Ik zag ook al die leuke taarten en er zijn heel veel sites die geweldige decoratiespullen verkopen en ideeën hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Leah het volgende:
Ik zie idd her en der erg leuke taarten voorbij komen. Misschien eens een taartentopic openen?
Ter inspiratie, we moeten nog jaaaaaren voort![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
hier was Rhody nog droog. na de foto draaide hij zich om, en zag kabouterklus.
En halverwege was die zeiknat.
[afbeelding]
*verliefd is* Wat een heerlijk koppiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef dutchie het volgende:
Omdat hij 1 is en ik hier niet zoveel meer kom, maar ik toch zo trots ben op deze kleine grote eigenwijze man.
Cas:
Zeg, jij kan die foto helemaal niet meer zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:10 schreef Lois het volgende:
Ow wat een heerlijk herkenbare foto's Luchtbel! Zalig die fantasie van die kindjes
Ik vind Zoe zo groot gewordenen prachtig lang haar
Leuk om Zoe weer eens te zien!
CasLiz
en Jet
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef dutchie het volgende:
[..]
Zeg, jij kan die foto helemaal niet meer zien.![]()
![]()
![]()
![]()
Check jij je mobiel nou maar en ik stuur je wel een fotootje van mijn helden, goed?quote:
Zo had ik Cas dus ook gezien, ik heb de post van Nikky aangepast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef tomlady het volgende:
Ik ben slechts lurker, maar als je op [afbeelding] klikt bij Nikky, kan je cas nog zien.... Dus als je m weg wilt hebben moet dat ook even aangepast denk ik
(ga weer lurken, maar als je het niet fijn vindt dat hij nog te zien is weet je het nu in elk geval...)
dat nam ik al aan hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik lees net..."na het drinken bij oma"....uit de fles....dussss
Op mijn nieuwe computer heb ik Brams foto's nog niet staan. Heb even gezocht naar wat foto's die ik online heb staan en heb helaas niet veel foto's van Bram van de eerste weken online staan die goed te vergelijken zijn. Alleen deze maar daar zie je niet zo heel goed zijn koppie op. Heb net wel tummytubfoto's gemaakt van Ruud die ik binnenkort wel kan vergelijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef bixister het volgende:
wat een prachtige Ruud heb je daar Karin!en Bram ziet er ook zo superlief uit, daar heeft Ruud vast de fijnste grotebroer aan die hij zich maar kan wensen. kun je nog eens zo'n heel pril fotootje van Bram laten zien trouwens, Lois had 't erover dat ze Ruud zo veel op 'm vond lijken maar ik meen toch duidelijk een ander gezichtje te zien. misschien zit mijn geheugen me voor de gek te houden?
Ja hoor, maar niet vandaagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef kozakken het volgende:
uhm... leah![]()
doe je nog n's show and hide![]()
![]()
dank jequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:36 schreef bixister het volgende:
belana, ik blijf maar kijken naar die prachtige kerels van je. wat is ezra alweer veranderd, geweldig die haartjes. zo'n superfoto onder die handdoek. en liam met hoed, ook om op te vreten zeg.![]()
![]()
Alleen 's nachts rond een uur of 4. Dan mag je ze voeden en daarna weer direct inleveren !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:23 schreef Tan het volgende:
Floor en Pien, waar kan ik jullie ontvoeren??
Dat viel mij ook het meeste op.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:55 schreef bixister het volgende:
... en wat ik nog meer dacht: WAT een boezem, wow!
Hij heeft maar 5 minuten zo gelegen hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 18:18 schreef Tan het volgende:
Jordy
Had hij geen rand in zijn hoofdje (ondanks de deken)?
15 kgquote:Op zondag 1 juli 2007 15:55 schreef bixister het volgende:
grappige kinderstoel romijn! (hoeveel kilo kan die aan?) en mooie verjaardagsfoto's, gefeliciteerd nog!
Overalquote:Op zondag 1 juli 2007 21:42 schreef Beaker het volgende:
Leuke foto's hoor
Vivi, waar hing dat schapen-ding, wij gaan over 5 weken naar Texel .........![]()
Klopt, het is echt een mini-papaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef m@x het volgende:
Sara, kijk uit! Achter je! Daar komt een eend aangeslopen! Volgens mij lijkt Sara veel op haar papa.
Het gaat idd hard, het verschil tussen nu en 5 mnd geleden..als ze in dit tempo door blijven groeien zouden ze over 3 jaar 5 meter zijn geloof ikquote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Kleintje het volgende:
Dean... Meike... wat doen jullie????
Jullie groeien zo snel!!!!
Zijn helemaal niet meer baby!
Wel vreselijk cute... zoals alle kindjes hier!
Foto gaat binnenkort weer offline hoor!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef milagro het volgende:
leuk, moonah
zie ik jou nu zomaar ex incognito daar
*klikquote:en ik heb manlief noot gezien,
Joh...quote:maar volgens mij lijkt Thies op papa
Ja he???!quote:mooi manneke, hoor
Nou, als ze straks allebei 16 zijn....quote:Op maandag 2 juli 2007 22:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gaat echt niks met Meike gebeuren zolang Brent maar in de buurt is haha
Daar wil ik nu echt niet aan denken!!!quote:
Vriendelijk, als altijdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
carry on... nothing to see here
Sorryquote:
nog effe quoten, wat een mooie mannetjes vind ik dat tochquote:
Zal mijn zwangerschapshormoonpeil wel zijn dat ik het verkeerd opvattequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat laatste sloeg op "Goh swets... JIJ hier in dit topic??!??"
Die gaan idd de meisjes achter zich krijgen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef milagro het volgende:
ik ga lekker deze twee
[..]
nog effe quoten, wat een mooie mannetjes vind ik dat toch![]()
Kai blijft maar volhouden dat hij dit zelf is. Ik zie de gelijkenis niet (behalve dat het allebei knapperds zijn).quote:Op maandag 2 juli 2007 21:52 schreef Neuk het volgende:
Ik wilde Brent even laten zien, die is vandaag 8 maand <3
[afbeelding]
De Toestand in de Wereld door Ons Fonskequote:
ik vind hem niet verbaasd kijken, maar eerder bedenkelijk vlak voor het meewarig wordt en hijquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Eentje dan... Een vage telefoon foto, maar ik wil toch even Tijns 'Hoi, ik ben een baby van 6 maanden en kijk dus vooral verbaasd" blik tonen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind hem niet verbaasd kijken, maar eerder bedenkelijk vlak voor het meewarig wordt en hijgaat doen... wie maakte de foto?
Kben aan het verhuizen ja!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:31 schreef milagro het volgende:
[..]
De Toestand in de Wereld door Ons Fonske
"Luisteraars, Lezers en Buitenlui, vandaag wil ik het hebben over de bretel...."
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kben aan het verhuizen ja!![]()
![]()
(had ik me daar toch verzuigen getypt!![]()
)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Eentje dan... Een vage telefoon foto, maar ik wil toch even Tijns 'Hoi, ik ben een baby van 6 maanden en kijk dus vooral verbaasd" blik tonen
[afbeelding]
Ja, nu je er toch bent.... die oudste van jou, is die al uitgehuwelijkt of kan ik die nog boeken voor mijn blondine?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:54 schreef lily het volgende:
Haha, Fons, prachtig![]()
en inderdaad, samen slapen foto's zijn![]()
in 2025 heeft ie vast nog wel een plekkiequote:[b]Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef MUUS het
Ja, nu je er toch bent.... die oudste van jou, is die al uitgehuwelijkt of kan ik die nog boeken voor mijn blondine?.
Morgen is hij alweer een half jaar inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:48 schreef pinquit het volgende:
[..]is tijn alweer 6 maanden!! jeetjemina,wat gaat het toch snel
en meer foto's! wat een knappe vent die tijn![]()
![]()
![]()
Ahquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[afbeelding]
Probeer ze tegelijkertijd te troosten...cursus time management![]()
Heel herkenbaar. Wilde vroeger ook altijd graag de laarzen van m'n moeder aan. Want die hadden hakken en die wilde ik zelf ook zo graagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoals piet en anna liepen wij op Oma's hakken![]()
bix er moet een nieuwe camera komen, maar jah door alle medische toestanden schiet dat er even bij in eerst arwen's dingen dan de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |