Nadia heeft alle laxeermiddelen in het hoekje van de foto verstoptquote:Op zondag 8 juli 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
Jaap kan er ook wel om lachen... hij wel.....
[afbeelding]
Zo voelt dennix zich nou echt...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
Light zekerquote:Op zondag 8 juli 2007 00:00 schreef cobain94 het volgende:
Drinkt nadia nou cola?Daar word je toch dik van?
als een lachwekkende sukkel?quote:
Had ik van de week ook al allemaal gedaan toen Dennis met zijn zonnebril in de jacuzzi zat... zelfde brilletjes ook. Dat krijg je er nou van: de fokkers worden melig, straks komen ze nog in opstandquote:Op zondag 8 juli 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, maar ik lees bijna alles mee hier.
Maar dat is net zo erg...![]()
De COS gaat ook veel langzamer enzo.
Het viel me gewoon op dat het me eigenlijk geen fuck meer kan schelen allemaal.
Voorlopig weiger ik nix normaal te op het forum te plaatsen.... 't Is al erg genoeg dat ie steeds in beeld is...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik van de week ook al allemaal gedaan toen Dennis met zijn zonnebril in de jacuzzi zat... zelfde brilletjes ook. Dat krijg je er nou van: de fokkers worden melig, straks komen ze nog in opstand![]()
Thanks but no thanks,quote:Op zondag 8 juli 2007 00:06 schreef Ashaa het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
10 keer op annuleren drukken/play en je ziet iets, het is niet veel maar je ziet wat bankzitters. En dan te bedenken dat anderen ervoor betalen..
Mazzelaar, ik heb net 3 dagen terug verlengd...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:06 schreef kissa het volgende:
Mijn abonnement is over een week afgelopen en ik denk niet dat ik het verleng![]()
Zoooo saai![]()
Waarom zou je dit is toch veel leuker (COS/SC)quote:Op zondag 8 juli 2007 00:06 schreef kissa het volgende:
Mijn abonnement is over een week afgelopen en ik denk niet dat ik het verleng![]()
Zoooo saai![]()
Poepie van me, tover jij ajb die foto van 'het lijk natasia' ff tevoorschijn...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik van de week ook al allemaal gedaan toen Dennis met zijn zonnebril in de jacuzzi zat... zelfde brilletjes ook. Dat krijg je er nou van: de fokkers worden melig, straks komen ze nog in opstand![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik heb net 3 dagen terug verlengd...
Ik word afgemaakt als ik iedereen alweer zo laat schrikken...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Poepie van me, tover jij ajb die foto van 'het lijk natasia' ff tevoorschijn...
nee doe maar ff ...worden we wakker vanquote:Op zondag 8 juli 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word afgemaakt als ik iedereen alweer zo laat schrikken...![]()
Je kan mischien een schadevergoeding claim indienen? Omdat de streams niet brengen wat ze beloven..Dan praten we over miljoenen natuurlijk...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik heb net 3 dagen terug verlengd...
Daar zit wat in. Nou vooruit:quote:Op zondag 8 juli 2007 00:12 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee doe maar ff ...worden we wakker van![]()
Ik draag met liefdequote:Op zondag 8 juli 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word afgemaakt als ik iedereen alweer zo laat schrikken...![]()
Zou die foto een voorteken zijn geweest van alle dramatiek?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Nou vooruit:
[afbeelding]
Sjesus......quote:Op zondag 8 juli 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mij is niets beloofd... Maar ik begin bijna te verlangen naar een streamlock.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:13 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Je kan mischien een schadevergoeding claim indienen? Omdat de streams niet brengen wat ze beloven..Dan praten we over miljoenen natuurlijk...![]()
Met een halve fles 20%, kan ik alles aan!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:14 schreef milk-shake het volgende:
aaaaarrrhhhhhhhhh ik pak nu een borrel
De geest van oma was in haar gevarenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:16 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Zou die foto een voorteken zijn geweest van alle dramatiek?
Hahahhaha!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Winti voodoo daar houd tas van...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
was die al naar de eeuwige velden dan![]()
Ja, was een geest uit de nabije toekomstquote:Op zondag 8 juli 2007 00:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
was die al naar de eeuwige velden dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |