quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat ik jou niet lief vind natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik keek net.
Er staan echt wel een paar mooie tussen.
yeah babyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef Kuukske het volgende:
Qu is lief.
Tsskkquote:
Zekers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef Kuukske het volgende:
Qu is lief.
Zekers.quote:
Dat moet je bewijzen.quote:
Dan hoor ik nog wel of ze in het echt ook zo mooi zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]Morgen even 'in het echie' aanschouwen
.
Niets speciaal op het oog, maar het moet iig ook lekker zitten/hangen enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog wel of ze in het echt ook zo mooi zijn.
Welke wil je zeker even bekijken, of nog geen speciaal op het oog??
Is dat net zoiets als een zeepbakje?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
En een bekerhouder hebben
Die houten lijken me daar minder geschikt voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Niets speciaal op het oog, maar het moet iig ook lekker zitten/hangen enzo.
Oeh babyquote:
Waaromquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
En een bekerhouder hebben
Die wil ik dus ook niet. Ze moeten echt goed zitten, want ze gaan gebruikt worden...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die houten lijken me daar minder geschikt voor.
Dat maakt het 'af'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom, met de eventuele aanschaf van zulke stoelen verandert de afmeting van mijn woonkamer niet plotseling in die van een bioscoopzaal hoor (beetje jammer wel eigenlijk
).
Dat zou een beamer waarschijnlijk ook doen, maar die komt er ook nietquote:
En de winkels zijn al dichtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
De laatste fles bier. Zucht.
sigwaardigquote:
Waarom wil je eigenlijk bioscoop stoeltjes ipv gewoon lekker en gezellig op een comfortabele bank zitten? Zie soms mensen die hele aparte kamer ingericht hebben als thuisbios, maar het dan te letterlijk nemen en het vol zetten met bioscoopstoeltjes, terwijl voor in eigen huis je dat juist mooi kan vervangen met een chille loungebankquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou een beamer waarschijnlijk ook doen, maar die komt er ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |