Wat lief zo samen, en wat lijken ze enorm op elkaar zegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Sugar het volgende:
Myrthe, leuk je weer eens van alle kanten (koppeltjeduiken!![]()
) te zien!
Samara is een prachtig meisje, vind ik. Open koppie, hoor!
Echt een té leuk telefoonkiekje van de speeltuinpret van vandaag:
[afbeelding]
Hij staat erin hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef Brighteyes het volgende:Die van
Jetje
kan ook wel in het andere topic: Themafototopic: Slapende kindjes
Bijna altijd.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef jessie het volgende:
En wat een vrolijke meid is Kim!!
Popjequote:Op maandag 9 juli 2007 08:31 schreef snoopy het volgende:
Kai wat word je toch groot man!
Ik zag een heerlijke Maria & Storm.
Wat is Jet een klein schatje.
Suus zo heerlijk trots op haar nieuwe kamer.
Gezellig tafel dekken met Emma.
Amber met een staartje.
Mika zo stoer bij de kinderboerderij.
Hierbij een Lisje. Alweer 9 maanden.
[[url=
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:44 schreef Beaker het volgende:
Anna wat een onwijs leuke broek kleertjes!!
Ja dat wou ze dus juist wel! Ik moest een foto maken van haar alleen waren de batterijen leeg, dus eerst verwisselen enz. Het was dus meer een 'schiet nou eens op!!' blikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:37 schreef lcicle het volgende:
WhihiDat lagje van Suus er ook bij Ireth
'mamma, ik wíl helemaal niet op de foto met dat ding'
Weer kruisjes Sjoegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef Sugar het volgende:
Julius!
[afbeelding]
Samen dansen
[afbeelding]
En verder kreeg ik alleen dit soort foto's met twee van die doerakjes bij elkaar:
[afbeelding]
Whehe, mijn vriend bacht hem vanochtend weg (zodat ik kon uitslapen voor het eerst in 5,5 maandquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dean, blije kerel! Wat toch een vrolijk ventje, ze genieten zeker flink van hem op het KDV?
Hee, heeft ze nou toch nog andere kleren?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef Luchtbel het volgende:
Nu nog even wat manieren bijleren en het bruidsmeisje is klaar![]()
[afbeelding]
Dank je welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef bixister het volgende:
[...]over groot gesproken, wat is Elise ook een lang end! knap dat zwemmen, ziet er erg leuk uit. en bijna KLeuter bedoel je zeker Bright!
Niet man, hij heeft gewoon heel mooie, blonde krullen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Bass-Miss het volgende:
Storm zijn haar wordt zo anders! Klein blond pluishoofd.
Ok dan, Storm lijkt op Jean-Marie Pfaff.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef Sugar het volgende:
[..]
Niet man, hij heeft gewoon heel mooie, blonde krullen.
![]()
Fons krijgt een steeds dunner koppie, klopt dat? Heerlijk hoe hij die tomaat overal smeert.![]()
Groot gelijk hoor!! Als Piet het niet wil is dat zijn goed recht. Ik vind zijn argumentatie ook heel goed!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef bixister het volgende:
tsja, wat piet-foto's betreft ga ik nu toch echt stoppen cq sterk minderen, sorry lief17.. op z'n eigen verzoek, hij zei gisteren het niet leuk te vinden dat al die mensen hem dan kennen en hij hen niet. logisch en in z'n volste recht natuurlijk, dus daar kan ik niet omheen, zo'n duidelijk verzoek.
Ach, dan doe je toch af en toe een Leah..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef bixister het volgende:
tsja, wat piet-foto's betreft ga ik nu toch echt stoppen cq sterk minderen, sorry lief17.. op z'n eigen verzoek, hij zei gisteren het niet leuk te vinden dat al die mensen hem dan kennen en hij hen niet. logisch en in z'n volste recht natuurlijk, dus daar kan ik niet omheen, zo'n duidelijk verzoek.
Zo is ze ook. Ze is in haar doen heel stoer, klimt overal op loopt overal op af en is niet bang om vies te worden. Maar ze is ook gek op jurkjes, poppen, staartjes en glimmende kettingen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:48 schreef Lishe het volgende:
Fons en Storm....![]()
Zo een wil ik ook wel, een jongetje...![]()
En Emma... Jelief, ik vind 'r zo stoer altijd. En toch eek een echt meisje-meisje.![]()
Nou, wat is die Pepijn al sterk he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:42 schreef PM-girl het volgende:
maar even eenvoor Pepijn met papa in de draagdoek!
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:35 schreef pinquit het volgende:
ja, denk je dat ik altijd in de kast ga zitten dan?![]()
Als je hier post dan hoort dat er wel bij hè, maar dan óp.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:35 schreef pinquit het volgende:
ja, denk je dat ik altijd in de kast ga zitten dan?![]()
Ja, al is het een klein beetje minder aan het worden nu even, ze is momenteel helemaal into prinsessenquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Jelief het volgende:
Zo, nu ook weer de foto's vanaf mijn laatste post gezien.
Suzanna, Ik vind jouw Emma echt een Emma.
Maar eigenlijk is het ook geen baby meer. Nog een dikke 2 weken en dan is ie jarigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:11 schreef PM-girl het volgende:
MeNicole, dat is toch geen babytje meer he, wat we daar op de foto zien!
Haha, érg grappig!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:15 schreef renzell het volgende:
maar die handjes tegen je wangen terwijl je gewoon staat, slaat helemaal nergens op. Dat is zo schattig vind ik!![]()
![]()
Lief!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef beefcake het volgende:
Renzell wat een leuke foto's van Juul! Zo'n leuk ventje vind ik hem
Zijn die foto's genomen bij Aqua Best toevallig?
OMG net of ik mijn vent zie staanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef E.T. het volgende:
fietsen op de hei (let op saskia dr voeten, die ligt op dr gemakkie in die kar)
[afbeelding]
Ik ook niet meer op een fiets met een kar erachter met 2 kinderen erin... Of in ieder geval niet naar deze hei opgenomen in een rondje van 20 KMquote:
Hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:56 schreef Neuk het volgende:
Och, zie ik nu pas Tijn. Wat is hij veranderd! Grote knul! En mooie haartjes
Ik vond nog een foto van Tijn voor hij geknipt was:
[afbeelding]
Vivi: ik heb nog een tip voor je mbt tot Dean:
[afbeelding]
Brent draagt em dagelijks met groots succes!![]()
Zo kijkt ie altijdquote:
Maar maar! Dean kan wel een blommetje in zijn haarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:52 schreef Moonah het volgende:
En Dean, tja, wat moet ik erover zeggen? Thies is nét ietsje leuker, maar anders....
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:41 schreef Moonah het volgende:
Kijk, míjn ventje steekt met gemak een roos tussen zijn tanden.
Dat roept om een fotoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:41 schreef Moonah het volgende:
Kijk, míjn ventje steekt met gemak een roos tussen zijn tanden.
Dáár had je foto's van moeten makenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:23 schreef renzell het volgende:
Ja joh, alles. Vorige keer mocht ik, onder voorwaarde dat hij ook bij mij mocht...![]()
Wat liefffffffff!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef Vivi het volgende:
Oma´s oppasavond gisteren..en kijk hoe mijn stoere zoon toegetakelt wordt....![]()
[afbeelding]
Nou Swetz, jij bent flink gegroeid knul, Hollands welvaren hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef E.T. het volgende:
Ik kijk altijd alles, maar ik reageer bijna nooit.. Is gewoon niet bij te houden![]()
Papa helpen met het maken van een hek
[afbeelding]
fietsen op de hei (let op saskia dr voeten, die ligt op dr gemakkie in die kar)
[afbeelding]
Ik hang ook veel aan de tiet vonnuhquote:Op zondag 22 juli 2007 07:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou Swetz, jij bent flink gegroeid knul, Hollands welvaren hoor.
Dat bekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |