Die omschrijving heeft dan weer vrij weinig te maken met de bedoeling van 'image' in dit geval.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:58 schreef es70 het volgende:
Image ['immidzj'] (Eng.), [ie'maazje (en dan die e op z'n kop)] (Fr.) (-s0, ima.go [ie'maa-] (<Lat) (het) het beeld, de voorstelling van iem. of iets bij het grote publiek.
Ik heb inderdaad geen idee.
Dat idee had ik ook al iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Die omschrijving heeft dan weer vrij weinig te maken met de bedoeling van 'image' in dit geval.
Mep 'm es, mep 'm.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat ik leergierig ben, knurft.
Tof, 2 mensen in 1 post beledigen, om volstrekt tegengestelde redenen. je moet het maar kunnenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef es70 het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat ik leergierig ben, knurft.
Nee. Ga martin maar klieren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Oeh mag ik meppen? Dan pak ik even m'n zweepje uit de kast.
Je hebt talent ervoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof, 2 mensen in 1 post beledigen, om volstrekt tegengestelde redenen. je moet het maar kunnen
Misschien kan 'ie de weg niet vinden naar hier.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Ga martin maar klieren.
Verfdampen vermoedelijk...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof, 2 mensen in 1 post beledigen, om volstrekt tegengestelde redenen. je moet het maar kunnen
How to be a cool guy AND remain a virgin till 35quote:
MARTINNNNNNNN! Hier is hetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie de weg niet vinden naar hier.
Ja hier alhierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
MARTINNNNNNNN! Hier is het
EN het is leuk
En verrassend druk ook nogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MARTINNNNNNNN! Hier is het
EN het is leuk
Nee, en dat weet ik écht zekerquote:
Doewd, ik ben net zo oud als jij. Hoewel ik over 12 dagen 22 wordt. Wat jij?quote:
Dat zet jij om treinkaartjes of bier, kan ik dat beter ineens zelf doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
How to be a cool guy AND remain a virgin till 35
Kopen dat boek, dan krijg ik geld
GMTAquote:
Martin is een newbie die probeert hier voet aan de grond te krijgen. Doe ff leuk mee en heet die jongen ff welkom, wil jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |