ik nog 3 fucking weken lang !quote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef kissa het volgende:
Iemand enig idee hoeveel betalende streamers er zijn?
Je zou potverdorie betaald moeten krijgen als je hier naar wilt kijken![]()
Wat heeft u een modieuze outfit aanquote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
,,,,de eeuwige jachtvelden...
Tering, lijkt wel alsof ze opgebaard ligt.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Nou vooruit:
[afbeelding]
Alleen nog rozeblaadjes en viooltjes en zwijmelen maar...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:23 schreef milk-shake het volgende:
heel subtiel doet NADIA haar glas tussen de benen van Nix en kijkt hem lachend aan (lijkt wel sene uit de bouqetreeks)
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tering, lijkt wel alsof ze opgebaard ligt.![]()
Daarom had ik die capture er ook van gemaakt... vond 't zelf een doodeng gezicht.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Niet mekkeren, ik heb 3x voor één maand in één maand betaald...quote:
haha same here, en vandaag maar eens een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ik geld terug krijg.....quote:Op zondag 8 juli 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet mekkeren, ik heb 3x voor één maand in één maand betaald...
En ook al gebeurt er geen ruk, kijken zal ik...
Daar zou je maar naast wakker worden na een mooie droom..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heeft Disaantje zo haar best op gedaan, gaat die hele fucking bruilopft niet door,,,quote:
respectquote:Op zondag 8 juli 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nog....quote:Op zondag 8 juli 2007 00:27 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Daar zou je maar naast wakker worden na een mooie droom..![]()
That's the spirit..Tjakaaquote:Op zondag 8 juli 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil geen geld terug. ik wil TERROR!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:27 schreef bosb het volgende:
[..]
haha same here, en vandaag maar eens een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ik geld terug krijg.....
Met een Amandazonnebrilquote:Op zondag 8 juli 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft Disaantje zo haar best op gedaan, gaat die hele fucking bruilopft niet door,,,![]()
Nou, de eerste twee saaie dagen wist ik nog lol te hebben in de COS, maar op de vierde dag kan ik het zelfs niet meer uit mijn tenen halen.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je dit is toch veel leuker (COS/SC)
Neuh heb paar dagen geleden dubbel gelegen om jou commentaren, maar nu is het zelfs hiero saaiquote:Op zondag 8 juli 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, de eerste twee saaie dagen wist ik nog lol te hebben in de COS, maar op de vierde dag kan ik het zelfs niet meer uit mijn tenen halen.
Yoh.... Je bent een Cos verslaafde en een goeiequote:Op zondag 8 juli 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, de eerste twee saaie dagen wist ik nog lol te hebben in de COS, maar op de vierde dag kan ik het zelfs niet meer uit mijn tenen halen.
helemaal nixquote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef wolferl het volgende:
Nadia is volgens mij botertje geil, jammer dat ze niks mag doen.
Toen was er nog hoop, snap je...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh heb paar dagen geleden dubbel gelegen om jou commentaren, maar nu is het zelfs hiero saai![]()
Laat ik dan maar eens proberen de stemming er in te brengen.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nu niet meer!!!!! Het programma sterft een langzame dood.quote:
Maar... maar... ik weet niets meer te bedenken... Op... Leeg... Uitgeput...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh.... Je bent een Cos verslaafde en een goeie![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
Jaapje z'n duimpje streelt Honneponnetjes buikje..
[afbeelding]
'Ik kom uit een voortreffelijk milieu!!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Laat ik dan maar eens proberen de stemming er in te brengen.
Hebben jullie ook zo de pest aan het milieu gekregen?
Wat? Ik ben juist blij dat mijn pctv kaart het weer doet op een dag als vandaag (in dgk).quote:Op zondag 8 juli 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar... maar... ik weet niets meer te bedenken... Op... Leeg... Uitgeput...![]()
Nee, maar de mensen die daar naar kijken smsen zich wel elke week de (spreekwoordelijke) longen uit het lijf. Wat een aardig zakcentje voor fons oplevert..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:34 schreef wolferl het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom wil Fons DGK laten doodbloeden.
Hier kan je toch een geweldige hit van maken op RTL. Met een aantal nieuwe spelregels.
Iets minder ranzigheid, maar wel met psychologische spelletjes tegen elkaar. Of is hij meer van de. kruiswoordpuzzel op schoot, koffie met een maria kaakje en GTST kijken. Ik ben ervan overtuigd dat je uit DGK nog een heel goed lopend programma kan halen. Of kijken we liever naar Dancing with the Stars.
Ach het milieu..Met alles loopt het slecht af,Waarom nog druk maken over het milieu...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Trouwens... die Brian heeft best een para blik in zijn ogen als hij naar de tv kijkt.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt vanzelf als die dozo's weer tot leven zijn gewekt.
Is je diva jurk wegquote:Op zondag 8 juli 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil geen geld terug. ik wil TERROR!!!
Er is nog milieu genoeg!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:35 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ach het milieu..Met alles loopt het slecht af,Waarom nog druk maken over het milieu...
Lekker vrolijk...![]()
Was me trouwjurk, mop. maar de gom kwam niet opdagenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is je diva jurk weg![]()
gelukkig heb je wel je zonnenbril![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |