 8 juli 2007 00:39 schreef Prospera het volgende:
Al die aanhalige vrouwen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Evers... Everts... Geen idee. Hoeveel films moeten ze trouwens nog kijken?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
Paas die joint is ff door..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef Sebi het volgende:
Wat een deprimerend zooitje, het wordt weer tijd voor een feestje daar!![]()
Jaap is al met het voorspel begonnenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef Sebi het volgende:
Ik denk dat Fons meer de fora wil laten doodbloeden... die zijn te fanatiek voor Huub. Ik denk dat ze aan het proberen zijn Huub's populariteit te doen afbrokkelen en dat de mensen voor iemand anders gaan SMS-en...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:34 schreef wolferl het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom wil Fons DGK laten doodbloeden.
Hier kan je toch een geweldige hit van maken op RTL. Met een aantal nieuwe spelregels.
Iets minder ranzigheid, maar wel met psychologische spelletjes tegen elkaar. Of is hij meer van de. kruiswoordpuzzel op schoot, koffie met een maria kaakje en GTST kijken. Ik ben ervan overtuigd dat je uit DGK nog een heel goed lopend programma kan halen. Of kijken we liever naar Dancing with the Stars.
vanavond, of totdat de stekker eruit gaat????quote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Evers... Everts... Geen idee. Hoeveel films moeten ze trouwens nog kijken?
Leg gewoon 4 gram wiet in het huis en het wordt vanzelf een leuke nacht.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef Sebi het volgende:
Hierna nog 3 heb ik begrepen.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Evers... Everts... Geen idee. Hoeveel films moeten ze trouwens nog kijken?
Dan wordt het nog saaier dan het nu al isquote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Leg gewoon 4 gram wiet in het huis en het wordt vanzelf een leuke nacht.
flikker op stuur die maar naar mij, IK HEB AL BETAALD, kan nog ergens van genieten tijdens die hopeloze streamsquote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Diz iz RTL men...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja of mij. Verveel me de tering maar wil niet naar bedquote:Op zondag 8 juli 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
flikker op stuur die maar naar mij, IK HEB AL BETAALD, kan nog ergens van genieten tijdens die hopeloze streams
neem een borrel...eer dat het er is ...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
flikker op stuur die maar naar mij, IK HEB AL BETAALD, kan nog ergens van genieten tijdens die hopeloze streams
'K wens hem succesquote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Fons meer de fora wil laten doodbloeden... die zijn te fanatiek voor Huub. Ik denk dat ze aan het proberen zijn Huub's populariteit te doen afbrokkelen en dat de mensen voor iemand anders gaan SMS-en...
Denniks ook, alleen met zichzelf.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Jaap is al met het voorspel begonnen![]()
*paast joint door aan Lobascaquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
We moeten gewoon een oproerCOS starten straks. Zo van 'Ga weg! Niets te zien hier!' en dan gaan we schelden en tieren en met toeters rondlopen dat we het niet meer pikken. Of we kwakken hem uitsluitend vol met caps van de bankhangers.
Ik know... bad idea![]()
ik ook niet ben te wakkerquote:Op zondag 8 juli 2007 00:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja of mij. Verveel me de tering maar wil niet naar bed![]()
Zit eigenlijk te wachten op een nowlife actie richting de bewoners, waarin het ongenoegen wordt geuit... Alhowel palma die actie wel weer zal verkrachtenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
We moeten gewoon een oproerCOS starten straks. Zo van 'Ga weg! Niets te zien hier!' en dan gaan we schelden en tieren en met toeters rondlopen dat we het niet meer pikken. Of we kwakken hem uitsluitend vol met caps van de bankhangers.
Ik know... bad idea![]()
Nee ze rijden toch ook in SUV.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:45 schreef Sebi het volgende:
[..]
*paast joint door aan Lobasca
Ik kan hem wel doorpasen naar die dooien daar, maar of het helpt...of ze gaan los, of ze vallen helemaal in slaap! Moeten die gasten trouwens niet LIVE EARTH kijken ipv een suffe film, of doen miljonairs daar niet aan?
Op de site van radio 538 kun je naar Sensation White luisteren. Voor de rest weet ik ook niks. Ben maar een lijst aan het maken van wat allemaal mee moet op vakantiequote:Op zondag 8 juli 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook niet ben te wakkeren op tv ook geen reet behalve de reet van die hopeloze 0900 wijven.
Ik denk dat ik maar ga surfen op het net, iemand nog tips
Of gaan we er hier een feesie maken![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wat zal hij opkijken als Nadia geen Nadia, maar Nathael heet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:36 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij kan Jaap zich niet zo goed concentreren op de film.![]()
Zij wel... wij gaan niet zo verquote:Op zondag 8 juli 2007 00:46 schreef bosb het volgende:
[..]
Zit eigenlijk te wachten op een nowlife actie richting de bewoners, waarin het ongenoegen wordt geuit... Alhowel palma die actie wel weer zal verkrachten
Knal open.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
Ik know... bad idea![]()
Niet meer blowen hoor!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
Ik know... bad idea![]()
Ik ben maar wat muziek aan het downloaden, wil eigenlijk de kroeg wel in alleen is die 3/4 fietsen en daar heb ik dus nu echt geen zin in. Lijstjes maken is leuk alleen moet nog ff 2 maanden wachtenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Op de site van radio 538 kun je naar Sensation White luisteren. Voor de rest weet ik ook niks. Ben maar een lijst aan het maken van wat allemaal mee moet op vakantie![]()
Die redaktie tergt ons wel.... misschien ook maar eens een Fok aktie....?quote:
De dood van de cosquote:Op zondag 8 juli 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
welke film kijken ze eigenlijk?
Deja Vuquote:Op zondag 8 juli 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
welke film kijken ze eigenlijk?
Ik wil ook wel een feestje maar ben thuis gebleven omdat ik te moe was en zie mezelf hier nu zitten achter de computerquote:Op zondag 8 juli 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben maar wat muziek aan het downloaden, wil eigenlijk de kroeg wel in alleen is die 3/4 fietsen en daar heb ik dus nu echt geen zin in. Lijstjes maken is leuk alleen moet nog ff 2 maanden wachten
iddquote:Op zondag 8 juli 2007 00:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk dat we het over dezelfde hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |